Favorit Merkezi Kilit

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Favorit Merkezi Kilit

İleti mksar77 » 23 Arl 2013, 21:56

Yanlış yere yazmışım k.bakmayınnn. onur kardeşim Ben bir tane bas çek düğmesi aldım fakat elektrikçi bununla pek olacağını sanmıyorum dedi kafam karıştı.. fotoğraffını paylaşıyorumm sendekiyle aynı gibi.. basıyorsın geriye geliyorr .. fakat elektrikçi bastığın zaman yukarı aşağıdoğru basınca aşağı dpoğru iki yön olacak bu olmaz felan gibi kafam karıştı sen nasıl yaptın renoların kapı otamatik kapatılımı gibi dedii.. bana verdiği tek kitler açmaz dedii bi açıklarmısınn .. farları açtığımız buton gibi basınca duran basınca bırakan geriye gelenn oraya aynı şekil takılsa olurmu.. yedek almıştım... merkezi kilit işine giremedim hala siparişlerim geldi ön hazırlıkları yapıyorumm kafam oradaa karıştıı..
 
Eklentiler
DSCN0734 (Medium).JPG
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti Onur » 23 Arl 2013, 22:08

hocam bu olmaz elektrikçi doğru sölemiş bu on of bastığında takılı kalıyo basınca çıkıyo dimi sana tetikleme düğmesi lazım yani bastığında akım geçirecek ama takılı kalmicaz çektiğinde serbest kalıcak aynısının var ama değiş bence bunu
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti mksar77 » 23 Arl 2013, 22:16

kardeş yani sendeki yukarı verince açıp serbest bırakıyor aşağı basınca aşağı inip takrar bırakıyorr .. 2 li seçenekli mi diyorsun.. tam adı nedirr.. ben dedim ama bunu bile 5 tl aldı sen 1.50 ye nasıl aldınn normal elektrikcide o na ne diycezz.. tam adı nedirr.. yoksa oto elektrikciye dedim bugünn yok öyle bişeyy gidiyor kocama an dolmuşş bas çek veriyorr.. tip tip bakıyorr o zaman ben bunu bagaj açma için kullanabilirimm fakat saendeki butonu bir türlü anlatamadımm.. güzel bişeymiş küçük ve şıkk.. onuda bulabilirsemm işe girişcem senden aldım gazıı ...
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti Onur » 23 Arl 2013, 22:30

Ewet arkadaşlar merkezi kilit montajında sinyallerin bağlanmasını açıklamamıştım resimlerde net bi şekilde gösterdim uygulamayı anlatim montajı bitirdikten sonra iki adet turuncu kablo ve beyaz ve kahve rengi boşta kalıcak eğer kahverengi ve beyazı manuel aç kapa için kullandıysanız oda boşta kalmicak :) sadece iki turuncu kablo kalıyo buda sinyaller klavuzda biri sağ biri sol diye yazıyor bunun hiç bir farkı yok ikiside aynı işi yapıyor o yüzden sağa solu farketmez şimdi uygulama

Direksiyon altında bir kapak var tek vida tutar sök kapak az itele çıkacak sol sinyal kolunun sinyal kolu kısmında sağ kapıya doğru olan bir vida var sök sinyal kolu kablolarıyla çıkacak soketler resimlerde görüldğü gibi üst taraf 1 alt taraf 2 üst kısımda beş nolu yer sağ sinyallerdir zaten üst tarafta 3 diş vardır altta hepsi doludur alt kısımdada 2 nolu yer resimlerde oda açık şimdi kabloları nası eklicez kesinlikle kabloları sıyırmayın derim kolda soketleri çıkarın benim gibi ve soketlerin kenarına tornavida yardımıyla biraz dokunun açılacak kabloların sapı piyasaya çıkacak turuncu kabloların ucunu biraz uzun açın söketteki kablolara sarın yerine takın kapatın bu şekilde daha sağlıklı öeki türlü kablo soymayın ztn bu işlemi yapamicaksanız dediğim gibi bırakın kalsın orjinalliğini bozmayın buda montajın son noktası arkadaşlar ....
Eklentiler
IMG_0859 (1077 x 807).jpg
IMG_0860 (1077 x 807).jpg
IMG_0861 (1077 x 807).jpg
IMG_0862 (1077 x 807).jpg
IMG_0863 (1077 x 807).jpg
IMG_0864 (1077 x 807).jpg
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti mksar77 » 23 Arl 2013, 22:43

Ellerine sağlık kardeşimmm çok güzel ve açıklayıcı :D .. sadece buton işini çözemedimm. :? .
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti Onur » 23 Arl 2013, 22:48

mksar77 yazdı:kardeş yani sendeki yukarı verince açıp serbest bırakıyor aşağı basınca aşağı inip takrar bırakıyorr .. 2 li seçenekli mi diyorsun.. tam adı nedirr.. ben dedim ama bunu bile 5 tl aldı sen 1.50 ye nasıl aldınn normal elektrikcide o na ne diycezz.. tam adı nedirr.. yoksa oto elektrikciye dedim bugünn yok öyle bişeyy gidiyor kocama an dolmuşş bas çek veriyorr.. tip tip bakıyorr o zaman ben bunu bagaj açma için kullanabilirimm fakat saendeki butonu bir türlü anlatamadımm.. güzel bişeymiş küçük ve şıkk.. onuda bulabilirsemm işe girişcem senden aldım gazıı ...



Hocam şimdi bak yanlış anlaşılma oldu şimdi sendeki bastığında takılı kalan birşey değilse yani bas çek on of olmicak basıcan geri gelicek takılı kalmicak teypdeki tuşlar gibi düşün bi kere bastın bi kere işlem yapıcak tetikleme tuşu dersen ben buna bascam aynı kapı zili mantığı düşün nası tuşa basınca açılıyo buda onun gibi bir tuş olması lazım takılı kalmicak basılı tuttuğun sürece akım geçecek elini çektiğinde akımı kesicek kontrol sende olucak yani tuşta değil ztn bi sefer bastığında açıyı kapıları olay o
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti mksar77 » 23 Arl 2013, 23:10

hocam1. basınca geri geliyor açıyor.. işlem tamam 2. aynı yönde basılan düğme tekrar nasıl açıyor!!!yani işlem herseferinde hem açıp aynı yöne çalışsada kapatıyormu.. Elekrikçi ye bunu anlatamadımm.. öyle bişey yok deyip çıkıyorr.. Bana şunu dedi 2 yönlü olucak yoksa olmaz.. zil gibi yukarı aç geri geldi sonra aşağı aç geri geldii.. aynı yöne aç yap kapı açar .. bidaha bas yine açmaya çalışırr yok öyle bişeyyy tamam abi dedimm çıktıımmm .... bende şiştimm.. sendeki tek basma aç geri geldi tuş birdefa daha bas kapadı TEEK YÖN yani değilmii... so n du bu sorummm k.bakma.. Bu sefer tetikleme tuşu diyeceğim son şansımm bıktım artık elekrikci parçacı aramaktann...
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti mksar77 » 23 Arl 2013, 23:19

Onur yazdı:hocam bu olmaz elektrikçi doğru sölemiş bu on of bastığında takılı kalıyo basınca çıkıyo dimi sana tetikleme düğmesi lazım yani bastığında akım geçirecek ama takılı kalmicaz çektiğinde serbest kalıcak aynısının var ama değiş bence bunu




bendeki düğmede basınca takılı kalmıyor zil gibi elimi çekince geri geliyor... Ama sadece tek yön yani korna gibi .. olurmu yani ..
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti Onur » 23 Arl 2013, 23:26

Hocam kusura bakma sana bişe sölim bu malzemeciler mal bunlara bişe sorma anlatamazsın adamın bilgisi yokki piyasada ben bu işi biliyorum yaparım diye montajını ücret karşılığı yapan bi sürü adam var onlarda bilmiyor adama tetikleme düğmesi dersen sana sahinin yada doğanın anımasyonlu korna rolesini verir :)))) olayın mantığını anla yeter kabloları birbirine dokundur kapılar açılır bi daha dokundur kapılar kapanır sistem bu şekilde işler yani tek yönlü olucak akım bi kablodan birine geçtiğinde aç kapa oluyor yani 1 bastın açtı 1 bastın kapar tuş takılı kalmicak bunu kumandadaki düğmeler gibi düşün onlarla bile olur yani küçük siviçler var ya obile olur ama montaj için sana bu işlemi yapan düğme lazım bunu elektirik malzemeleri satan yere sor muhtemelen elindeki de o bastığında takılı kalmkıyorsa odur on of olmicak
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti Onur » 23 Arl 2013, 23:27

mksar77 yazdı:
Onur yazdı:hocam bu olmaz elektrikçi doğru sölemiş bu on of bastığında takılı kalıyo basınca çıkıyo dimi sana tetikleme düğmesi lazım yani bastığında akım geçirecek ama takılı kalmicaz çektiğinde serbest kalıcak aynısının var ama değiş bence bunu




bendeki düğmede basınca takılı kalmıyor zil gibi elimi çekince geri geliyor... Ama sadece tek yön yani korna gibi .. olurmu yani ..




Aynen o korna hesabı neden kornayı aklıma getirmedim :)
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti mksar77 » 23 Arl 2013, 23:35

Allah razı olsun onur kardeşimm tamamdır :D :D :D ... şim di gayet iyi anladım uğraştırdım :oops: ama jeton köşeli k.bakma.. aynı o dediğnden bu olurr.. çok sağol kardeşimm . :lol: ..
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti mksar77 » 25 Arl 2013, 18:23

onur kardeşkilit motorları invells kapılarda açma kapama da sıkıntı varmı.. bu gün bagajda denedim tık yokk ses bile gelmiyor. kontrol kalemiyle lamba takıyorum butona bakıyorum akım gidiyor yani lamba yanıyor fakat motorda tık yok.. bunu şunun için söylüyorum . motorlar çok küçük gibi kapılarda takıp takma ma hususunda ikilemde kaldımm. bugün akşama kadar sadece bagaj için uğraştım hat felan çektim herşey normal ses yok sigortalar kablolar şaseler hepsine bakıyorumm normal .. acaba motormu arızalı geldi yada gücümü yetmiyorr en azından ses yaparmı anlayamadımm.. sende merkezi kilitlerde bir sorun varmı .. bagajdan vazgeçecekgibiyimm.. bugün bu yorgunlukla.. gözüm korktuu tavsiye ve görüşlerini beklerimm selamlarr..
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti Onur » 26 Arl 2013, 00:53

Abi bence bagaja sonra gir motorlar açısından sıkıntı yok bendede inwells geldi güçlü motor basit duruyor benim elimle yaklaşık 7 8 kg güç uygulayarak açtığım kilitleri tak diye açıyor bende başta şüphe ettim ya bunlar nası açacak çok basit duruyo fln dedim kendi kendime ama açıyor evde bilgisayarın powersup da sistemi komple test edip öle montaja başladım hani dedim bozuk motoru göndermesinler diye sende motor bozuk olabilir bastığında merkez beyinden tık tık tık diye ses gelior motorlardanda ses geliyor montajdan sonra bu ses sadece merkez beyinden duyuluyor dörtlü rolesinden gelen ses gibi ondada role var elektiriği montaja başlamadan tepe lambasından alabilirsin hani motoru taktın test edim çalışıyormu kapayıp açabiliyormu diye dersen tepe lambasını çek gelir sol taraftaki kırmızı kablo + sağ taraftaki - ortadaki kablo ile işin yok bence işe öle başla sistemi daha kurmdan elektriği dene yani motorları boşta 4 dünüde tak bas kumandaya dene çalışıyormu ztn kapıya montajı yaptın denemek isticen hemen çalışıyormu die bunlar işinin daha çabuk bitmesi için ben bi motoru taktımsonra denemek geldi içimden elektrik işine geçtim o yüzden takılırsan yaz gene ... bu arada bagaj montajın olmamış...
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti mksar77 » 26 Arl 2013, 23:11

Doğru söyledin onur kardeşim. Bende onu nasıl yaparım diye acaba arızalı bi motor daha çıkarmı ya olmazsa felan diye Endişeleniyordum.. kısadan denerimm İnşallah bi ara yarın uyguluyacağımm.. bu arada kapılar için senin süngerlerden aldımm açmış ken onlarıda yapıştırırımm... tıkırtı yapıyordu bazı yerler .. esinti gibi hava gelmesi vardı keser umarımm.. az çok oldu olmadı hatasıyla teknik bir problemle karşılaşmadann tavsiyelere uyarak işim çıkmaz ise.. resimlerim bitirmeye çalışıcamm artık anahtarım elimde ne zaman boşluğum olsadav işimi bölmeden şu işi bir halletsem diye düşünüyorumm.. haydi hayırlısıı.. olmazsa haftaa sonuna sarkar.. daha rahat yaparımm.. Bagajjj ! :shock: evet olmadıı. :( .. Elimde patladıı. :oops: . Sende bir elatsan diyorum şu bagaj işinee :idea: .. Sen halledersinn arkadaşıımmm :D :D .. haddiiiiiii. :) :) :) :)
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti Onur » 26 Arl 2013, 23:35

Abi bagaj işinden çekiniyorum normalde yapamicam iş değil ama ben anahtarı taktığımda çevirirken bi takılıyo o yüzden girmedim normalde olması gereken hani düğmete bastığında kilit mekanizmasını devreden çıkaracak ama sen manuel açıcan sistem o şekilde işlese süper olur onun içinde komple orayı söküp anahtarın girdiği yeri incelemem gerekiyor mutlaka bi yolu vardır hani bastığında içeriden anahtar yerini döndürecek yada anahtarın yaptığı işi yapıcak motor ben o çubuğu o yüzden gösterdim gerekirse dışarıdan müdaheyi kesicen motoru ona bağlican kontrol yine sende basmadan açamazlar sonuçta bastığında otamatik kitleyecek bastığında otamatik açılacak dışarıdan anahtarla müdahele etmicen her hangi bi aksilikte tornavidayla içerden açarsın dışardan manuel açıcan kilit olayı diğer araçlardaki gibi olacak normal mantık bu yüksek model araçlarda anahtar kullanılmıyo basıyon kilit devreden çıkıyo sen bagajı elle açıyosun bunun yolunu denemek lazım öteki türlü kafam almıyo motoru taktın ya öle sen farzetki 100 le gidiyosun biri yanlışlıkla bastı düğmeye bagazın açılır öle olmicak bana sağlıklıda gelmiyo olay o telde kilidi devre dışı bırakan tel o dediğim gibi usta sen bi dört kapıyı bitir beşince kapı olayına sonra bakalım motorlardan korkma motorlar sağlam işimizi görürü yanı bagajdada işimizi görür elinle uyguladığın kuvvetin belki iki katını uyguluyo ama tek farkı anlık tak tak ...
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti mksar77 » 26 Arl 2013, 23:48

Evet o işi dahada geliştirmek yada başka birşeyler düşünmek lazıımm.. Hele şu işi bi kaşıma gözüme bulaştırmayımda.. 5. kapı projeleride sendenn..bu arada cumanız mübarek olsun şimdidenn...
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

İleti Onur » 27 Arl 2013, 00:00

Saol hocam Allah razı olsun seninde montajda takılırsan yaz buraya arka kapılar için teli yaklaşık 10 cm kısaltıyorsun bide büküceksin L Gibi sabitleme aparatlarının bir tanesini tam ortadan böl arka iki kapıda bi parçasını birine bi parçasını birine kullanıcan biride diğer 3 sana kalıcak kullanmican belki bagajda lazım olur...
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti mksar77 » 27 Arl 2013, 00:18

Tamam.. onurumm şu kapı motorlarının uç kısımları kapalımı taktın yoksa sonuna kadar açıkmı... bi ayar varmıı. yanii. ..yada şöyle söyleyimm.. kapı mandalları yukarıda olduğu gibi motor uç ları körük açık olsunki çeksin gibi değilmii?. kapalı olursa açık olan mandallara doğru baskıyapar mantık olarak yanlışlık olurgaliba değilmii... açıksa açık kapalıysa kapalı olarak ayarllanacak sanırımm ... bilmem anlatabildimmi.. :!:
Kullanıcı avatarı
mksar77
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 95
Kayıt: 17 Arl 2013, 22:34
Ad Soyad: yeşil şimşek
Nereden: Kocaeli
Arabanız: skoda favorit 135 L

ÖncekiSonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir

cron