arac 8-10. marşta gaza köklenerek çalışıyor. Rampada tekliyo

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

arac 8-10. marşta gaza köklenerek çalışıyor. Rampada tekliyo

İleti tolgadaron » 04 Nis 2013, 04:53

Herkeze çok selam öncelikle üye olmadan yaklaşık 50 konu okudum ve yorumlara konuları acan arkadaşlara hayran kaldım. Sebebi ise bu kadar samimi ve içten bir ortam yarattıkları için. Bütün skodam.com üyelerine verdikleri bilgilerden ötürü bir teşekkürü borç bilirim. Aranızda olmaktan onur duyarım..

93 model favorit lx 135 bir arac aldım bir hafta önce. araç 8-10 marşta zor bela gazı kökleyerek calısıyor. stop ettikten 5 dk sonra bile yine aynı 8-10 defa marşla calısıyordu. en sonunda hiç calısmadı ve zorlaya zorlaya mars motorunu yaktım ve aracı sanayiye cektirdim. mars motorunu 250 tlye yeni bosh marka bir mars motoru ile gegiştirtim. ustam bu esnada bujileri hava filtresini ve lpg beyninden motora giden gaz borusunuda değiştirdi. ve test sürüsüne cıktık mars problemi düzeldi. Fakat gel gelelim arac bayırda teklemeye almaya basladı bu seferde. yarım debriyaj yapmazsanız arac stop edecek ama yarım debriyaj ile stop etmeden 10km hızla cıkıyor bayırı. usta sıkıntı sibob ayarlarında dedi. aracın motor kapagını yeni değiştirmiş benden önceki sahibi ustanın demesine göre kapak alınıp oldugu gibi takılmıs ayarı yapılmamıs dedi hava kacırıyor dedi 4 pistonuda konuya pek vakıf olmadıgım için ben bu kadarını anladım... fakat bunun öncesinde git gel sanayideki ustama calıstım resmen 20 - 50 - 120 - 250 -300 şeklinde rakamlar ödedim. sanayi kültürü ilede ilk defa karsılasıyorum. yaşadıklarım normalmi yoksa ustamda sıkıntı varmı, sizce bayırdaki tekleme olayı sibob ayarından sonra düzelirmi ?
 
tolgadaron
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 04 Nis 2013, 04:40
Ad Soyad: Tolga Daron
Nereden: Zonguldak
Arabanız: Skoda lx 135

İleti murat öner » 04 Nis 2013, 07:54

sıkıntılı bir durum ...zonguldak merkezdeysen..yardımcı olbilirim...başka bir ustanın fikirlerini de al..
murat öner
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 18 Nis 2011, 12:49
Ad Soyad: murat0644
Nereden: Zonguldak
Arabanız: felicia lx 96

İleti murat öner » 04 Nis 2013, 07:56

ateşleme sorunu gibi görünüyor..şu anda ...
murat öner
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 18 Nis 2011, 12:49
Ad Soyad: murat0644
Nereden: Zonguldak
Arabanız: felicia lx 96

İleti mustklc » 04 Nis 2013, 08:03

yanlış buji ya da buji kablosu takmış olmasın. distribütör de değişti mi?
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti skota41 » 04 Nis 2013, 10:16

araçın dispirötör kapagını aç orada tevzi makarası var onu elinle saga sola oynat oynama var mı sonra bana yazarsın
skota41
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 31 Mar 2013, 19:18
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit

İleti Ahmet BALKANCI » 04 Nis 2013, 14:16

SKODA DAN HER USTA ANLAMAZ. SAYGILARIMLA.
Ahmet BALKANCI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 137
Kayıt: 25 Nis 2012, 15:54
Ad Soyad: Ahmet BALKANCI
Nereden: Edirne
Arabanız: SKODA FELİCİA 2000

İleti alwaysloser » 04 Nis 2013, 16:17

distürbitör ve tevzi makarasıyla alakalı bir durumdur tevzi makarası arttık distürbitör kapağı değişimi sizi kurtarabilir

buji kablolarının sırası doğrumudur birde her gittiğinizde sizden para alıyorsa o ustayı değiştirin skoda ustası bulmaya çalışın yada daha düzxgün bir usta bakın derim ben
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti tolgadaron » 04 Nis 2013, 20:04

araç şuanda halen subab ayarı bitmediği için sanayide yarın teslim alaçağım ozaman sonuçları yazacagım.
@murat öner
sen termostatı söktünmü forumdaki yazılanlardan sonra ?
tolgadaron
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 04 Nis 2013, 04:40
Ad Soyad: Tolga Daron
Nereden: Zonguldak
Arabanız: Skoda lx 135

İleti tolgadaron » 04 Nis 2013, 20:05

alwaysloser yazdı:distürbitör ve tevzi makarasıyla alakalı bir durumdur tevzi makarası arttık distürbitör kapağı değişimi sizi kurtarabilir

buji kablolarının sırası doğrumudur birde her gittiğinizde sizden para alıyorsa o ustayı değiştirin skoda ustası bulmaya çalışın yada daha düzxgün bir usta bakın derim ben




çalışma sorunu bi yana araçın rampada teklemesinin nedeni nedir sizce ?
tolgadaron
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 04 Nis 2013, 04:40
Ad Soyad: Tolga Daron
Nereden: Zonguldak
Arabanız: Skoda lx 135

İleti tolgadaron » 04 Nis 2013, 20:08

skota41 yazdı:araçın dispirötör kapagını aç orada tevzi makarası var onu elinle saga sola oynat oynama var mı sonra bana yazarsın



arac calıstı bu seferde bayırda tekliyor devir 2 bin e cıkıp tekrar düşüyor bu sırada gaz pedalı sonda iken
tolgadaron
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 04 Nis 2013, 04:40
Ad Soyad: Tolga Daron
Nereden: Zonguldak
Arabanız: Skoda lx 135

İleti favo41 » 05 Nis 2013, 08:39

aracın hızlanmasında sorun varsa yani sadece rampada değil de düz yolda giderkende o zman subap tandır
birde lpg li kullanıyorsan benzinde de dene lpg ayarı iyi yapılmamış olabiliyor
avans ayarına da bir baktır buji sıralamasından da tekleme ve zor çalışma yapıyor

bu arada da bi akıl vereyim bir an önce arabayı kendin yapmaya başla yoksa sanayi çok tuzlu oluyor aradığın merak ettiğin ne varsa bu sitede var sağolsunlar bütün üyeler yardımcı oluyor cesaret veriyor
ben geçen sene aldım arabamı bi kaç kez gitim ustaya sonra illallah ettim çok paracılar sana verene kadar ben yaparım diyorum sonuçta bi eksiğimiz yok adamlardan onlar da insan bizde insanız önemli olan istemek
favo41
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 64
Kayıt: 23 Ağu 2012, 14:57
Ad Soyad: fatih bey
Nereden: Kocaeli
Arabanız: favorit

İleti alwaysloser » 05 Nis 2013, 12:10

subab ayarı için aracı neden bıraktınız ki 10 dklık iş o ayrıca onla alakaı değildir avans ayarı na bakılmalı tevzi makarasına bakılmalı
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti MadloveR » 05 Nis 2013, 12:42

Herkesin de hemfikir olduğu üzere tevzi makarası ve distribitör kapağını değiştirin sorununuz kalmayacak. Boşu boşuna başka yerlere para harcamayın.
Ayrıca 1 günde subab ayarı yapan ustanın önünden bile geçmeyin bir daha.
Ne Kadar Çok Şey Bilirsen Bil, Bildiğin Karşındakinin Anladığıyla Sınırlıdır."Hz. MEVLANA"
MadloveR
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 723
Kayıt: 14 Arl 2011, 10:03
Ad Soyad: Ali ÖZDEMİR
Nereden: Konya
Arabanız: Favorit LX 1994-Artık Yok :(

İleti skota41 » 07 Nis 2013, 14:03

tevzi makarasını elinle bi çevir boşluk ne kadar
skota41
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 31 Mar 2013, 19:18
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir