ÜST KAPAK CONTASI

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ÜST KAPAK CONTASI

İleti yasinacikyer » 31 Arl 2015, 16:54

S.A HİÇ AKLIMDA YOKKEN KAFAMI KURCALADI. ARACIM SOĞUTMA SUYUNU ÇOK AZDA OLSA EKSİLTİYOR BEYAZ DUMAN YOK HARARET PROBLEMİ HİÇ YOK AMMA VELAKİN MOTORA YAĞ İLAVE EDİLEN KAPAKTA BEYAZ KÖPÜĞE BENZEYEN KABARCIKLAR VAR. YAĞ KONTROL ÇUBUGUNDA DA HERHANGİ Bİ LEKE VEYA SU BİRİKİNTİSİ YOK. ACABA CONTADA Bİ PROBLEM Mİ VAR VARSA BUNU NASIL ANLARIM. ARABAMDAN BİRAZ ANLARIM EĞER BÖYLE Bİ DURUM VARSA KENDİM DEĞİŞTİREBİLİRMİYİM (CONTAYI). TECRÜBESİ OLAN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM.
 
Kullanıcı avatarı
yasinacikyer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 05 Nis 2015, 12:54
Ad Soyad: Yasin acikyer
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 136L

İleti SKDFORMAN » 31 Arl 2015, 17:16

A. S. Aracın soğutma suyu çok az eksiltmesi normal. Buharlaşma yoluyla eksiliyor genelde. Zaten kendinizde yazmışsınız hiç bi belirti yok. O halde gerekte yok. Bu conta kolay kolay yanacak bişey değildir.
Yağ kapağında köpürcük kısa kullanımlarda, yağ seçimleriyle alakalı olabiliyor. Bu köpüklenmeye bakarak conta arızası teşhisi konulması yanlış. Çünkü tamamen boruları tıkanmış, hava filtresinin içine bile girmiş köpük gördüm ben ve conta sağlamdı.
Contayı siz değiştirebilirmisiniz. Evet tabiyki. Forumda bu konuyla alakalı değiştiren arkadaşlar olmuştu. Orada tork değerleride mevcuttu. Ama tabi bunun için bi tork anahtarına ihtiyacınız var. Oda bayağ tuzlu bi alet.
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti yasinacikyer » 31 Arl 2015, 18:56

Bende olmamasını umuyorum ama okuduğum bir kaç yazı şüphelenmeme neden oldu.
Kullanıcı avatarı
yasinacikyer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 05 Nis 2015, 12:54
Ad Soyad: Yasin acikyer
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 136L

İleti blauzahn » 31 Arl 2015, 20:18

Bu mevsimde yağ kapağındaki hafif köpüklenme normal sayılır. Kapaktaki köpüklenme tek başına değil bir kaç gösterge ile birlikte değerlendirilen bir durum.
blauzahn
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 901
Kayıt: 04 Ağu 2013, 22:36
Konum: Ankara
Ad Soyad: Kürşad
Nereden: Ankara
Arabanız: Honda Jazz

İleti AhmetH » 02 Oca 2016, 03:20

Kisa mesafede kullaniyorsaniz bu kapaktaki durumu yapar. Uzun surusleree duzelecektir.
Bu yagin kalitesi ilede ilgili oluyor bilindik markalarin 20/50 sinden pek şaşmayin
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti yasinacikyer » 04 Oca 2016, 08:51

evet zannediyorum sebebi bu çünkü 7-7=14 km yol yapıyorum ve açık yağ kullanıyordum ama 20/50 değil 15/40 şimdi kapalı ve kaliteli bir marka kullanmaya başladım. galiba kuruntu yaptım biraz. pinpirikli bir kullanıcıyım nedenini bilmediğim olaylar beni rahatsız ediyor. :roll:
Kullanıcı avatarı
yasinacikyer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 05 Nis 2015, 12:54
Ad Soyad: Yasin acikyer
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 136L

İleti phenomx3 » 10 Oca 2016, 22:53

su eksilmesi ve hafif köpüklenme bende de oluyor. hafta içi kısa mesafe kullanıyorum. hafta sonu da 30-50 km falan. ama geçenlerde Ankaraya gittim geldim. Döndüğümde kontrol ettim hiç su eksilmemişti!!!!
Kullanıcı avatarı
phenomx3
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 509
Kayıt: 23 Ağu 2011, 19:48
Ad Soyad: ERDAL TEZCAN
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 94 FORMAN GLX


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir