LPG beynini değiştirip yakıtta tasarruf eden varmı?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

LPG beynini değiştirip yakıtta tasarruf eden varmı?

İleti ozantavsan » 07 Tem 2013, 22:40

Lpg regülatörümü Aldesa ile değiştirmeye karar verdim.Yarın sanayide uygun fiyata veren olursa
taktıracağım.


Olmazsa internetten kargo dahil 90 TL'ye sipariş verip , kendim takacağım.

Bugün karbüratörü kontrol ettim.Aslında söküp temizlemek niyetim vardı.Kontrol sonrası sorunsuz çalıştığına kanaat getirdim.

Jikle diyaframı değişecek çalışmıyor.
TTV valfi çalışıyordur.Pek bozulacak bir yapısı yok.
Kapış diyaframı çalışıyor.
Yakıt arttırma çalışıyor.
2. Boğaz diyaframı çalışıyor.Bunun çalışıyor olması beni en çok mutlu etti.Çalışmadığını düşünüyordum.
Hortumla emiş yaptığımda diyafram hareket ediyordu.Fakat ucu mekanizmayı çekemiyordu.Bu sebeple diyaframın sadece mil dış plastiğini çekiliyordu.Bağlı olduğu mekanizmayı elimle ileri geri çektim.Biraz sertti ve hareket alanı çok kısıtlıydı.Ön tarafa geçince karbüratörün sağ tarafında kapış diyaframına bağlı metal var.Onun bir yere bağlantısı yok gibi duruyordu.Elle hareket ettirince diyafram sesi ve yakıt gönderme sesi geliyordu.
Hemen yanında vidalı bir kısım var.Yıldız tornavida ile bu vidayı çevirdiğinizde mekanizma harket ediyor.Vidayı sökme amacıyla çevirmiyoruz.Mekanizma hareketi için çeviriyoruz.Sola çevirince kapış diyafram metalinin altına giriyor.Bırakınca eski konumuna geliyor.Bunu yaparken gaz telide çekilmiş gibi hareket halinde oluyor.Gaz teli ile doğrudan bağlantılı.Bu esnada 2. boğaz diyafram ucunu çektiğinizde pamuk gibi hareket ediyor.2. boğaz hareket ediyor.Yakıt geldiği görülüyor.Karbüratörün sağda çevirdiğimiz vidasını bırakınca 2. boğaz hareketi yine sertleşiyor.

İşte bunlar sonrası işleyişi anladım.Araç çalışırken yarım gazdan sonra sağdaki daha önce elle tornavida ilşe çevirdiğimiz vidalı metal kapış diyafram metali altına doğru giriyor.Bu esnada vakum ile 2. boğaz diyaframı çok rahat hareket ediyor.Diyafram görevini yapıyor.Mekanizmayı çekince 2. boğaz açılıyor ve yakıt gönderiliyor.

Ve aldığımdan bu yana favoritin motorunda duymadığım hoş bir ses geliyor.'. boğaz sesi.Hoş bir ses.
2. boğaz mekanizmasını elle zorlayınca belki hareket eder oldu.Biraz yağladım.

En son hava yakıt karışım vidasını iyice kısıp 3 tur açarak bıraktım.Karbüratör hava haznesi ve filitre sökükken.
Bu şekilde ayarlayınca rolantide değişiyor haliyle onuda 900 devire ayarladım.

Bu işlemlerin tümü benzin ile yapıldı.LPg ile çalıştırmadım.Sabah yolda lpg bitmişti çünkü.

karbüratörü söküp temizlememe gerek olmadığını düşünüyorum.Siz ne dersiniz?
 
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti tarık » 07 Tem 2013, 22:50

Ozan bey ikinci boğaz açılması için dip gaz yapmanız lazım.
Araç çalışmaya başlayınca 3000devirden sonra vokum çeker çekmeye devam eder ama ikinci boğaz açılmaz açılması için dip gaza yaklasınca mekanızma serbes kalıp ikinci boğazı açar.
Araç çalıştırmadan elinizle karbüratörden gazı sona tutun ikinci boğaz vokum hortumunu denemelik uzun boru bağlayıp ağzınızla çekin karbüratörün üzerinden açıldığını görürsünüz.
Aracınız 120ile140km hıza çıkıyorsa zaten ikinci boğaz çalışır yoksa 100km hızdan sonra araç boğulur deneye bilirsiniz ikinci boğaz vokum hortumunu çekip bi tur atın.
tarık
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 150
Kayıt: 15 Mar 2012, 11:17
Ad Soyad: koymatlı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: favorid 135 lx

İleti ozantavsan » 07 Tem 2013, 22:57

bahsettiğiniz şekilde yola çıkmadan denemiştim zaten.Vakum hortumunu karbüratörden çıkarıp ağzımla emerek diyaframın mekanizmayı hareket ettirdiğini görmüş oldum.


Bazı şeyleri teorik okuyup bilgi edinme yerine uygulamalı gözlemlemek gerekiyor.Bugün mekanizmaların karbüratör üzerindeki fonksiyon ve hareketlerini anlamış oldum.geçtiğimiz günlerde Pierburg 2e3 teknik dökümanını iyice incelemiştim.Bugün çalışma prensibini anladım.Önümüzdeki günlerde temizlemek istersem rahat söker takar ,temizlerim.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti AhmetH » 07 Tem 2013, 23:10

2. boğaz hızla değil motor yükü(vakum) ile çalışır.

dik bir yokuş çıkarken mesela açılır :)
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti forman37 » 08 Tem 2013, 00:12

sılver lıne aracımı satmasaydım eger . benım dusuncemde 2. bogaz kebelgınıde acık bırakıcaktım yakıt sarfıyatını sorun etmıyorum sadece kalkısta dahıl aracı serileştırmek planım vardı . ama 3, aracım olan sılver lıne ımıda sattım :) yıne arabasız kaldık ıyımı
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti AhmetH » 08 Tem 2013, 08:14

Brc aldesaya degisilmez abi pisman olma tamir takimi al yurtdisindan en olmadi
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti sainz » 08 Tem 2013, 08:33

AhmetH yazdı:2. boğaz hızla değil motor yükü(vakum) ile çalışır.

dik bir yokuş çıkarken mesela açılır :)

Gaza ne kadar bastığınla alakalı olarak açılıyor Ahmet. ;) Gaz kelebeğinin belirli bir konumuna kadar, istediği kadar vakumlasın, mekanizma ikinci boğazın açılmasına izin vermiyor. Cumartesi karbüratörü tamamen dağıtıp temizleyip geri yerine taktık oradan biliyorum. ;) Yalnız Favorit' in rölantisi 300d/d ile 1200d/d arasında gezinmeye başladı, niye öyle yapıyor hiç anlayamadım. :(
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti AhmetH » 08 Tem 2013, 09:22

Gaz sinirliyor tabiki ama vakum yoksa tam gazda bile devreye girmeyebilir (nasi olcaksa)
Senin araba icin bise soylicek olursam belkim biyerlerden hava aliyordur rolanti-CO ayari minciklamak lazim stabilken (jikleden dusmus fan acip kapatmis sicak motor)
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti AhmetH » 08 Tem 2013, 09:37

ozantavsan yazdı:Lpg regülatörümü Aldesa ile değiştirmeye karar verdim.Yarın sanayide uygun fiyata veren olursa
taktıracağım.


Olmazsa internetten kargo dahil 90 TL'ye sipariş verip , kendim takacağım.

Bugün karbüratörü kontrol ettim.Aslında söküp temizlemek niyetim vardı.Kontrol sonrası sorunsuz çalıştığına kanaat getirdim.

Jikle diyaframı değişecek çalışmıyor.
TTV valfi çalışıyordur.Pek bozulacak bir yapısı yok.
Kapış diyaframı çalışıyor.
Yakıt arttırma çalışıyor.
2. Boğaz diyaframı çalışıyor.Bunun çalışıyor olması beni en çok mutlu etti.Çalışmadığını düşünüyordum.
Hortumla emiş yaptığımda diyafram hareket ediyordu.Fakat ucu mekanizmayı çekemiyordu.Bu sebeple diyaframın sadece mil dış plastiğini çekiliyordu.Bağlı olduğu mekanizmayı elimle ileri geri çektim.Biraz sertti ve hareket alanı çok kısıtlıydı.Ön tarafa geçince karbüratörün sağ tarafında kapış diyaframına bağlı metal var.Onun bir yere bağlantısı yok gibi duruyordu.Elle hareket ettirince diyafram sesi ve yakıt gönderme sesi geliyordu.
Hemen yanında vidalı bir kısım var.Yıldız tornavida ile bu vidayı çevirdiğinizde mekanizma harket ediyor.Vidayı sökme amacıyla çevirmiyoruz.Mekanizma hareketi için çeviriyoruz.Sola çevirince kapış diyafram metalinin altına giriyor.Bırakınca eski konumuna geliyor.Bunu yaparken gaz telide çekilmiş gibi hareket halinde oluyor.Gaz teli ile doğrudan bağlantılı.Bu esnada 2. boğaz diyafram ucunu çektiğinizde pamuk gibi hareket ediyor.2. boğaz hareket ediyor.Yakıt geldiği görülüyor.Karbüratörün sağda çevirdiğimiz vidasını bırakınca 2. boğaz hareketi yine sertleşiyor.

İşte bunlar sonrası işleyişi anladım.Araç çalışırken yarım gazdan sonra sağdaki daha önce elle tornavida ilşe çevirdiğimiz vidalı metal kapış diyafram metali altına doğru giriyor.Bu esnada vakum ile 2. boğaz diyaframı çok rahat hareket ediyor.Diyafram görevini yapıyor.Mekanizmayı çekince 2. boğaz açılıyor ve yakıt gönderiliyor.

Ve aldığımdan bu yana favoritin motorunda duymadığım hoş bir ses geliyor.'. boğaz sesi.Hoş bir ses.
2. boğaz mekanizmasını elle zorlayınca belki hareket eder oldu.Biraz yağladım.

En son hava yakıt karışım vidasını iyice kısıp 3 tur açarak bıraktım.Karbüratör hava haznesi ve filitre sökükken.
Bu şekilde ayarlayınca rolantide değişiyor haliyle onuda 900 devire ayarladım.

Bu işlemlerin tümü benzin ile yapıldı.LPg ile çalıştırmadım.Sabah yolda lpg bitmişti çünkü.

karbüratörü söküp temizlememe gerek olmadığını düşünüyorum.Siz ne dersiniz?



Karburator herzaman pistir 10-15tl ye bir balata temizleme spreyi ile temizlemeyi tavsiye ederim.
Bir Elle gazi verip obur elle 2. Bogazi acinca iki kelebekte aciliyor ve bu poziisyonda bogazlari alttan cok rahat temizlersiniz tornavida ile cevirmeye calistiginiz aslinda gaza bagli elinizle gaz telinin ordan kumanda etseniz daha iyi. Bu sistem anlik gaz vermelerde anlik olarab bogaza benzin iseyip karisimi zenginlestiriyor gaz pedalinin agir olmasinin baslica etmeni. O plastik vidali bas kapisin diline basiyor ve orayi asindiriyor bu noktayi isiya dayanikli civimayan bir gresle yaglarsaniz yada asinma varsa bu dili torpu eye vs ile duzgunce yeniden alistirirsaniz gaz pedaliniz cok hafifler.

Jikle diyaframinin ustunde delikler var ve diyaframin uzerinde sanki acilacakmis gibi duran bir kapak, aslinda bu kapagin pozisyonu onemli 2 vakum hortumundan TTV ye gideni parmakla kapatirken oburunden emis yapinca calismasi cekmesi lazim parmagi cekincede hic cekmemesi serbest kalmasi lazim TTV parmagin yaptigi isi yapiyor. Diyafram govdesindede delikler var.
Yenisinin kapak ayari duzgun olmayabilir, unutmayin bir hortumu parmakla kapatirken digerinden emince cekmesi lazm.

2. Bogazda cekip tutunca acik kalmali geri saliyorsa vakum kaciriyordur, karburatoru dagitip hortumlari emerek sistem nasil calisiyor gozlemlerseniz yeter.

Ama karburatorun icindeki sifonda ve kelebeklerin altinda pislik oldugundan nedense cok eminim dagitip temizlersen abi goreceksin,
Egerki 2. Bogazinin calistigini yeni yeni hissediyorsan temizlik sonrasi fikirlerini okumak isterim :)
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti ozantavsan » 08 Tem 2013, 09:42

Teşekkürler , TTV valfinin hortumunu emerken diğer ucu elimle kapattığımda dil oynamıyor.Üst kapağı çevriliyor.Kapak ile oynadığındada değişen bir şey yok.Jikleden hava sesinden başka birşey gelmiyor.Sanırım diyaframı patlak..
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti AhmetH » 08 Tem 2013, 10:10

ozantavsan yazdı:Teşekkürler , TTV valfinin hortumunu emerken diğer ucu elimle kapattığımda dil oynamıyor.Üst kapağı çevriliyor.Kapak ile oynadığındada değişen bir şey yok.Jikleden hava sesinden başka birşey gelmiyor.Sanırım diyaframı patlak..



Zaten calisirkende cok ceken bise degil ustte gorunen kare kelebegi 2mm asiliyor butun isi o zaten. Ucunda ayar vidasi var zaten dikkat ettiysen :)

2mm allen anahtar yada matkap ucunu o kelebek ile bogaz arasinda tutarak aciklik ayarlaniyor dokumanda gecmesi lazim.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti ozantavsan » 08 Tem 2013, 15:04

Dediğiniz gibi ayarlamak lazım.Dün akşam hava kararınca karbüratör haznesini filan takmamıştım.
Bugün onları yapayım , hidrojen bağlantılarınjı sökeyim derken sıvı ile temas ettirdim yanağımı ,dudağımı.
Lavabo açıcı fışkırdı.Dudaklar ,sol yanak , burun ucunda haif yanma var.Hafif kızarıklık şeklinde görünsede su değdiğinde , rüzgar estiğinde alev alev yanıyor.

Hal böyle olunca canım yandı.Son sarfiyat şehiriçi lpgde 48 kuruş çıkınca şarteller attı.
Sanayiye gittim o can acısıyla ,tavsiye üzerine bir otogaz firmasına girdim.
Aldesa regülatör + değişim ne kadar dedi.Selamda getirdim.150 TL.Çok değilmi dedim.İşçilik ne kadar alıyorsun.
Ben işçilik dahil 150 alıyorum dedi.Bende 90 TL kargo dahil alıyorum , kendimde takıyorum.Ama ayardı vesairedi size yaptırayım demiştim dedim.En son kaça olur 150.Kredi kartına taksit ,mırın kırın....

Geçtim başka firmaya dedim: éaldesa regülatör + takma "
120 TL dedi sahibi.İyi hadi dedim.Kredi kartına 3 taksir çekermiyiz.Yok regülatörde taksit yok dedi.
ikisinin elindede regülatör yokmuş.Perşembeye gel dediler.

Bende az sonra kargo dahil 90 TL'ye sipariş veriyorum.Kredi karınada 3 taksit geçiyorum.
Takmada sorun olmaz.Ama şu sıkıntı olacak tek.Arkadaşın aldesa regülatörünü inceledim.
Depodan gelen bakır lpg borusu bende düz olarak regülatöre giriyor.
Aldesada boruyu 90 dereceye yakın sağa bükmek lazım.Çünkü gaz girişi öyle...

Atikerde düz , onuda ben istemiyorum.
LPG bakır boruyu bükmeye kalksam ezilir ,gaz gelişi daralır.Kırılabilir.Ne yapmalı ?????

Atikerin yeni bir lpg regülatörü çıkmış.Havalandırma delik filan.Gaz giriş yeride düz.Alıp takmak yeterli.Boru kıcırmaya filan gerek yok.Fiyat 70 TL...

Ne yapayım Atiker yeni modelmi ? Aldesa mı ?
Eklentiler
atikerkarburatorlubeyin-244.jpg
atikerkarburatorlubeyin-244.jpg (85.8 KiB) 16950 defa görüntülendi
atiker-yeni-model-karburatorlu-beyin-regulator.jpg
atiker-yeni-model-karburatorlu-beyin-regulator.jpg (19.75 KiB) 16950 defa görüntülendi
atiker-karburatorlu-beyin-265.jpg
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti AhmetH » 08 Tem 2013, 16:11

Kendin takaman abi başına iş alırsın.

Yahu ben BRC takayım diye çırpındım sen BRC ni söküyorsun anlamadım ne oluyor valla :lol:

BRC yi aldesa ile değiştiğini görseler heralde bir sorarlar neden diye...

onun bakır borusu montaj plakası şasesi kablosu su hortumu derken başına iş alırsın valla.

sistem hazır duruyorken madem sıkıntın var. BRC tamir kiti getirt derim. aldesa ile değişme yok yere masraf bu
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti ozantavsan » 08 Tem 2013, 16:27

tamir kiti bulsam değiştireceğim zaten.Geçen yıl ebayde bulup almamıştım.Şimdi ise bulamıyorum.O zamanlar yurttada bulmuştum ve burada paylaşmıştın hatta.

8 yıllık regülatör ve çok yakıyor.Rolanti istediğim gibi değil.Çok yakmaktansa mecburen aldesa filan takarım.
Civardaki eş dostta genelde aldesa var.Ve yakıtları benden çok çok iyi.
89 model 4 vites şahin bile benden az yakıyor Aldesa takılı.
Yeni BRC ekonomik durum nedeniyle takamam.

Bildiğiniz BRC tamir kiti satan yer varsa , kit alırım.

Ayrıca yeni regülatörü takmak hiçte zor değil.13lük anahtar ile eskiyi söküp yenisini takmak yeterli.
Sonra cihazla ilk ayarı yaptırdıkmı tamam.Sadece regülatör değiştirmek yeterli .Borusu ,elektirik bağlantısına dokunmuyoruz.Mevcut sistemle kullanabiliyoruz.
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti AhmetH » 08 Tem 2013, 16:36

kısa bir arama ile bulgaristandan buldum mesela
http://www.autogasmarket.com/english/sh ... s/114.html

32 leva yaklaşık 40 lira falan eder..

*mesajı düzenledim CNG için koymuşum ilkini
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti ozantavsan » 08 Tem 2013, 16:50

O ürün değilde (doğalgaz için o) aşağıdaki bizimkine uygun.

http://www.autogasmarket.com/english/sh ... s/114.html

Orjinal yazıyor ama benzemiyor.Ödeme sorunu var....
SKODA YOLDA
YOUTUBE Http://www.tinyurl.com/skodayolda
FACEBOOK Https://www.facebook.com/SkodaYolda
Kullanıcı avatarı
ozantavsan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1825
Kayıt: 18 Mar 2010, 19:59
Ad Soyad: Ozan TAVŞAN
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 94 Skoda Favorit GLX - LPGli

İleti AhmetH » 08 Tem 2013, 17:56

2A mühendislik bunun distribütörü değil mi her türlü bulurlar aramak lazım.
BRC çok net bir marka diye tercih ettim. Bütün dünyada kabul görmüş markalardan biri.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti Kutay ALBAYRAK » 08 Tem 2013, 17:59

Ozan Bey fotoda gösterdiğiniz benim araçta takılı olan regülatör... Ben memnunum ama daha evvel dediğim gibi ben size hala lovato öneriyorum... Tamir kiti alırsanız bilemem tabi ama lovato için benim bu regülatörü aldığım gün 120 tl demişlerdi. Şu an fiyatı nedir bilmiyorum dolara endeksli falan herhalde parçalar fakat hadi olsun da 150 olsun şu anda... İmkanınız varsa dediğim gibi yapın pişman olmazsınız...
Kutay ALBAYRAK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 72
Kayıt: 09 May 2011, 13:06
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kutay ALBAYRAK
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda Favorit

ÖncekiSonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 24 misafir