Yolda kaldım...

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Yolda kaldım...

İleti toyota » 11 Şub 2015, 22:29

blauzahn yazdı:Hocam iyice kontrol etmeden buradaki yorumlara göre parça almayın. Yorumlara göre önce kontrol edin. Cebinize ve zamanınıza yazık.



+1
 
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti SKDFORMAN » 11 Şub 2015, 23:16

ruzgarnufel yazdı:Bugün skoda parcacısından atesleme beyni ve atesleme bobini aldm aynı düzenekte taktım.ama yok hala calısmıyor...
Araç 30km yzakta olnca gtmesi zor oluor...ve tek basına :/ kafayı yemek üzereym


Burdaki yorumlar sadece fikir kardeşim. görmeden tahmini fikir yürütüyor, yorumluyoruz. Bi elektrikçi yokmu aracın çevresinde. Ondan bi fikir al bi danış, aracı göster olmadı. zaten başka yapacak bişeyde kalmamış göründüğü kadarıyla...
kardeşim araç hangi semtte.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti phenomx3 » 12 Şub 2015, 02:04

Ben bir kere yolda kaldım oda senin gibiydi. bir daha çalıştıramadım. kısa kesicem....... Sorun nerden derken meğerse Distribütör pim kesmiş. Yani Hattırladığım kadarıyla distirbütörün atındaki bağlantı braketinde bir pim var o kesmişti.aracı çekerek götürdüğüm skoda ustası tek bakışta anlamıştı. başka yerden sıkıntı bulamadıysan bir de bu ihtimali değerlendir. parçanın resmi
http://otoaslanlar.com/index.asp?KatKod ... UrunId=604
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 509
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

İleti blauzahn » 12 Şub 2015, 13:51

Bu pim tevzi makarasına hareket veriyor herhalde. Bu durumda araç ön tekerlerin birinden krikoya alınıp, distribütör kapağını söküp, vitesi 5'e takıp tekeri çevirirsek tevzi makarası hareket edip etmediği görülebilir. Oradaki işleyişi tam bilmiyorum ama braket bana bu fikri verdi.
blauzahn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 901
Kayıt: 04 Ağu 2013, 22:36
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kürşad
Nereden: Ankara
Arabanız: Honda Jazz

İleti sainz » 13 Şub 2015, 11:16

blauzahn yazdı:Bu pim tevzi makarasına hareket veriyor herhalde. Bu durumda araç ön tekerlerin birinden krikoya alınıp, distribütör kapağını söküp, vitesi 5'e takıp tekeri çevirirsek tevzi makarası hareket edip etmediği görülebilir. Oradaki işleyişi tam bilmiyorum ama braket bana bu fikri verdi.

Gerek yok. Distribütör kapağını çıkart, birisi de marşa bassın. Eğer ki pim kırılmışsa, tevzi dönmeyecektir. Benim Favorit' te de kırılmıştı. Pim taktık ettik etmedik, bir daha distribütörden performans alamamıştım ve orijinaliyle değiştirmiştim.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti ruzgarnufel » 16 Şub 2015, 09:45

Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu ustayı arabanın yanına götrdk.distribütör de hareket yok dedi umarm eksantrik de skntı yoktur dedi...neyse aracı gölbaşı sanayiye çektirdk çekiciyle...söktü baktı ki tamam distribütörün motordan hareket aldığı dişlinin pimi kırılmış...gittik tornacıya pim yaptırdık baktk zor dönüyor.tornacı biraz uğraşıp dişli kısmını halletti.mili distribütöre geri taktık ki yine zor dönüyor.usta pzt gününü bekle ben tornacıya yaptırırım dedi...dedim usta bunu simdi eğildiği için tornada incelticekler 3 gün sonra yalama olacak.o da sen blrsn dedi.gittim 150 liraya alt üst komple distribütör aldm.sanrm hanhart marka polonya üretimi.100liraya çin malı vardı dedim kalsn :) neyse taktı usta ayarladı bi güzel önce biraz sarsntı vardı.sonra bi turla gel dedi turladm geldim bi ayar daha çekti ki çiçek gibi.o ilk calsmadaki gıcı gıcı ses stop etme isteği gitti arabanın...calstr kapat yapa yapa bide gaz rölanti ayarı çekti...50 lira da ustaya verms oldm...

Yardmlarnz için teşekkür ediyorm...yalnz bir sorum daha olacak...araç ne benzinde ne gazda 100 geçmiyor..rampa aşağı zorlasan hadi 110...gölbasndan gelirken 50 ile cktm rampayı hesap edin biri çarpacak arkadan...1-2-3 zorlaynca 100 yapıyor geç de olsa.4-5 hala 100 ...hava girişinin ağznda bant filan da yok..kendm birşey yapablrmym buna ne yapmalıyım..belli ki bu gaz ayarından değil...önce aklmdaki dist vakumuna bakmak ama sonrası için neler yapmalym bir fikir verrsenz cok sevinirim...şimdiden teşekkürler...
ruzgarnufel
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 92
Kayıt: 01 Şub 2015, 15:35
Ad Soyad: Ruzgar Nufel
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 94 favorit 135lx

İleti sainz » 16 Şub 2015, 10:41

ruzgarnufel yazdı:Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu ustayı arabanın yanına götrdk.distribütör de hareket yok dedi umarm eksantrik de skntı yoktur dedi...neyse aracı gölbaşı sanayiye çektirdk çekiciyle...söktü baktı ki tamam distribütörün motordan hareket aldığı dişlinin pimi kırılmış...gittik tornacıya pim yaptırdık baktk zor dönüyor.tornacı biraz uğraşıp dişli kısmını halletti.mili distribütöre geri taktık ki yine zor dönüyor.usta pzt gününü bekle ben tornacıya yaptırırım dedi...dedim usta bunu simdi eğildiği için tornada incelticekler 3 gün sonra yalama olacak.o da sen blrsn dedi.gittim 150 liraya alt üst komple distribütör aldm.sanrm hanhart marka polonya üretimi.100liraya çin malı vardı dedim kalsn :) neyse taktı usta ayarladı bi güzel önce biraz sarsntı vardı.sonra bi turla gel dedi turladm geldim bi ayar daha çekti ki çiçek gibi.o ilk calsmadaki gıcı gıcı ses stop etme isteği gitti arabanın...calstr kapat yapa yapa bide gaz rölanti ayarı çekti...50 lira da ustaya verms oldm...

Bununla geçmiş olsun İnşaallah.
ruzgarnufel yazdı:...araç ne benzinde ne gazda 100 geçmiyor..rampa aşağı zorlasan hadi 110...gölbasndan gelirken 50 ile cktm rampayı hesap edin biri çarpacak arkadan...1-2-3 zorlaynca 100 yapıyor geç de olsa.4-5 hala 100 ...hava girişinin ağznda bant filan da yok..kendm birşey yapablrmym buna ne yapmalıyım..belli ki bu gaz ayarından değil...önce aklmdaki dist vakumuna bakmak ama sonrası için neler yapmalym bir fikir verrsenz cok sevinirim...şimdiden teşekkürler...

Baskı-balata ne durumda?
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti ruzgarnufel » 16 Şub 2015, 14:20

Baskı balatam pek iyi durumda değil ama devirlenmiyor araç...devirlense de hızlanmasa kacırıyor diyeceğim ama devir de yok 3500 ü geçmiyor giderken o da kıt bela dusuk viteste...bosta bassan devrleniyor ama yolda araba baygın baygın...
ruzgarnufel
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 92
Kayıt: 01 Şub 2015, 15:35
Ad Soyad: Ruzgar Nufel
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 94 favorit 135lx

İleti phenomx3 » 18 Şub 2015, 05:07

Geçmiş olsun. Baskı balatayı da değiştir aracın tay gibi olsun.
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 509
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir