TERMOSTAT VE FAN MÜŞÜRÜ ÖNERİLERİNİZ??

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

TERMOSTAT VE FAN MÜŞÜRÜ ÖNERİLERİNİZ??

İleti sainz » 09 Ekm 2014, 22:41

İstop yazdı:katılıyorum abide kalorıferdede sıkıntı yok benım ama bu conta nıye yandı ozaman...

Zaman içerisinde su, yağ kanallardan geçerken aşındırıyor contayı. Yanmasa bile evsafını yitirdiği için değiştirilmesi gerekiyor. Sanayi ağzıyla da buna "conta yanmış" deniyor.
İstop yazdı:...dun ustanın bırı sılındır taslanmaz skodada dedi nıye dedı anlamadım sen anladınmı taslanmayacaksa neolacak uhuylamı yapıscak conta :) hergun yenı bısey duyuyorum yav

Silindir taşlanmaz zaten. Silindir kapağı taşlanır o da yeterli payı varsa. Yoksa ve yine de taşlandıysa sıkıştırma oranı 11:1 haline gelir ki "her şey tamam da niye hep hararet yapıyor" sorularının cevabıdır.
 
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1485
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti İstop » 09 Ekm 2014, 22:52

ugur abı anla ıste sılındır kapagı demek ıstedım :D usta dırek taslanmaz dedi garıbıme gıttı ondan yazdım sadece .
İstop
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 461
Kayıt: 10 Oca 2014, 02:06
Nereden: Amasya
Arabanız: Forman 135lx

İleti sainz » 11 Ekm 2014, 19:38

İstop yazdı:ugur abı anla ıste sılındır kapagı demek ıstedım :D usta dırek taslanmaz dedi garıbıme gıttı ondan yazdım sadece .

Büyük ihtimalle daha önce taşlanmış br kapağı taşlayıp randıman alamamış ve sonrasında da ezbere taşlanmaz deyip geçmiştir.
Ha tabii bir de şu var; çok yüksek hararet nedeniyle conta değişecekse ve kapaktaki çarpılma çok fazlaysa, yine taşlanamayabilir zira o fazla çarpılmayı düzeltebilmek için çok fazla taşlanacaksa yine olmayacaktır.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1485
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti İstop » 11 Ekm 2014, 23:56

haklısın ugur abi lakin ben sunu ogrendim taslamayla falan ugrasmaya degmıyo bızım araclar taslamasıydı conta degısımıydı işçılıgıydı malzemelerıydı derken zaten rahat 500 ü buluyo bu surec ve randuman alıp alamama gıbı sıkıntılar doguyo dıger araclar ıcın tabıkı gecerlı degıldır ama bızım favorıt formenler ıcın bence en guzelı sıfır sılındır netten fıyatlarına bakıyorum en şaşalısı yok subab kapaklı conta setlı zırtlı bırtlı bi sılındır 400 lıra 100 lırada ıscılık de hadı montaj ıcın cıkan sılındırıde okutsan bı 100 lıraya her sartta kardasın hepımızın basından gectı tabı ama favorıt formen kullanan bızler ıcın aslında bukadar sıkıntı cekecek bı durum yok mus tabı okadar zahmetı cektıkten sonra ogrendım o ayrı :)
İstop
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 461
Kayıt: 10 Oca 2014, 02:06
Nereden: Amasya
Arabanız: Forman 135lx

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir