SIFIR MOTOR PARÇALAR FİYAT BİLGİSİ GÜNCEL

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SIFIR MOTOR PARÇALAR FİYAT BİLGİSİ GÜNCEL

İleti Onur » 26 Kas 2014, 23:06

Arkadaşlar aracımda hiç bir sıkıntım yoktu motor biraz yağ eksiltiyordu üfleme beyaz duman vs yoktu 124.000 km de idi ve ben yağ değişimi için gittiğim aracıma lifte kaldırıp baktığımda karter contasından biraz yağ kaçtığını ve ustama karter contasını değişmesi söledim oda bana orta contayıda değişelimmi bu motor hiç açılmamış açalımmı dedi iki muzur çocuk gibi bende tamam açalım dedim.. Araca binicekmisin satıcakmısın dedi bende öle yada böle yapılması gereken ne varsa yapalım satmaya hiç niyetim yok ama satarsakda alan adam arkamızdan şarkı türkü sölemesin dedim ve aracı teslim ettim akşam geldiğimde motor bi yanda kapak bi yanda şanzıman bi yanda ertesi gün motor ve kapak rektefiyeye gitti yapılan işlemler ve fiyat listeside vericem..

Birazda özet geçim motor blok honlama krank taşlama alıştırma kapat taşlama bi noktada da kaynak işi vardı az bişey genel olarak motorla alakalı ne varsa raktefiyede yapıldı raktefiye işi 300 tl tuttu ayrıntıları listede yazıyor .

Motor inmişken şanzımanda açıldı bakım yapıldı şenkromençler değişti yağı tuzu keçesi vs .. SACHS MARKA debriyaj seti takıldı sırf debriyaz 230 lira işçiği ile 300 ü geçiyor sölim aklınızda olsun LUK yada SACHS tercih edin 100 liralık debriyajları takmayın arabanıza içinden çıkanda orjinali sachs markaydı diğerleri 3 yada 6 ay sonra titreme kaçırma ötme vs yapıyor ... motor toplanıp boyaya girdi ve sıfır motor gibi oldu yapılan işlemler benim içime sindi...

Arka teker rulmanların teki ötüyordu ikisi birden değişti
Kalarifer sökülüp değişmesi gerekenler değişti temizlik yapılıp takıldı şimdi araba cayır cayır ısıtıyor
listede eklediklerim işçilik parca vs 1925 lira tutdu ama arabam sıfır gibi oldu inş.. sizinde işinize yarar fiyatlar işçilik hakkında sormak istedikleriniz olursa cvplarım...
 
Eklentiler
1.jpg
YEDEK PARÇA FİYATLARI
3.jpg
MOTOR REKTEFİYE FİYAT BİLGİSİ
3.jpg (77.31 KiB) 1243 defa görüntülendi
2.jpg
TAOPLAM FİYAT 1.925
2.jpg (64.43 KiB) 1243 defa görüntülendi
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti alwaysloser » 27 Kas 2014, 10:29

işçilik fiyatı biraz yüksek geldi bana .hayırlsı olsun
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti cebi » 29 Kas 2014, 16:27

Yag degisimi icin gittin 2000 tl ile ciktin. Ben gitsem neler cikar kim bilir, gozum korktu :( ama arabada zehir gibi olmustur
cebi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 45
Kayıt: 02 Kas 2014, 18:42
Ad Soyad: Erdinc Çebi
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Favorit BlackLine

İleti SKDFORMAN » 29 Kas 2014, 22:38

Onur yazdı:Arkadaşlar aracımda hiç bir sıkıntım yoktu motor biraz yağ eksiltiyordu üfleme beyaz duman vs yoktu 124.000 km de idi ve ben yağ değişimi için gittiğim aracıma lifte kaldırıp baktığımda karter contasından biraz yağ kaçtığını ve ustama karter contasını değişmesi söledim oda bana orta contayıda değişelimmi bu motor hiç açılmamış açalımmı dedi iki muzur çocuk gibi bende tamam açalım dedim..


Bütün araçlar zaten yağ eksiltir. Sıfırda alsanız eksiltir. 20 yaşından büyük araçlarımızın ise yağ kaçakları normaldir.
Ustanızın canı sıkılmış veya parası kalmamış olabilir. Malum sizinde munzurluğun üstünüzde olduğundan olan aracın motoruna olmuş.
Sonuç: en az 5 sene araç sizden aylılmamalıki verdiğiniz paraya ve emeğe deysin.
Ayrıca paylaştığınız liste ve edindiğiniz tecrübe cok faydalı.
tşk ederim kendi adıma...
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti Onur » 30 Kas 2014, 18:00

Gelirim artmadığı sürece ben bu arabaya binerim hocam vergisi 59 lira sigortası 170 lira plakadan kaynaklı 34 plakalar 350 civarı avantajı çok listeyide paylaşmamın sebebi benim gibi motoruna masraf yapıcak olan arkadaşlara bilgi amaçlı kaynak olsun sitede tartışılşın ustaya giden adam boş gitmesin fiyatlar üç aşağı beş yukarı aynı bide şunu sölim ben çok pimpirikliyim orasınada bak burasınada bak vs derken işçilik biraz abartı olabilir aslında bu arabanın motoru sadece motor yaptrcam dersen 1000 tl gibi düşünün debriyaj 230 lira listeyi inceleyince anlaşılıyor zincir 65 tirger zincir olduğu için değişime pek gerek yok eksisi biraz ses yapıyor yani bazı şeyleri düştüğünüzde tutar 1000 liraya kadar geriler
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia

İleti Bugra » 30 Kas 2014, 19:39

Şampiyon oto da yaptırdın sanırım pendik velibaba da ?
Sonra döndüm dedim ki "iyi ki Fabia almışım"
Kullanıcı avatarı
Bugra
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 173
Kayıt: 16 Eyl 2014, 13:14
Ad Soyad: Buğra Yzb
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Seat ibiza 1.4 Tdi Stylance 2008

İleti eskişehirskodaustası » 09 Arl 2014, 22:43

hayırlı olsun güle güle kullanın:)işçilik fiyatı motor indiği için bence az bile.hem şanzıman hemde motor gayet normal almış ustamız..ama takıldığım 2 nokta var.28 yıllık yetkili servis tecrübeli skoda ustası olarak nacizanedir benim diyeceklerim.:krank taşlama olmadığıktan sonra skoda motoru inmez.alttan ve üstten açılır ve piston-sekman-gömlek ve kol yatakları değişir.sulu gömlek olduğu için gömlekler honlama işlemi olmaz.(anladığım kadarıyla yedek parça listesinide baktım pistonlar ve gömlekler değişmemiş ve sadece sekman atılmış )..bu 1.ikincisine gelince şanzımandaki vites senkromeçleri neden değişti.viteslere geçerken cırtlıyormuydu.cırtlasa bile hepsi cırtlamaz sadece bozuk olan 1 veya 2 veya 3 veya 4 cırtlar.yani sesli geçer vitesler.şayet cırtlama ve zor geçme şikayetiniz yoksa senkromeçler boşuna değişmiş..tamam senkromeç para değil ucuz ama aracınızın eski senkromeçleri orjinaldi ve şu anda piyasada orjin senkromeçi yok bu arabanın..yeni takılan senkromeçler fiyatındanda anladığım kadarıyla muhtemelen uzak doğu malıdır ve orjini kadar mümkün değil senelerce gitmez.ben 1500 tlye piston -gömlek-zincir-debriyaj dahil komple motor revizyonu yapıyorum bunlara.
eskişehirskodaustası
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 106
Kayıt: 24 Eyl 2014, 23:09
Nereden: Eskişehir

İleti Onur » 09 Arl 2014, 23:35

eskişehirskodaustası yazdı:hayırlı olsun güle güle kullanın:)işçilik fiyatı motor indiği için bence az bile.hem şanzıman hemde motor gayet normal almış ustamız..ama takıldığım 2 nokta var.28 yıllık yetkili servis tecrübeli skoda ustası olarak nacizanedir benim diyeceklerim.:krank taşlama olmadığıktan sonra skoda motoru inmez.alttan ve üstten açılır ve piston-sekman-gömlek ve kol yatakları değişir.sulu gömlek olduğu için gömlekler honlama işlemi olmaz.(anladığım kadarıyla yedek parça listesinide baktım pistonlar ve gömlekler değişmemiş ve sadece sekman atılmış )..bu 1.ikincisine gelince şanzımandaki vites senkromeçleri neden değişti.viteslere geçerken cırtlıyormuydu.cırtlasa bile hepsi cırtlamaz sadece bozuk olan 1 veya 2 veya 3 veya 4 cırtlar.yani sesli geçer vitesler.şayet cırtlama ve zor geçme şikayetiniz yoksa senkromeçler boşuna değişmiş..tamam senkromeç para değil ucuz ama aracınızın eski senkromeçleri orjinaldi ve şu anda piyasada orjin senkromeçi yok bu arabanın..yeni takılan senkromeçler fiyatındanda anladığım kadarıyla muhtemelen uzak doğu malıdır ve orjini kadar mümkün değil senelerce gitmez.ben 1500 tlye piston -gömlek-zincir-debriyaj dahil komple motor revizyonu yapıyorum bunlara.



Hocam krank taşlama, yerine alıştırma yapıldı motorumda normalde ne yağ yakma nede su eksiltme hiç bir problem yoktu . kapak açıldığında contanın eridiğini yer yer delindiğini gördüm belki bi 10 bin daha gidip conta yakacağı belliydi iyiki erken müdahele etmişiz dedim pistonlar ve gömlekler değişmedi sorun yoktu

şanzımana gelince sıkıntılı değildi vites geçişlerinde biraz takılıyodu yani alışma meselesi usta motoru indirince şanzımanıda açtı şenkromençler dediğin gibi ucuz olduğundan değişti hepsini ben aslında o işe hoş bakmıyorum şu anda eskisine nazaran sıfır araç gibi oldu viset baya bi tok eskiden lamburlumburdu ama içindeki senkromençler artık orjinal değil : (

benim yaptırdığım fiyat içinde debriyajda var ve orjinal sachs marka parça fiyatı nette belki 200 liraya bulabilirsin ben 230 liraya aldım piyasada 120 liraya set var bunlar 6 ay sonra ötmeye başlıyo uyum sağlamıyo vs die almadım sadece debriyaj işçiliği ile birlikte 300 civarı tutuyor
Onur
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 142
Kayıt: 25 Kas 2013, 13:47
Ad Soyad: ONUR SERGÜL
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir