Devir düzensizliği acil yardım

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Devir düzensizliği acil yardım

İleti sainz » 07 Mar 2016, 11:00

yasinacikyer yazdı::) sorun bilipte bilmezden geldiğim bi yerden çıktı yani bujilerden bujilerimin değişim zamanının geldiğini biliyordum hatta biraz geçirdim 15000 km kadar :shock: kaçtır kontrol etcem diyodum en sonunda dün baktım ve miadını doldurduğunu gördüm bosch aldım 1 takım taktım ve sonuç olarak 600 devir olan saat 1100 e çıktı :) bi ayar yaptım 900 e sabitledim gaza basarak bi iki kontrol ettim sonuç süper. Bugün e kadar ertelememin sebebi ise böyle bi sıkıntı yaratacağını bilememem, buji en fazla çekişi etkiler birazda yakıtı arttırır diyodum fakat durum böyle değilmiş bundan sonra ateşleme sistemini hafife almıcam. Bu başlık ta ateşleme ile ilgili neredeyse tüm konuları irdeledik umarım okuyanlara yardımı dokunur. Desteklerinden dolayı yorumlayan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

E o zaman bununla geçmiş olsun.
Güle güle kazasız belasız kullan.
 
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti SKDFORMAN » 07 Mar 2016, 19:08

yasinacikyer yazdı: bujilerimin değişim zamanının geldiğini biliyordum hatta biraz geçirdim 15000 km kadar :shock: kaçtır kontrol etcem diyodum en sonunda dün baktım ve miadını doldurduğunu gördüm bosch aldım 1 takım taktım - sonuç süper.


Abi aşkolsun yaaw :) Bujinin değişim zamanını 15.000km kadar geçirmişsin ve bize devirden bahsediyosun. Aracın çalışması bile mucizeymiş yaw :) Ayrıca senin araç çok fazla yakıt tüketiyordur. Şimdi yakıttada çekiştede değişiklik olur.
Zaten bahsettiğin devir artışıda performansın arttığının göstergesi. Yani daha az gazla daha yüksek performans = düşük yakıt.
Buji konusunda forumda da cok tartışılmış bi konu, bende kesinlikle
BRISK öneririm. (bizim araçlar için)
Geçmiş olsun abi tekrardan...

Buji değişim zamanını erteleyen arkadaşlar için şunu söyleyebilirim. Bu geçen her zaman dilimi yakıt olarak size cok fazla sayıda bujiye malolur. 4 buji ile daha konforlu güçlü ve tasarruflu bi kullanım yakalayabilirken değişim zamanını ertelediğimizde bize 100lerce buji parasına mal olur, fazladan verdiğimiz yakıt ücretleri. Ayrıca güçsüz, düzensiz, sabahları zor çalışan, zevk vermeyen bi motor performansı...
Siz siz olur aracınızın bakım zamanını ertelemeyin.....
SKDFORMAN
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 975
Kayıt: 19 Oca 2014, 23:42
Ad Soyad: Mustafa
Nereden: Ankara
Arabanız: Forman LX

İleti yasinacikyer » 08 Mar 2016, 11:07

HAKLISINIZ AMA ÇOK İLGİNÇTİR SABAHLARI ÇALIŞMASI ÇOK İYİYDİ VE PERFORMANSTA DA NEREDEYSE HİÇ FARK OLMADI DESEM YERİDİR AMA YAKIT KONUSUNDA HAKLI OLABİLİRSİNİZ ÖLÇMEDİM NE ZAMANDIR. TÜRK MİLLETİYİZ İŞTE OLMAYACAK YERLERİNE BAKARIZ GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDEKİNİ GÖRMEYİZ. BUJİ KONUSUN DA YAZILANLARI BENDE OKUDUM VE BRİSK E KARAR VERDİM AMA PAZAR GÜNÜ OLMASI NEDENİYLE BOSCH BULABİLDİM YOKSA 1-2 HAFTA DAHA ATACAKTI ERTELEMEK İSTEMEDİM DAHA FAZLA İNŞALLAH BUNDAN SONRA DÖNÜŞ YAPICAM.
Kullanıcı avatarı
yasinacikyer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 73
Kayıt: 05 Nis 2015, 12:54
Ad Soyad: Yasin acikyer
Nereden: Ankara
Arabanız: favorit 136L

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir