Merhaba 1993 favorit ile aranızdayım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Merhaba 1993 favorit ile aranızdayım

İleti toyota » 10 Oca 2015, 18:14

Bu gün bagaj amortisörlerini değiştim .çok güzel oldu.Bagaja orjinal halılarını yaydım ve taban için üzerine halıflex kestim o da güzel.Gittim sanayiye frenler için bir kaç yere adamlar westinghousenin kaçırdığını bile anlamadılar dedim kontağı kapatınca sesi dinle ondan sonra fark ettiler hepsi fren hidroliği dağıtım merkezinden dedi ilk başta neyse westinghouse değişimi için 3 yerden fiyat aldım en ucuz 90 TL değişim westinghouse de 120 TL toplamda 210 TL çok geldi gözüme sıvadım kolları yine öğlen 12 de başladım önce westinghouse tamir takımı aldım 15 TL zar zor dağıttım arabayı ne debriyaj pedalı kadlı ne fren bir birine bağlıymış güç bela söktüm mengenede içini açtım westinghousenın diyafram sağlamdı keçeleri değiştirmek için onuda dağıttım iç tarafta kalan körüklü keçe uyum sağlamadı şansa bak kaçıran keçe de iç tarafta kalan arabada darmaduman kaldı saat oldu 15:00 dedim yeni bir westinghouse alcaz gittim tamir takımını aldığım yere durumu anlattım 100 TL ye kopardım westinghouse yi çin malı geldim tekrar garaja yerine takması ayarlaması derken saat oldu 17:30 ve denemeye çıktım fren pamuk gibiydi çok güzel oldu ama çok yordu beni resim filan çekemedim yorgunluktan.Siz siz olun kaliper tamir takımıymış yok westinghouse tamir takımıymış vs alıp uğraşmayın satılan tamir takımları çin mallarına göre orjinale uyum sağlamıyor bu da acı bir tecrübe oldu.En zoru da o kadar yorgunken eller kirliyken temizlen bin halk otobüsüne git sanayiye yeni parça al gel olması beni bitirdi.Bri daha böyle bişi yapıcak olursam diğer arabayı garajdan çıkartıcam öyle skodayı dağıtıcam :)
 
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti toyota » 10 Oca 2015, 22:43

Bu akşam eski araçlarıma yapmış olduğum tavan iç aydınlatmasını güçlendirme projesini uyguladım beyaz 3 lü şerit ledlerden 3 sıra kesip bir birine artı ve eksilerini lehimledim daha sonra eski iç aydınlatma lambasına 48 V verip patattım ve iletken yerlerine ledlerden gelen artı ve eksi kabloları lehimledim.İstediğim zaman yeni bir ampul alıp eski sisteme geri döndürebilirim.İç aydınlatma muazzam güzel oldu bir de zaman içersinde sarardığı için çamaşır suyuna attım plastik şefaf tarafı bembeyaz hepsinin resimlerini çekicem.Aynı işlemleri plaka lambalarınada yapmayı planlıyorum.Önemli olan bir modifikasyon yaparken orjinale dönüş hesaplanmalıdır benim prensibim her zaman böyle oldu.

http://toyotaci.com/forum/arac-ici-ayd- ... t8729.html
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti SKDFORMAN » 11 Oca 2015, 02:17

toyota yazdı:Bu gün bagaj amortisörlerini değiştim .çok güzel oldu.Bagaja orjinal halılarını yaydım ve taban için üzerine halıflex kestim o da güzel.Gittim sanayiye frenler için bir kaç yere adamlar westinghousenin kaçırdığını bile anlamadılar dedim kontağı kapatınca sesi dinle ondan sonra fark ettiler hepsi fren hidroliği dağıtım merkezinden dedi ilk başta neyse westinghouse değişimi için 3 yerden fiyat aldım en ucuz 90 TL değişim westinghouse de 120 TL toplamda 210 TL çok geldi gözüme sıvadım kolları yine öğlen 12 de başladım önce westinghouse tamir takımı aldım 15 TL zar zor dağıttım arabayı ne debriyaj pedalı kadlı ne fren bir birine bağlıymış güç bela söktüm mengenede içini açtım westinghousenın diyafram sağlamdı keçeleri değiştirmek için onuda dağıttım iç tarafta kalan körüklü keçe uyum sağlamadı şansa bak kaçıran keçe de iç tarafta kalan arabada darmaduman kaldı saat oldu 15:00 dedim yeni bir westinghouse alcaz gittim tamir takımını aldığım yere durumu anlattım 100 TL ye kopardım westinghouse yi çin malı geldim tekrar garaja yerine takması ayarlaması derken saat oldu 17:30 ve denemeye çıktım fren pamuk gibiydi çok güzel oldu ama çok yordu beni resim filan çekemedim yorgunluktan.Siz siz olun kaliper tamir takımıymış yok westinghouse tamir takımıymış vs alıp uğraşmayın satılan tamir takımları çin mallarına göre orjinale uyum sağlamıyor bu da acı bir tecrübe oldu.En zoru da o kadar yorgunken eller kirliyken temizlen bin halk otobüsüne git sanayiye yeni parça al gel olması beni bitirdi.Bri daha böyle bişi yapıcak olursam diğer arabayı garajdan çıkartıcam öyle skodayı dağıtıcam :)


abi şimdi bu olay hemen hemen hepimizde var. buda kronik yani. ben cok aradım tamir takımını ama bulamadım. Herkes ana merkez komple değişecek dedi. Senin dediğin gibiyse zaten tamir takımını bulsakta uymama ihtimali var.
Benim sorun şöyle: araç çalışırken frene basınca içerden fren pedalının altından tııs diye ses geliyor. Tam orada bi conta var. Onunla biraz oynayınca kesiyor ama zamanla yine geliyor.
Motor kısmında, westinghouse de felan kaçak veya problem gözükmüyor.
Sen komple dağıttığın için problemi nokta atışı yaparsın. ne yapmamı önerirsin. Forumda basit şekilde çözen arkadaşlarda vardı bu sorunu. bi contayla vs.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti toyota » 11 Oca 2015, 07:36

kkkk945 yazdı:
toyota yazdı:Bu gün bagaj amortisörlerini değiştim .çok güzel oldu.Bagaja orjinal halılarını yaydım ve taban için üzerine halıflex kestim o da güzel.Gittim sanayiye frenler için bir kaç yere adamlar westinghousenin kaçırdığını bile anlamadılar dedim kontağı kapatınca sesi dinle ondan sonra fark ettiler hepsi fren hidroliği dağıtım merkezinden dedi ilk başta neyse westinghouse değişimi için 3 yerden fiyat aldım en ucuz 90 TL değişim westinghouse de 120 TL toplamda 210 TL çok geldi gözüme sıvadım kolları yine öğlen 12 de başladım önce westinghouse tamir takımı aldım 15 TL zar zor dağıttım arabayı ne debriyaj pedalı kadlı ne fren bir birine bağlıymış güç bela söktüm mengenede içini açtım westinghousenın diyafram sağlamdı keçeleri değiştirmek için onuda dağıttım iç tarafta kalan körüklü keçe uyum sağlamadı şansa bak kaçıran keçe de iç tarafta kalan arabada darmaduman kaldı saat oldu 15:00 dedim yeni bir westinghouse alcaz gittim tamir takımını aldığım yere durumu anlattım 100 TL ye kopardım westinghouse yi çin malı geldim tekrar garaja yerine takması ayarlaması derken saat oldu 17:30 ve denemeye çıktım fren pamuk gibiydi çok güzel oldu ama çok yordu beni resim filan çekemedim yorgunluktan.Siz siz olun kaliper tamir takımıymış yok westinghouse tamir takımıymış vs alıp uğraşmayın satılan tamir takımları çin mallarına göre orjinale uyum sağlamıyor bu da acı bir tecrübe oldu.En zoru da o kadar yorgunken eller kirliyken temizlen bin halk otobüsüne git sanayiye yeni parça al gel olması beni bitirdi.Bri daha böyle bişi yapıcak olursam diğer arabayı garajdan çıkartıcam öyle skodayı dağıtıcam :)


abi şimdi bu olay hemen hemen hepimizde var. buda kronik yani. ben cok aradım tamir takımını ama bulamadım. Herkes ana merkez komple değişecek dedi. Senin dediğin gibiyse zaten tamir takımını bulsakta uymama ihtimali var.
Benim sorun şöyle: araç çalışırken frene basınca içerden fren pedalının altından tııs diye ses geliyor. Tam orada bi conta var. Onunla biraz oynayınca kesiyor ama zamanla yine geliyor.
Motor kısmında, westinghouse de felan kaçak veya problem gözükmüyor.
Sen komple dağıttığın için problemi nokta atışı yaparsın. ne yapmamı önerirsin. Forumda basit şekilde çözen arkadaşlarda vardı bu sorunu. bi contayla vs.


Benim tamir takımında uyum sağlamayan contada içerideki senin oynadığın contaydı :) O conta dan 2 tane var arkası arkaya birisinin içerisinde ince rezistans gibi yay var contayı sıkması için.Sürekli hareketli olan bir parça frren pedalının arkasındaki körük parçalanıp toz aldıysa bu contaları bozmasına neden oluyor ve oradan hava kaçağına meydana geliyor.Zaman içerisinde de contalar sertleşip özelliğini kaybediyor o contayı söküp aramak istersen westinghouseyi yerinden çıkartmadan sökebilirsin fren pedalına bağlı bir mil olucak onun önünde sekman sekmanı sök daha sonra sağlam ise körüğü çıkart ve daha sonra ince düz 2 tornivida ile yavaş yavaş yerinden alabilirsin.Yanlız o contayı söktükten sonra yenisini bulman şart bulamazsan yerine taktığında daha çok hava kaçağı yapıcaktır.
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti toyota » 11 Oca 2015, 18:23

Bu gün motor kısmını kompresör ile yıkadım tabiki distiribitörü ateşleme bonini ve ateşleme beyni diye bildiğimiz tiristör kurubunu poşet ile kapatarak.Özellikle akü kısmını ve şöför tarafındaki akünün olmadığı diğer boşluğu bir sürü yaprak ve çamur çıktı araç böyle çürüyor işte.Daha sonra hava güneşli olduğu için bezle silerek iyice kuruttum motoru ve yine garaja :) plaka lambalarını söküp içersine şerit led koydum.Dün akşamda iç tavan aydınlatmasına yapmıştım.Önceden lpg dolum ağzı olan yeri siyah plastik ile kapattım.Ön skoda logosunu yeniledim.aracı temizledikçe nereye neler yapıcağıma daha iyi karar verebiliyorum kısmetse yarın merkezi kilitler geliyor ön tampon altına lip aldım orjinal skoda lipi bulamadım tabi şu Hondacıların yerleri süpüren lastik liplerinden uydurucam.Her skoda forman ve favorit gibi gösterge panelinin üzerindeki torpido çerçevesinde küçük bir çatlak var onu karbon desenli folyo ile kaplıycam forumda bir arkadaş yapmış resimlerini gördüm.
Bu işlerin sonunda yıkamacı arkadaşıma aracı verip detaylı bir iç temizlik yaptırıcam tabiki bende karşılığında onun dükkanına led spotlarının montajını yapmıştım işçilik almadım :)
Bir kaç resim daha ekliyorum.

http://hizliresim.com/rmOVJ7

http://hizliresim.com/4ZakaG

http://hizliresim.com/89Ybz7

http://hizliresim.com/n5OglV (tavan aydınlatmam gece çok iyi oldu)
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti SKDFORMAN » 12 Oca 2015, 17:51

toyota yazdı:Benim tamir takımında uyum sağlamayan contada içerideki senin oynadığın contaydı :) O conta dan 2 tane var arkası arkaya birisinin içerisinde ince rezistans gibi yay var contayı sıkması için.Sürekli hareketli olan bir parça frren pedalının arkasındaki körük parçalanıp toz aldıysa bu contaları bozmasına neden oluyor ve oradan hava kaçağına meydana geliyor.Zaman içerisinde de contalar sertleşip özelliğini kaybediyor o contayı söküp aramak istersen westinghouseyi yerinden çıkartmadan sökebilirsin fren pedalına bağlı bir mil olucak onun önünde sekman sekmanı sök daha sonra sağlam ise körüğü çıkart ve daha sonra ince düz 2 tornivida ile yavaş yavaş yerinden alabilirsin.Yanlız o contayı söktükten sonra yenisini bulman şart bulamazsan yerine taktığında daha çok hava kaçağı yapıcaktır.



O zaman benim anladığım bu conta işiyle hiç uğraşmamak. contayı zaten bulamadım. Bulsam bile uymama ihtimali büyük. O halde ana merkez komple değiştircem. 80 tl fiyat vermişlerdi ana merkeze.
westinghouse ana merkez değil dimi. Ana merkez denilen parça fren pedalının altındaki parça galiba.
yaparken sana özelden yazar danışırım abi.

Artık yaza el atacağım. Bizim senin gibi kapalı yerimiz yok abi. Bayıldım bu arada kapalı mekana. Orayı kışın biraz daha daraltıp bide ufo koyacaksın. yada soba kuracaksın. Üstünede çayını koyacaksın.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti blauzahn » 12 Oca 2015, 18:07

Valla bu garaj çok güzel görünüyor. Herhalde yağ değiştirebilmek için çukurda var orada. Böyle bir garaj olacak neler yapılmaz burada :) Ankara'da olsaydın çayını içmeye gelirdik Mustafa ile birlikte :)
blauzahn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 901
Kayıt: 04 Ağu 2013, 22:36
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kürşad
Nereden: Ankara
Arabanız: Honda Jazz

İleti toyota » 12 Oca 2015, 19:30

kkkk945 yazdı:
toyota yazdı:Benim tamir takımında uyum sağlamayan contada içerideki senin oynadığın contaydı :) O conta dan 2 tane var arkası arkaya birisinin içerisinde ince rezistans gibi yay var contayı sıkması için.Sürekli hareketli olan bir parça frren pedalının arkasındaki körük parçalanıp toz aldıysa bu contaları bozmasına neden oluyor ve oradan hava kaçağına meydana geliyor.Zaman içerisinde de contalar sertleşip özelliğini kaybediyor o contayı söküp aramak istersen westinghouseyi yerinden çıkartmadan sökebilirsin fren pedalına bağlı bir mil olucak onun önünde sekman sekmanı sök daha sonra sağlam ise körüğü çıkart ve daha sonra ince düz 2 tornivida ile yavaş yavaş yerinden alabilirsin.Yanlız o contayı söktükten sonra yenisini bulman şart bulamazsan yerine taktığında daha çok hava kaçağı yapıcaktır.



O zaman benim anladığım bu conta işiyle hiç uğraşmamak. contayı zaten bulamadım. Bulsam bile uymama ihtimali büyük. O halde ana merkez komple değiştircem. 80 tl fiyat vermişlerdi ana merkeze.
westinghouse ana merkez değil dimi. Ana merkez denilen parça fren pedalının altındaki parça galiba.
yaparken sana özelden yazar danışırım abi.

Artık yaza el atacağım. Bizim senin gibi kapalı yerimiz yok abi. Bayıldım bu arada kapalı mekana. Orayı kışın biraz daha daraltıp bide ufo koyacaksın. yada soba kuracaksın. Üstünede çayını koyacaksın.


Mustafa ana merkez diyince karıştırabiliyorlar ana merkez fren hidroliğini tekerleklerdeki kaliperlere ileten parça olarakta bilinir.Westinghouse diğer adı servo diğer adı hidrovak diye de geçer.Değiştirmesi meşaketli iş servoyu tutan 3 vida var 14mm anahtar ile söküyorsun öyle cins yerdeki bir de üzerleri çamur toz kaplamış 3 vidayı da farklı 14 anahtar ile söktüm 14 lokma düz 14 anahtar 14 yıldız kafası eğimli anahtar.Garajım on numara elektirik su takım taklavat motorlu testere taşlama taşı matkap dekopaj kaynak her şey var tamirhane gibi ben arabalarımın yağını hep kendim değiştiririm bir keresinde dışarıda değiştirttim adam motor soğmadan söktüğü için yalama yaptı karter tapasını şimdi ben nasıl güvenipte ustalara gideyim madem bozdun söyle be adam sonra araç garajda dururken 1 lt yağı salmış aşşağı.Bari ben sökünce başka bir şeye zarar verirsem telle çiviyle bağlamıyorum gidip yenisini alıp değiştiriyorum.
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti toyota » 12 Oca 2015, 19:39

blauzahn yazdı:Valla bu garaj çok güzel görünüyor. Herhalde yağ değiştirebilmek için çukurda var orada. Böyle bir garaj olacak neler yapılmaz burada :) Ankara'da olsaydın çayını içmeye gelirdik Mustafa ile birlikte :)


Zaten garaj ve aletlerim olmasa bu işlere kalkışmam aşağıdaki evet araba kanalı yaklaşık 1.75 derinliği var tek sorun kışın su dolması ama kışta olsa içindeki suyu 30 dk boşaltıp işimi görebiliyorum sonra 3 günde yine doluyor toprak seviyesine göre.Zamanında dedem yaptırmış o kanalı.Bazen arkadaşlar geliyor garaja burayı oto yıkama yağlama yapalım diyorlar esasında oto yıkama çok güzel olur bu çevrede hiç yok ama uğraşmam arkadaşlarımda bazen benim araca şunu yap bunu yap vs diyorlar ben anlamam deyip çıkıyorum işin içinden ben kendi işim için yavaş ve yanlız çalışmayı severim.

Bu gün merkezi kilit sistemi motorları kumandası vs bir arada setim geldi internetten ayrıca karbon desenli folyo ve ön tampon altı lipim degeldi burası soğuk ve karlı havalar biraz düzelsin onlarıda takıcam ve sadece km göstergesinin üzerindeki kısmıda karbon kaplıycam kısmetse.

İleride şu aşağıdaki sistemi de skodaya yapıcam :)
http://www.youtube.com/watch?v=BYWXEvqf8WE

Bu aşağıdaki videoda yaptığımı toyotaclubtr de paylaştıktan sonra maillerim durmadı mesala E12 toyota corollalarda yol bilgisayarı teyp üzerinde ben orjinal teybi torpioya aldım navigasyonlu teybi diğerinin yerine koydum ve istediğim zaman anlık yakıt tüketimini torpidoyu açarak gözlemliyebiliyorum.Bunu yaparken orjinalliği hiç bozmadan yaptım istediğim zaman 2 saatte orjinale dönebilirim.

http://www.youtube.com/watch?v=RhH2mrpQ2NU
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti toyota » 14 Oca 2015, 22:22

Bu akşam km göstergesini söküp temizledim yanmayan ampulleri değiştirdim.ve ayrıca yağ lambasına abs lambasını da bağladım el freni lambasına da test lambasını ortak bağladım gösterge çok şık durdu valla.Ayrıca km panelinin etrafındaki konsolu karbon folyo ile kapladım çok şık oldu ama sinir yaptı bende bilmeyene zor iş onu da öğrendik elimde kalan karbon ile de dış kapı çıtalarını kaplıycam bir ara. Ön tarafa üniversal lip sipariş etmiştim onu da açtım sıcak hava tabancası ile iyice düzelttim rulo halindeydi soğuktan şekil vermek zor oluyor ayrıca 10 cm arayla yaklaşık 20 tane delik deldim 6mm matkap ile 8 mm döşemelerde kullanılan klipslerden alıp onlardan atıcam zorlandığında yerinden kopabilsin ses yapmasın vs vs vida yapsam zamanla küf yapıcak salıcak kendini hem aşırı zorlanırsa lipin lastiğini yırtıcak klips kopar en azından yenisini takarız.Hafta sonuna merkezi kilit montajım var çok profesyonel yapmam gerek bildiğiniz gibi cam fitilleri içeri su sızdırıyor motorlara su gelip bozulmamalı bir kez yaptığım işi bir daha tamir etmeyi pek sevmem.Kabloları kapılardan çıkartıp aracın direklerinden içeri girerken ısı ile daralan makoron kullanıp ömrünü uzatıcam ve rengarenk kablolar görünmeyecek.Bu arada kaput dayama demirinide söküp daralan makorondan geçirip ısıttım o paslı ve haafif kararmış görüntü gitti :) Liste de yazılanlar azalmaya başladı :)
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti SKDFORMAN » 14 Oca 2015, 22:41

Ama yaptığınız uygulamaların fotolarını bekliyoruz eğer mümkünse. en azından yapım aşamasında olmasada bitim aşamasında.
Elinize sağlık...
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti toyota » 14 Oca 2015, 22:43

kkkk945 yazdı:Ama yaptığınız uygulamaların fotolarını bekliyoruz eğer mümkünse. en azından yapım aşamasında olmasada bitim aşamasında.
Elinize sağlık...


Videoya çekicem hepsini nasıl yaptığımı da anlatmaya çalışıcam yoksa şu yazdıklarımı resimlerle anlatmaya kalksam her halde 300 ün üzerinde resim olurdu :)
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti toyota » 15 Oca 2015, 22:05

İşte ön lip montajından sonraki durum ve arka tarafa plaka lambalarının içine şerit led montajından sonraki fotoğraflar.Bu akşam arabayı yıkadım neyse kaloriferi açtım içeri hava üflemiyor açtım kaputu kaloriferin filitresinin üzerine koyduğum mutfak davlumbaz filitresi ıslanmış ve hava geçişine mani oluyor bende bayan çorabına dönüş yapıcam artık :)

http://hizliresim.com/RbrEEG

http://hizliresim.com/7Va2ov

http://hizliresim.com/126jyp
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti toyota » 16 Oca 2015, 21:06

Az once karburatoru sokup alt takozunu ve kapis diyaframini degistirdim.Arabanin mars almasi ve cekisi acayip derecede degisti maliyet 20 TL. Karburatoru sokup pis olan yerleri balata spreyi ile temizledim daha sonra cok az sivi conta surup topladim.Birde distiribitoru yagladim kar lastikleri ile pati cekiyor araba.
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti debrelim03 » 16 Oca 2015, 21:21

toyota yazdı:Az once karburatoru sokup alt takozunu ve kapis diyaframini degistirdim.Arabanin mars almasi ve cekisi acayip derecede degisti maliyet 20 TL. Karburatoru sokup pis olan yerleri balata spreyi ile temizledim daha sonra cok az sivi conta surup topladim.Birde distiribitoru yagladim kar lastikleri ile pati cekiyor araba.
distribütör u nasıl yağladın ne tür yağ kullandın
debrelim03
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 55
Kayıt: 08 Oca 2015, 04:18
Ad Soyad: serdar
Nereden: Denizli
Arabanız: favorit

İleti toyota » 17 Oca 2015, 00:05

debrelim03 yazdı:
toyota yazdı:Az once karburatoru sokup alt takozunu ve kapis diyaframini degistirdim.Arabanin mars almasi ve cekisi acayip derecede degisti maliyet 20 TL. Karburatoru sokup pis olan yerleri balata spreyi ile temizledim daha sonra cok az sivi conta surup topladim.Birde distiribitoru yagladim kar lastikleri ile pati cekiyor araba.
distribütör u nasıl yağladın ne tür yağ kullandın



İnce makine yağı kullandım aşağıda anlatımı var

viewtopic.php?f=4&t=13328
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti blauzahn » 17 Oca 2015, 10:22

Elimde motor yağı yokken bende ince makine yağı kullanıyordum. Yalnız biraz fazla ince geliyor. Son yağ değişiminde boş yağ bidonunu istedim. İçinde kalanı küçük bir kaba aldım. Şimdi motor yağı kullanıyorum.
blauzahn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 901
Kayıt: 04 Ağu 2013, 22:36
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kürşad
Nereden: Ankara
Arabanız: Honda Jazz

İleti debrelim03 » 17 Oca 2015, 14:03

ne kadar sürede yağlamak gerekir belli bi km si varmıdır yoksa göz kararımı ? ;)
debrelim03
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 55
Kayıt: 08 Oca 2015, 04:18
Ad Soyad: serdar
Nereden: Denizli
Arabanız: favorit

ÖncekiSonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir