Yağmurlu havada marş sorunu

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yağmurlu havada marş sorunu

İleti candemirbasak » 17 Ekm 2013, 09:49

öncelikle merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılmış bulunmaktayım.92 kum beji favoritim var.yaz basında aldım aracımda herhangi bir problem yaşamadım ta ki bu güne kadar.215 binde lpg hic takılmamıs bakımlı bir arac.canakkale antalya arasını tek marşla tek hararet sorunu yapmadan gelmiştir.

gelelim soruna bugun yagmur asırı siddetli yagınca apartman otoparkı su toplamya basladı dinecek gibide olmayınca aracımın konumunu değiştrmek istedim.

Marşa bastım almadı biraz benzin pompalayarak tekrar denedim calıstı jigle acmadı 3500 4000 devirlerde biraz ısıttım otoparktan cıktım ve bi anda stop etti tekrar marsa bastım almadı bu şekilde 5 dakika kadar denedim tam akü bitti derken son bi şans diyip tekrar bastım marş motru donuyor fakat ateşleme yapamıyor.bunun nedenini bilen var mı aramızda ? akü bitti gibi yapıyor on panelde ünlem işareti yanmayınca mars motorunu cevirmiyor ama o ikaz lambası yanıksa akü mars motorunu ceviriyor nedenini bir türlü anlayamadım ne yapmam gerek nasıl bi sorunla karsıkarsıyayım ? marşa basabildigmi zamanda devir 0- 500 arası kalıyor tam alck derken tekrar sıfıra iniyor :( tavsiyelerniz için şimdiden teşekkürler arkadaslar
 
candemirbasak
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 17 Ekm 2013, 09:39
Ad Soyad: candemirbasak
Nereden: Antalya
Arabanız: favorit 135 l

İleti candemirbasak » 17 Ekm 2013, 11:31

arkadaslar sorunu giderdim yagmur hafif dinmişken buji kabolarını distributor beslemeyi söküp iyce temizledim.araca monte ederken gaz klemensinin gevsediginin farkına vardım aracı 2 3 dnemede calıstırdım jigle gene acmadı dolandım biraz hararet normal seviyelere cııp motor ısındıktan sonra bile rolanti 500 600 devire iniyordu klemens gevserken rolanti ayarınıda bozdugunu dusunerek rolantiyi 1400 1500 civarlarına kadar cıkarttım su anda tek marsda alıyo fakat dogru mu yaptım tam emin degilim cunku arac 2 gun once kullanılırken rolanti saglıklı bi şekilde 1000 1500 arasıydı su anda benim sıkmamla beraber tekrar aynı degerlere cıkabildi bu durumu acıklayabilcek yorum yapabilcek birileri var mı acaba ?
candemirbasak
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 17 Ekm 2013, 09:39
Ad Soyad: candemirbasak
Nereden: Antalya
Arabanız: favorit 135 l

İleti sainz » 17 Ekm 2013, 13:21

Ateşleme sisteminde bir nemlenme olabileceği geldi ilk olarak aklıma.
candemirbasak yazdı:...arac 2 gun once kullanılırken rolanti saglıklı bi şekilde 1000 1500 arasıydı...

Favorit için sağlıklı rölanti devri 800+/-50d/d olmalıdır.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti candemirbasak » 17 Ekm 2013, 13:54

rolantiyi dusureyim mi tekrar yani ?
candemirbasak
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 17 Ekm 2013, 09:39
Ad Soyad: candemirbasak
Nereden: Antalya
Arabanız: favorit 135 l


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir