hararet göstergesi .

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

hararet göstergesi .

İleti serkan1488 » 15 Arl 2013, 00:52

arkadaşlar favonun hararet ibresi resimdeki kırmızı çizgide duruyor ve kalorifer ısıtmıyor içeriyi. sizce ibrenin durduğu yer normalmi ? yoksa bir sıkıntı varmı ?
 
Eklentiler
favooooo.jpg
favooooo.jpg (15.3 KiB) 723 defa görüntülendi
serkan1488
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 20 Haz 2011, 13:17
Ad Soyad: serkan kandır
Nereden: Konya
Arabanız: felicia

İleti ercanduzce » 15 Arl 2013, 01:03

hararet müşürün arızalı ya da fişi çıkmış olabilir. eğer motor ısınınca kaputu aç hortumların sıcaksa göstergen arızalı ve de kalorifer peteğin tıkanmış olabilir. yok eğer motor soğutma suyun çok ısınmıyorsa termostatı değişmen lazım o zaman arızalıdır. açık kalmış sürekli devir daim yaptırıp suyun ısınmasını engelliyordur. çünkü motor suyu sürekli devir daim yapmaz termostat ısısına ulaşınca termostat açar ve devir daim başlar.
ercanduzce
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 36
Kayıt: 25 Ağu 2012, 07:37
Ad Soyad: ercan düzce
Nereden: Erzincan
Arabanız: forman 135L

İleti kutlay006 » 15 Arl 2013, 01:29

88 lik termostat..87-92 lik fan müşürü taktır..hararet müşürünün kablosu çıkmış olsa hararet göstergesi en alt seviyede olur..senin ibrede en altta değil..termostat ve müşürü dediğim değerlerde değiştir..stabil çalışması gerekiyormuş..ben bugün ikisinide değiştirdim..kalorifer 1 kademede ılık gibi üfleme yapıyordu..değiştirdikten sonra baya ısıtmaya başladı..

kısaca senin hararet ibresinin durduğu yer normal değil..orta kısmı biraz daha geçmesi gerekiyor..

kışlık termostat, kışlık fan müşürü dersen parçacı verir
1992 Skoda Favorit
06 FJV 53 - BEJ
Kullanıcı avatarı
kutlay006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 169
Kayıt: 04 May 2013, 22:39
Ad Soyad: Kutlay Yıldız
Nereden: Ankara
Arabanız: Küheylan 135L

İleti SilverLine » 15 Arl 2013, 12:11

Arkadaşlar bulabilirseniz 82 lik müşür bulabilirseniz alıp takın ama ben 88 lik önermiyorum..Motoru çok kasar biliyosunuz ? Cekoslavak arabası orda soguklar -20 -30 civarı eger 88 lik uygun olsa direk takrlardı..bizim motor yapısına 80 lik uygundur..88 lik taktıgınzda kalorifer sorununuz kalmıcaktır ama çonta yakma sorununuzla karşı karşıya kalacaksınız..
mesela felıcıalar orjinal fabrikasyon 88 lik müşür kullanmışlar motoru ona göre geliştirmişler..
Kullanıcı avatarı
SilverLine
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 225
Kayıt: 21 Şub 2012, 18:52
Ad Soyad: MUSTAFA
Nereden: Ankara
Arabanız: Skoda GLX Silver Lİne 94

İleti wassmert1976 » 15 Arl 2013, 12:43

arabanın kalorifer su girisi deforme olmus olabilir blok yapısı aleminyum aracta 82 likten fazla termostat tehlikeli kendim skoda tamircisi seat ve volksvagen ustasıyım ve skoda fabia 1.4 16v kullanmaktyım yazın termostatı iptal ederim kısın takarım ki eski teknoloji bloklu motorda conta problemi cok dikkat et derim önce arabanın ön panjuruna gaste koy öyle bir dene yükseliyorsa hararet göstergesi termostatı öyle yenile orj febi antifiriz kullan termostat antifiriz kullanmamaktan ve orj kullanmamaktan bozulur tek sesbseb budur
wassmert1976
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 24
Kayıt: 15 Arl 2013, 12:35
Ad Soyad: mert yıldırım
Nereden: İzmir
Arabanız: skoda fabia 1.4 16v comfort stysn seat leon cupra


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 14 misafir