Yardım edin lütfen

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yardım edin lütfen

İleti favorit55 » 03 Oca 2014, 08:42

Merhaba
Aracım 200 km .dışı 3de 120 km ş1 lt yakıt yakıyor. motor sıfır, disbiratör sıfır, buji buji kabloları sıfır, sibop ayarı yapıldı avans yapıldı görünürde hiçbir sıkıntı yok. lpg ayarında degerlerde cok güzel ustalar hiç bir problem bulamıyor. Sıkıntılar araba ısınıncaya kadar ayagını gazdan cekemiyorsun rölanti 100 - 200 düşüyor sabah çalışma zorlaştı motor ısınınca rölantim normale dönüyor cikle hiç devreye girmiyor. çekiş düşük ısınınca rölenti 900 ile 400 arasında değişiyor bazen sabit 500 bazen 900 gibi duruyor sebebi ne olabilir ayrıca çekiş zaman zaman iyi oluyor.
 
favorit55
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 281
Kayıt: 18 Mar 2013, 12:59
Ad Soyad: fatih
Nereden: Samsun
Arabanız: favorit

İleti kutlay006 » 03 Oca 2014, 19:40

Aracım 200 km .dışı 3de 120 km ş1 lt yakıt yakıyor


burda ne anlatmak istediğinden hiç 1 şey anlamadım

1992 Skoda Favorit
06 FJV 53 - BEJ
Kullanıcı avatarı
kutlay006
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 169
Kayıt: 04 May 2013, 22:39
Ad Soyad: Kutlay Yıldız
Nereden: Ankara
Arabanız: Küheylan 135L

İleti ercanduzce » 03 Oca 2014, 20:58

büyük ihtimalle gaz telinde sorun olabilir. takılıyor ve bu nedenle devir dengesiz. telin karbüratörde bağlandığı noktada lastik bir topuz var ileri geri gaz teline ayar vererek mekaniksel olarak devir ayarı yaparsın. bu lastik yırtılınca tel takılıyor ve senin gaza basmalarınla değişik devirlerde takılıyor. öncelikle bunu kontrol et
ercanduzce
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 36
Kayıt: 25 Ağu 2012, 07:37
Ad Soyad: ercan düzce
Nereden: Erzincan
Arabanız: forman 135L

İleti aspendos10 » 03 Oca 2014, 21:32

Sadece fikir olarak yardimci olayim.aracini bi benzinde dene rolanti ne yapacak.egerki rolanti guzel ve sabit duruyorss gaz ayarlarinda bi sikinti olabilir veya gaz kafasini diyaframinda ufak bi delik olabilir.sana gecoci tavsiyem gaz kafasi ustundeki siyah olan ayar fugmesini 1-1.5 tur ac mutlaka rolanti yikselecektir.bu sadece gecivi bi caredir unutma
aspendos10
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 55
Kayıt: 25 Kas 2013, 22:48
Ad Soyad: volkan eren
Nereden: Balıkesir
Arabanız: forman

İleti judgeof_06 » 03 Oca 2014, 23:41

benım araçta da aynısı oluyo ısınana kadar kendın bellı bir yere kadar gaz versen iyi olur çünkü jikle geç devreden cıkıyo ve fazla gaz yakmana neden oluyor. soğukta böyle çalıştırsanız iyi olur. motor ısındığında rolantide normal se sıkıntı yok
judgeof_06
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 82
Kayıt: 17 Oca 2012, 19:15
Ad Soyad: hasan
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorit 135 kx

İleti favorit55 » 04 Oca 2014, 08:54

dün lpg regülatöründe sıkıntı görünmemesine rağmen değiştir. Aldesa lpg regülatörü takıldı çekiş ve rölantideki dalgalanma düzeldi. inşallah yakıtta düzelilir.
favorit55
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 281
Kayıt: 18 Mar 2013, 12:59
Ad Soyad: fatih
Nereden: Samsun
Arabanız: favorit

İleti aspendos10 » 04 Oca 2014, 09:42

Sonuc hüsran arkadaslar 80 kurus yakiyo deli olmamak içten değil
aspendos10
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 55
Kayıt: 25 Kas 2013, 22:48
Ad Soyad: volkan eren
Nereden: Balıkesir
Arabanız: forman

İleti favorit55 » 04 Oca 2014, 16:23

aspendos10 yazdı:Sonuc hüsran arkadaslar 80 kurus yakiyo deli olmamak içten değil


Kardeş benzinde dene aracını benim aracım benzinde sıkıntısısız çalışıyordu. bahsettiğim sıkıntılar tüpte oluyordu. Lpg ustalarının her ne kadar sağlam demesine rağman gözü kararttım lpg regülatörü aldım Aldesa marka çekiş rölanti anında düzeldi. yakıt kaldı sırada oda azalır inşallah
favorit55
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 281
Kayıt: 18 Mar 2013, 12:59
Ad Soyad: fatih
Nereden: Samsun
Arabanız: favorit


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir