Sanırım conta yandı

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Sanırım conta yandı

İleti gorkm22 » 18 Tem 2015, 16:13

Herkeze iyi bayramlar . deniz dönüşü babamın favorit aracı hararete kalkmış çekmişler kenara bujiyi çıkarmış sıcak buhar geliyormuş . egzoz dan su atıyormus ve araba hiç gitmiyormuş hemen hararet tavan yapıyormuş sizce araç conta mı yaktı yoksa başka bişey mi var .? hangi işlemleri takip etmemiz gerekiyor çünkü araç keşanda kalmış biz edirnedeyiz
 
gorkm22
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 28 Ağu 2012, 05:02
Ad Soyad: Görkem Aktaş
Nereden: Edirne
Arabanız: Skoda favorit

İleti felicia560 » 18 Tem 2015, 19:22

Ben paylasimini saat bes civari okudum tahminimi yuruttum yalniz kesin bilgi icermediginden dolayi paylasmak istemedim ama yaklasim 35 kisi okumus kimse cevap yazmamis burda cevap bekleyip alamamak kadar can sikici bisey yok. :)
Tahminimce contan yanmis hatta ust kapak yamulmus bile olabilir.hararetin derecesi veya farkedilmesjnin gecikmesine gore degisebilir.
Yaga bakin su karismis mi ya da suya bakin yag karismis mi arac gidemiyo diyosan ust kapak yamultmus olabilir komprasor kaciriyodur gaza basinca su kabindaki suyu disari atiyomu falan filan bunlari gozlemleyerek kafandaki soru isaretlerini netlestirebilirsin umarim en az maliyetle en guzel onarimi yapabilir veya yaptirabilirsin gecmis olsun.
felicia560
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 147
Kayıt: 03 Haz 2015, 08:00
Ad Soyad: erdem hakki bagama
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 1997 skoda felicia

İleti AhmetH » 18 Tem 2015, 22:36

soğusun yürür
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2217
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti toyota » 19 Tem 2015, 09:49

Üst kapak contası yanmış egzostan su atması buna delalet :(

Şuradaki yorumları okurken 10.000 TL civarı skoda felicia alma hevesim vardı sanırım biraz daha bekleyip 14.000 TL ye fiat palio alsam daha iyi olcağına kanaat getirdim yoksa aldığım felicia beni dertli edicek.
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti blauzahn » 19 Tem 2015, 10:56

Anlatılanlar göre conta deforme olmuş durumda. Yalnız egzozdan su atıyorsa su eksiltmesi lazım. Yağ su karışımı var ise mayonez kıvamında köpük de görmeniz lazım.

@toyota kardeşim en azından 1.5 motor klimalı bir araç al derim. Köye gittim geldim. Otoban gidişi çok yokuş haliyle 4. vites 70-80 km ile kullanmak zorunda kaldık. Birde üstüne dönüşte öğlen döndük sıcaktan bunaldık. Yakıt inanılmayacak kadar iyi ama bir yerlerden vazgeçmek gerekiyor. Ben uzun yol 18-19 krş yaksın klimalı olsun taraftarıyım :)
blauzahn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 901
Kayıt: 04 Ağu 2013, 22:36
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kürşad
Nereden: Ankara
Arabanız: Honda Jazz

İleti kocaeli10 » 19 Tem 2015, 15:23

Geçmiş olsun, aynı sıkıntı benimde başıma gelmişti, egsozdan beyaz duman atıyordu. Su ekleye ekleye tamirciye kadar gittim, conta yanmıştı. Sonucu paylaşırsan birilerinin işine yarayabilir.
Skoda Forman 1992 - 135L
kocaeli10
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 36
Kayıt: 11 May 2015, 09:34
Ad Soyad: Murat han
Nereden: Kocaeli
Arabanız: Skoda Forman

İleti felicia560 » 19 Tem 2015, 19:07

Aciklik getirmek istedigim bi konu var arkadaslar;
Burda kimse benim arabam cok güzel yaa
ya cok harika arabam var
Yirmi yildir kullaniyorum sanayiye gitmedim.
cok az yakiyo boyle manyak araba gormedim.
yazmaya gelmiyor burasi skodalarin veya baska bir markanin guzelliklerini paylasma yeri degil burasi kimin ne sorunu sikintisi var ise paylasip derman aradigi biyer.Haliyle sorun ve cozumden ibaret.
Fiat forumunda olsan fiyatin contasinin yandigini okiyacaktin.audinin forumunda olsan audinin otomatik vitesinin ariza yaptigini okiycaktin mesela :)
Butun skodalarin contasi yanmiyor.on liraya tabiki klimali hid dreksiyon lu abs li bi arac alman daha mantikli ama sen yine de skoda alinmazmis diye dusunme.
felicia560
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 147
Kayıt: 03 Haz 2015, 08:00
Ad Soyad: erdem hakki bagama
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 1997 skoda felicia

İleti toyota » 19 Tem 2015, 19:58

felicia560 yazdı:Aciklik getirmek istedigim bi konu var arkadaslar;
Burda kimse benim arabam cok güzel yaa
ya cok harika arabam var
Yirmi yildir kullaniyorum sanayiye gitmedim.
cok az yakiyo boyle manyak araba gormedim.
yazmaya gelmiyor burasi skodalarin veya baska bir markanin guzelliklerini paylasma yeri degil burasi kimin ne sorunu sikintisi var ise paylasip derman aradigi biyer.Haliyle sorun ve cozumden ibaret.
Fiat forumunda olsan fiyatin contasinin yandigini okiyacaktin.audinin forumunda olsan audinin otomatik vitesinin ariza yaptigini okiycaktin mesela :)
Butun skodalarin contasi yanmiyor.on liraya tabiki klimali hid dreksiyon lu abs li bi arac alman daha mantikli ama sen yine de skoda alinmazmis diye dusunme.


Güzel ve kırıcı olmayan yorumunuz için teşekkür ederim :)
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti felicia560 » 19 Tem 2015, 20:21

Rica ederim =)
felicia560
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 147
Kayıt: 03 Haz 2015, 08:00
Ad Soyad: erdem hakki bagama
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 1997 skoda felicia

İleti toyota » 19 Tem 2015, 20:22

blauzahn yazdı:
@toyota kardeşim en azından 1.5 motor klimalı bir araç al derim. Köye gittim geldim. Otoban gidişi çok yokuş haliyle 4. vites 70-80 km ile kullanmak zorunda kaldık. Birde üstüne dönüşte öğlen döndük sıcaktan bunaldık. Yakıt inanılmayacak kadar iyi ama bir yerlerden vazgeçmek gerekiyor. Ben uzun yol 18-19 krş yaksın klimalı olsun taraftarıyım :)



@blauzahn valla bakıcaz kısmetse klimalı düşünüyorum 1.4 hidrolik direksiyon otomatik cam vs vs 3 kuruş fazla vericem bir kaç ay daha bekliycez hem kışa girerken belki piyasa biraz düşer diyicem ama pek sanmıyorumda kısmet artık
Gökteki yıldızı ALLAH yerdeki yıldızı Almanlar bulmuştur.
Kullanıcı avatarı
toyota
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 291
Kayıt: 17 Arl 2014, 21:48
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Skoda Felicia

İleti gorkm22 » 21 Tem 2015, 14:42

Evet arkadaşlar sorun çozuldu oncelikle araci cekiciye koyup 10 km ilerdeki sanayiye 100 liraya tasittik
Sonra ust kapak falan sokuldu kapakta artik taslanmaya yer kalmamis . 0 kapak aldik 550 liraya ustamizda 250 lira para aldi contasi iscilik vs. Toplamda bize arac 900 liraya geldi
Ve sizlere degerli yorumlariniz ve yardimlariniz icin tesekkur ederim
gorkm22
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 28 Ağu 2012, 05:02
Ad Soyad: Görkem Aktaş
Nereden: Edirne
Arabanız: Skoda favorit

İleti felicia560 » 22 Tem 2015, 12:27

Geçmiş olsun kazasız belasız arızasız kalman dileğiyle...
felicia560
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 147
Kayıt: 03 Haz 2015, 08:00
Ad Soyad: erdem hakki bagama
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 1997 skoda felicia


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir