Skoda Favorit 136L aracım kmde 60krş yakıyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Skoda Favorit 136L aracım kmde 60krş yakıyor

İleti sinanadsoy » 21 Arl 2015, 19:41

Merhaba arkadaşlar daha 2 gün aldıgım aracıma 70tl lik benzin aldım yaklasık 120km felan sonra araba stop etti biraz çalıstırmayı denedim çalıştırdım 20m felan gittim yine stop etti benzinin bitme ihtimalini hiç düşünmedim imkansız geldi. kaputu açtım biraz baktım felan bişey bulamadım herhalde deponun içinde pislik var motor depodan benzini çekemiyor dedim gittim benzin istasyonundan 4tl benzin aldım motordan depoya giden ve depodan gelen iki benzin borusunu benzin şişesinin içine soktum şişeyide kaputun içine soktum arabayı çalıştırdım yaklasık 5km gittim eve gidince kaputu açıp şişeye bi baktım şişe hemen hemene yarıya inmiş ertesi gün sanayiye gittim motorcuya anlattım durumu karbüratöre baktı sallanıyor altına baktı karbüratörün takozu gitmiş dedi o değişcek karbüratör sallandığından hava alıyo araban çok yakıyo dedi takozunu değiştirdik ama hala aynı sorun devam ediyor sizce sorun neden kaynaklı olabilir?
 
sinanadsoy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 21 Arl 2015, 19:28
Ad Soyad: Sinan Adsoy
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Skoda Favorit 136L

İleti SKDFORMAN » 21 Arl 2015, 21:22

Bu yaştaki eski nesil motora sahip bi araç benzini içebilir. Sorununuzu daimi çözmek için LPG düşünün.
Bu şekilde en fazla 50kuruşa düşürürsünüz. Mevsim kış aracınız ve motorunuz eski, kalbiratörünüz ve ateşlemeniz ayarsızsa yakıtınız şuanda normal derim ben...

Birde 4 tl lik benzinle 5km gittiniz ve halen yarısından fazlası duruyorsa zaten yakıtınız normal. Hatta cok iyi bile
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti sinanadsoy » 21 Arl 2015, 22:02

Normal olması mümkün degıl 1lt yaksa kmde 80 krs yakiyo anlamina gelir önceki aracım 1.9 kangooydu kmde 28 krs yakıyodu skodayi aldigim kiside bana araba 20-25krs yakıyor o yüzden tüp taktırmaya gerek duymadım demisti fakat 60-70krs yakıyor arabayı yerinden oynatmaya korkuyorum 1.3 motor nasil 60-70krs yakar
sinanadsoy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 21 Arl 2015, 19:28
Ad Soyad: Sinan Adsoy
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Skoda Favorit 136L

İleti sinanadsoy » 21 Arl 2015, 22:04

Birde araba 124binde 4 ay önce segman attırmıs bunla alakası olabilir mi?
sinanadsoy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 21 Arl 2015, 19:28
Ad Soyad: Sinan Adsoy
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Skoda Favorit 136L

İleti SKDFORMAN » 21 Arl 2015, 22:08

Abi aracı satan cok fena sallamış 20-25 kuruş nasıl yakar benzinde. Bu değeri LPG de bile zar zor yakıyor.
1.9 kargo dizeldir. Yakabilir onu bilmiyorum.
4 tl lik benzinde 5km gidip yarısından fazlasıda duruyosa ona normal derim. Hatta iyi bile derim. 10 km yapsa km de 40 kuruş yakar. fena değil benzinde bu tüketim.
Valla benim LPG li favo benzine alınca 1 tl gibi yakıyo. Belkide geçiodur :)

sekmanla alakası olacağını sanmam...
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti sinanadsoy » 21 Arl 2015, 22:15

Peki bu 136L 1990 modeline tüp taktırılır mı? Taktirirsam yakıt 25 krsa felan düser mi?
sinanadsoy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 21 Arl 2015, 19:28
Ad Soyad: Sinan Adsoy
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Skoda Favorit 136L

İleti SKDFORMAN » 21 Arl 2015, 22:22

100km de 10 lt LPG yakar ortalama. LPG 2 lira desek 20 kuruş civarı yakar evet.

Ama yapacağınız masrafıda düşünün. Muayene-Ruhsat değişimi, montaj, proje, sızdırmazlık vs. vs.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti sinanadsoy » 21 Arl 2015, 22:43

Anladim ama son care tüp taktirmak ilgilendigin icin tesekkurler
sinanadsoy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 21 Arl 2015, 19:28
Ad Soyad: Sinan Adsoy
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Skoda Favorit 136L

İleti sainz » 22 Arl 2015, 11:56

SKDFORMAN yazdı:100km de 10 lt LPG yakar ortalama. LPG 2 lira desek 20 kuruş civarı yakar evet.

Ama yapacağınız masrafıda düşünün. Muayene-Ruhsat değişimi, montaj, proje, sızdırmazlık vs. vs.

100km' de 10 litre LPG' yi benzinde sağlıklı çalışan bir Favorit motoru yakar. Benzinde sağlıklı çalışmasını sağlamadan LPG yarardan çok zarar bile getirebilir bana kalırsa.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti yasinacikyer » 22 Arl 2015, 14:25

HERKES KENDİ ARACINA GÖRE KONUŞUYOR GENEL KONUŞALIM BU ARACIN KIŞ ŞARTLARI DAHİ OLSA KULLANIMA DA BAĞLI TABİ Kİ AMA 0,60 YAKMASI ÇOK ZOR BENİM ARACIMDA 90 MODEL 136L BENZİNDE UZUN ZAMANDIR ÇALIŞMAMIŞ BİR SÜRÜ YERİNDE KAÇAKLAR VAR KAÇAKLARI TAMİR EDİP BENZİNDE ÇALIŞTIRDIM YAKLAŞIK 100 KM FİLAN TEST ETTİM Ş.İ. VE Ş.D. 40 KR Ş.İ 30 KR Ş.D SARFİYATI OLDU ORTALAMA. BİRDE BU TESTTİN SONRA MUAYNE GİTTİM VE Bİ KAÇAĞIN DAHA OLDUĞUNU ÖĞRENDİM. KAÇAK DEDİĞİMDE KÜÇÜMSENECEK GİBİ DEĞİL NEREDEYSE SANİYEDE 1 DAMLA. DURUM BU ARKADAŞIM BU BİLGİLER EŞLİĞİNDE SENDE KENDİ ARACININ ORTALAMA NE YAKMASI GEREKTİĞİNİ HESAPLA SAİNZ İNDE DEDİĞİ GİBİ ARACINDA ARIZA VARSA LPG DE TAKTIRSAN YAKIT YÜKSEK OLUR. BU SEFER ARIZAYI BULURSUN LPG Yİ BOŞUNA TAKTIRMIŞ OLURSUN MALUM BİZİM ARAÇLAR LPG YE UYUMLU DEĞİL BENCE DE SON TERCİHİN LPG TAKTIRMAK OLSUN. ALLAH İYİ USTALARLA KARŞILAŞTIRSIN.
Kullanıcı avatarı
yasinacikyer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 05 Nis 2015, 12:54
Ad Soyad: Yasin acikyer
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 136L

İleti sinanadsoy » 22 Arl 2015, 16:31

Arabanın bütün benzin borularını degistirttim hic bi yerinde benzin kacagi yok ama cok fazla yakıyor
sinanadsoy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 21 Arl 2015, 19:28
Ad Soyad: Sinan Adsoy
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Skoda Favorit 136L

İleti cetins » 22 Arl 2015, 16:42

4 TL olayına açıklık getiriyorum :)
arkadaş litre demek istemiş olur böyle harf hataları neyse şaka bir tarafa gerçeğe bakacak olursak ,

Karbüratör diyaframı denen parça çatlamış olabilir,
karbüratör yıllarca temizlenmemiş bakım yapılmamış olabilir. hava yakıt karışımı saçmalar.
benzin Geri dönüş tıkalı olabilir ( atıyordur bi yerden belki )

Egzostan dumanlı veya çiğ benzin atıyor mu ?
Aniden mi oldu böyle? önceden düzgünmüy dü ?

Araç yakıt geçmişi nasıl daha önce LPG kullanılıyordu da sökülmüş vs olabilir mi
cetins
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 60
Kayıt: 21 Nis 2015, 15:15
Ad Soyad: Çetin SARITAŞ
Nereden: İzmir
Arabanız: Skoda Favorit

İleti sinanadsoy » 22 Arl 2015, 16:49

Araci daha 3 gün önce aldim sahibi bana araba benzinde 20-25krs yakıyor o yüzden tüp taktirma gereği duymadım dedi bende arabayı aldim aldigim günden beri cok yakiyor arabanin hic bi yerinden bir sey damlamiyor eksozdan sadece araba ilk calisirken duman cikiyor sonra cikmiyor
sinanadsoy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 21 Arl 2015, 19:28
Ad Soyad: Sinan Adsoy
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Skoda Favorit 136L

İleti SKDFORMAN » 22 Arl 2015, 17:37

yasinacikyer yazdı: YAKLAŞIK 100 KM FİLAN TEST ETTİM Ş.İ. VE Ş.D. 40 KR Ş.İ 30 KR Ş.D SARFİYATI OLDU ORTALAMA. BİRDE BU TESTTİN SONRA MUAYNE GİTTİM VE Bİ KAÇAĞIN DAHA OLDUĞUNU ÖĞRENDİM. KAÇAK DEDİĞİMDE KÜÇÜMSENECEK GİBİ DEĞİL NEREDEYSE SANİYEDE 1 DAMLA. MALUM BİZİM ARAÇLAR LPG YE UYUMLU DEĞİL


Yasin arkadaşımın aracı LPG dönüşümlü, yani tüm ayarları LPG ye göre (kalbiratörün üstünde mikser, hava girişleri tıkalı vs. vs.) ve diyorki Ş.içi 40 kuruş - Ş.dışı 30 kuruş. Bide üstüne saniyede bi damlada dökmüş. Yani ortalama küçümsenecek gibi yazmamış ama ben küçümseterek hesapladım 1000 sn 1lt benzinde dökmüş. O halde arkadaşımız elektrikli otomobillerden daha düşük bi yakıt tüketimi yakalamış. Kendisini kutluyor saygılarımı sunuyorum.

"Malum bizim araçlar LPG ye uyumlu değil" cümleside, yukarda arkadaşa aracı satan şahsın 20-25kuruş yakar söyleminin bi benzeridir. Bilmiyorum bilinçlimi bilinçsizcemi bu kanıya vardı.

Bizim araçlar LPG ye %99 uyumlu olmakla beraber %1lik uyumsuzluk kısmıysa hava girişinin ve motora lpg beslemesinin, aracın ve motorun yaşı itibariyle (eski nesil) biraz problemli yapılmasıdır. Oda bence %1 dir.
Tekrar söylersek bizim araçlar LPG ye %99 uyumludur...

syglar...

"Bugün sanayiye gittim ustalarin cogu ayni seyi diyor havalar cok soguk o yüzden cok yakiyor 50-60krs yakmasi normal tüp taktir 30krsa düşer yazinda tüpte 20krsa kadar düşer dediler su an tüp taktirmayi dusunuyorum arastirdim hersey dahil atiker marka lpg 400 tl gibi bi rakam tutuyo birde sansimi öyle deniyim diyorum."

Yukardaki yorumunuza ve ustaların söylemine yüzde yüz katılıyor ve altına imzamı atıyorum. Ama daha sonrası yapacağınız masrafları tekrar hatırlatırım; "muayene, ruhsat değişimi ıvır zıvır" bayağ bi masraf. Araca uzun süre binmeniz gerekir tasarruf sağlamanız için
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti sinanadsoy » 22 Arl 2015, 17:40

Bugün sanayiye gittim ustalarin cogu ayni seyi diyor havalar cok soguk o yüzden cok yakiyor 50-60krs yakmasi normal tüp taktir 30krsa düşer yazinda tüpte 20krsa kadar düşer dediler su an tüp taktirmayi dusunuyorum arastirdim hersey dahil atiker marka lpg 400 tl gibi bi rakam tutuyo birde sansimi öyle deniyim diyorum.
sinanadsoy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 21 Arl 2015, 19:28
Ad Soyad: Sinan Adsoy
Nereden: Eskişehir
Arabanız: Skoda Favorit 136L

İleti yasinacikyer » 23 Arl 2015, 09:01

SKDFORMAN yazdı:
yasinacikyer yazdı: YAKLAŞIK 100 KM FİLAN TEST ETTİM Ş.İ. VE Ş.D. 40 KR Ş.İ 30 KR Ş.D SARFİYATI OLDU ORTALAMA. BİRDE BU TESTTİN SONRA MUAYNE GİTTİM VE Bİ KAÇAĞIN DAHA OLDUĞUNU ÖĞRENDİM. KAÇAK DEDİĞİMDE KÜÇÜMSENECEK GİBİ DEĞİL NEREDEYSE SANİYEDE 1 DAMLA. MALUM BİZİM ARAÇLAR LPG YE UYUMLU DEĞİL


Yasin arkadaşımın aracı LPG dönüşümlü, yani tüm ayarları LPG ye göre (kalbiratörün üstünde mikser, hava girişleri tıkalı vs. vs.) ve diyorki Ş.içi 40 kuruş - Ş.dışı 30 kuruş. Bide üstüne saniyede bi damlada dökmüş. Yani ortalama küçümsenecek gibi yazmamış ama ben küçümseterek hesapladım 1000 sn 1lt benzinde dökmüş. O halde arkadaşımız elektrikli otomobillerden daha düşük bi yakıt tüketimi yakalamış. Kendisini kutluyor saygılarımı sunuyorum.

"Malum bizim araçlar LPG ye uyumlu değil" cümleside, yukarda arkadaşa aracı satan şahsın 20-25kuruş yakar söyleminin bi benzeridir. Bilmiyorum bilinçlimi bilinçsizcemi bu kanıya vardı.

Bizim araçlar LPG ye %99 uyumlu olmakla beraber %1lik uyumsuzluk kısmıysa hava girişinin ve motora lpg beslemesinin, aracın ve motorun yaşı itibariyle (eski nesil) biraz problemli yapılmasıdır. Oda bence %1 dir.
Tekrar söylersek bizim araçlar LPG ye %99 uyumludur...

syglar...

"Bugün sanayiye gittim ustalarin cogu ayni seyi diyor havalar cok soguk o yüzden cok yakiyor 50-60krs yakmasi normal tüp taktir 30krsa düşer yazinda tüpte 20krsa kadar düşer dediler su an tüp taktirmayi dusunuyorum arastirdim hersey dahil atiker marka lpg 400 tl gibi bi rakam tutuyo birde sansimi öyle deniyim diyorum."

Yukardaki yorumunuza ve ustaların söylemine yüzde yüz katılıyor ve altına imzamı atıyorum. Ama daha sonrası yapacağınız masrafları tekrar hatırlatırım; "muayene, ruhsat değişimi ıvır zıvır" bayağ bi masraf. Araca uzun süre binmeniz gerekir tasarruf sağlamanız için

AÇIKLAMAK ZORUNDA KALDIM :s OLAYI ŞAHSİLEŞTİRMEMEK LAZIM ÖNCELİKLE ARACIMDAN MEMNUNUM FORUMDAN KİMSEYE SATMAYA ÇALIŞMIYORUM BU NEDENLE SEBEPSİZ YALAN SOYLEYİP ARKADAŞLARIN AKLINI KARIŞTIRMAK NİYETİNDE DEĞİLİM. DAMLAMA OLAYINDA 1000 DAMLA = 1LT SÜPER HESAPLAMA AYNI 5 KM DE 2LT YAKTIĞI SOYLENDİĞİNDE KM DE 0,50-0,60 KR YAKTIĞINI SÖYLEMENİZ GİBİ HER NEYSE AMACIM KİMSEYİ AŞAĞILAMAK VE YA REZİL ETMEK DEĞİL DEDİĞİN GİBİ BENİM ARACIM LPG YE GÖRE AYARLI EVET AMA BU ARACIMIN 0,30-0,40 KR YAKTIĞI GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMİYOR. AYRICA KULLANIM VE İKLİM ŞARTLARINA BAĞLI BEN SAKİN BİR KULLANICIYİM VE EVET MEVSİM YAZDI . UYUMLULUK KONUSUNA GELİNCE USTANIZ KİM BİLMİYORUM AMA SACMALIYOR 93 YILINDAN ÖNCEKİ FORMEN VE FAVORİT MARKA ARAÇLAR LPG YE UYUMLU DEĞİLDİR VE KISA ZAMAN İÇERİSİNDE MOTORDA YÜKSEK DEFORMASYON YARATIR AMA BU İSTİSNALARINDA OLMAYACAĞI ANLAMINA GELMEZ BU SÖYLEDİĞİM UYUMSUZLUK KONUSU FORUMDA DA DEFALARCA DİLE GETİRİLMİŞ VE HERKEZ TARAFINDAN BİLİNEN Bİ KAVRAMDIR EN AZINDAN SİZ HARİÇ DİĞER HERKEZ DİYELİM AMA ARACINIZ 93 ÜZERİYSE ARAŞTIRMAMIŞ OLMANIZ NORMAL. BİLMİYORSANIZ DA BENCE KESİN YARGILARLA İNSANLARIN KAFASINI KARIŞTIRMAYIN. BEN ŞUNU KESİN Bİ ŞEKİLDE SÖYLEMEK İSTİYORUM EĞER ARACINIZDA ARIZA YOKSA FAVORİT NORMAL KULLANIMDA Ş.İ. KIŞ ŞARTLARINDA 0,40 UN ÜZERİNE ÇIKMAZ. BİRDE SÖYLE BİR OLAY ANLATMAK İSTERİM BABAMIN BAŞINDAN GEÇTİ ARAÇ 2004 COROLLA SOL 1,6 PRİNS MARKA LPG Lİ Ş.İ. 0,40-0,45 KR YAKIYOR SEBEBİNE GELİNCE BABAMIN UZUN MESAFE YAPMAMASI 3-5 KM GİDİP STOP ETMESİ ARAÇ ISINMADIĞI İÇİN GAZI ÇİĞ ATIYOR VE YAKIT SARFİYATI FAZLA OLUYOR EĞER BÖYLE BİR DURUM VARSA LPG DE KULLANSANIZ ÇÖZÜM OLMAZ BİLGİNİZ OLSUN.
Kullanıcı avatarı
yasinacikyer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 05 Nis 2015, 12:54
Ad Soyad: Yasin acikyer
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 136L

İleti SKDFORMAN » 23 Arl 2015, 17:14

yasinacikyer yazdı:DAMLAMA OLAYINDA 1000 DAMLA = 1LT SÜPER HESAPLAMA

AYNI 5 KM DE 2LT YAKTIĞI SOYLENDİĞİNDE KM DE 0,50-0,60 KR YAKTIĞINI SÖYLEMENİZ GİBİ HER NEYSE

AMACIM KİMSEYİ AŞAĞILAMAK VE YA REZİL ETMEK DEĞİL DEDİĞİN GİBİ .

UYUMLULUK KONUSUNA GELİNCE USTANIZ KİM BİLMİYORUM AMA SACMALIYOR 93 YILINDAN ÖNCEKİ FORMEN VE FAVORİT MARKA ARAÇLAR LPG YE UYUMLU DEĞİLDİR VE KISA ZAMAN İÇERİSİNDE MOTORDA YÜKSEK DEFORMASYON YARATIR AMA BU İSTİSNALARINDA OLMAYACAĞI ANLAMINA GELMEZ BU SÖYLEDİĞİM UYUMSUZLUK KONUSU FORUMDA DA DEFALARCA DİLE GETİRİLMİŞ VE HERKEZ TARAFINDAN BİLİNEN Bİ KAVRAMDIR EN AZINDAN SİZ HARİÇ DİĞER HERKEZ DİYELİM AMA ARACINIZ 93 ÜZERİYSE ARAŞTIRMAMIŞ OLMANIZ NORMAL.

BİLMİYORSANIZ DA BENCE KESİN YARGILARLA İNSANLARIN KAFASINI KARIŞTIRMAYIN. BEN ŞUNU KESİN Bİ ŞEKİLDE SÖYLEMEK İSTİYORUM EĞER ARACINIZDA ARIZA YOKSA FAVORİT NORMAL KULLANIMDA Ş.İ. KIŞ ŞARTLARINDA 0,40 UN ÜZERİNE ÇIKMAZ.


Valla kardeşim sen hiç küçümseyerek yazmadığın için bende biraz küçümseterek hesapladım 1000damla - 1 lt yi
-"5 KM de 2 Lt söylediğinde 0.50 - 0.60 yaktığını" söyleyen kimmiş. Ben göremedim. Ben okuduğumu iyi anlarım genelde, ya siz?
-Kimsenin kimseyi aşağılaması rezil etmesi gibi bişey asla söz konusu olamaz. Öyle düşünen kötü kalpli insandır zaten.
-93 yılından önceki favo-formanlerin LPG ye uyumsuz olduğunu ilk sizden duydum. Daha önce defalarca 90-92 (favo-forman) model arası kullandım. Uzun süre kullanımlarda hiçbi olumsuzluk yaşamadım. USta değil, yaşadığım tecrübelere dayandırıyorum. Ayrıca benim şahsi fikrimdir bu-sizinde öyle. Siz uyumsuzluk var diyosanız var demeye devam edebilirsiniz, syg duyarız
-Evet bilmiyorum Burası forum değerli arkadaşım, herkes şahsi fikrini söyler burda "Kesin Yargılarla" cümlenizi anlayamadım. Böyle bişey asla yapmam, forumda yazdığını bilen kimsede yapmaz bana göre ama siz beni, yukarda 5km 2lt vs. diye bişeyler yazıp (sanki ben yazmışım gibi) yapmadığım bi eylem ile eleştirip aynı hatayı kendiniz yapmışsınız. altını çizdim umarım görürsünüz.
-LPG li bi araç (favo-forman) kış şartlarında benzinde 0.40 cok cok zor. Yazında zor. Bana göre imkansız. Hele Ankara trafiğinde efsane olur. Ayrıca bu 0.40 ıda 40 kuruş olarak algılamaya calıştım. Bunu 100km de lt olarak yazsanız cok daha anlaşılır olur. Neyse
Polemiğe girmek değil amacım
Allaha emanet olun. syglar...
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti yasinacikyer » 24 Arl 2015, 09:22

[quote="cetins"]4 TL olayına açıklık getiriyorum :)
arkadaş litre demek istemiş olur böyle harf hataları neyse şaka bir tarafa gerçeğe bakacak olursak ,
EVET OKUMAK DEĞİL ANLAMAK GEREK... NEYSE BEN BİR DAHA CEVAP VERMEYECEĞİM. SEN HAKLISIN...NE DİYORSAN DOĞRUDUR.ÜZÜGÜNÜM HİÇ CVP VERMEMLİYDİM . HAYIRLI GÜNLER.
Kullanıcı avatarı
yasinacikyer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 05 Nis 2015, 12:54
Ad Soyad: Yasin acikyer
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 136L

Sonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir