sanal modifiyeli halinden sonra gerçek hali :D

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

sanal modifiyeli halinden sonra gerçek hali :D

İleti iris_mavi » 15 Ekm 2007, 17:57

Kardeş senin hoşuna giti mi? Tamam gerisi boş bizim hoşumuza gitse de gitmesede emeğin hakkını vermek lazım.Eline sağlık kazasız belasız inşallah Big%20smile

 
iris_mavi
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Eyl 2007, 18:12

İleti by wodoo » 15 Ekm 2007, 20:49

[quote="iris_mavi"]

Kardeş senin hoşuna giti mi? Tamam gerisi boş bizim hoşumuza gitse de gitmesede emeğin hakkını vermek lazım.Eline sağlık kazasız belasız inşallah Big%20smile

[/QUOTE]

saol kardeş bütün yorumları okudum hepsine saygım sonsuz ben böyle bişey yapmak istedim böyle hoşuma gitti sizlerinde fikirlerini almak istedim arabayı herkes beğenecek diye bi kaide yok ama yorumlar içinde arkadaşların hepsine tşk ediyorum  Smile
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti rather_dr » 29 Oca 2008, 20:52

Kardeş açık konuşuyum beğenmedim hiç içine etmişsin yani ben favo yaptımda benimki bile bazen iyi yaptımı diyorum angel far yaptım yakışacakmı die taktırmadım ki bide Sen Arabana 5.800istiyon dalgamı geçiyon ben 4.500 istedim karşılastırın arkadaşlar hangisi iyi olmuş angellarıda taktıracam ama zaman bulamadım fazlada oynamadımoynamamda bi spor helezon bide jant başka hiç bişey yapmam yeter zaten sende içine etmişsin kırmızı kırmızı dedikleri gibi komik olmuş Thumbs%20Down bu benim link http://www.sahibinden.com/1991_model_fa ... isplayitem   



s
s
s
s
s
buda onun ki http://www.sahibinden.com/128_000_km_de ... word=angel
rather_dr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Ekm 2007, 17:03

İleti by wodoo » 29 Oca 2008, 20:59

hocam zaten arabanın aksesuarına ben para istemiyorumki benim arabam tertemiz zaten para edecek kadar bi aksesuarda yok arabada ben sadece arabama güveniyorum ilgilenen kişilerde istediği her servise gösterebilir araba orjinal senin arabayla niye kıyasladın ben onu anlamadım ayrıca dalga fln da geçmiyorum ben 5.800 pazarlıklı fiyatı sen 4.500 istiyosun yani ben ne yapıyım ? bişeymi yapmam gerekiyo ? herkes istediği fiyatı yazar !!!!
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti by wodoo » 29 Oca 2008, 21:00

kimsede karışamaz !
ayrıca karşılaştırmaktaki amacın ne? ben sana niye 4.500 yazdın diyomuyum!!!
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti Ufuk KAPLAN » 29 Oca 2008, 21:34

[quote="by wodoo"] yorumlar ıcın tsk arkadaşlar herkesin görüşüne saygım sonsuz benim bu şekilde hoşuma gitti böyle yaptım :D[/QUOTE]

Benim cok hosuma gitti arkadasim. en azından icinde modifiyeci ruhu var anlaşıldı. herkez anlamaz bu ruh halinden. umarım proflastırırsın. kazasiz belasiz sürüsler ;)
Ufuk KAPLAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Mar 2007, 00:59

İleti ayhani » 29 Oca 2008, 21:37

Arkadaşlar bence arabayı boşverin, o bencede olmamış. Ama Vodoo arkadaşımızın tüm olumsuz yorumlar karşısında göstermiş olduğu sakin ve mülayim cevaplar alkışı hakediyor. Clap
 

Ben bunun gibi abartılı  modifiye yapan arkadaşları bir türlü anlayamayacağım galiba. Çünkü modifiye için harcanan para ile arabayı alırken daha üst bir araba alınabilirgibime geliyor.

 

Bu tür arabaları ne kadar modifiye edersen et sonuçta pek birşey değişmez. Yani bir favo ne kadar değişebilirki?

 

Sonuçta derimki;

İncir dalından oklova, mısıf unundan baklava olmaz Big%20smile
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti rather_dr » 29 Oca 2008, 21:39

ne modifiye ruhu araba çingene arabası olmuş bence ben o fiyatı araban ne olursa olsun etmez die benim arabada temiz yani abartıya kaçmışsın neyse artık yapacak bişey kalmamış olan olmuş ayrıca arabanın bi orjinali bile bundan güzel demek istedim anlayana tabi biraz büyümen lazım
rather_dr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Ekm 2007, 17:03

İleti by wodoo » 29 Oca 2008, 21:39

[quote="Ufuk KAPLAN"] [quote="by wodoo"] yorumlar ıcın tsk arkadaşlar herkesin görüşüne saygım sonsuz benim bu şekilde hoşuma gitti böyle yaptım :D[/QUOTE]



Benim cok hosuma gitti arkadasim. en azından icinde modifiyeci ruhu var anlaşıldı. herkez anlamaz bu ruh halinden. umarım proflastırırsın. kazasiz belasiz sürüsler ;)[/QUOTE]

hocam malum maddiyat, yaşta küçük olduğundan böyle kendi çapımızda ufak tefek bişeyler yapmaya çalışıyoruz Smile yorumunuz içinde tşk beğenenede beğenmeyenede saygım sonsuz (zaten sitede olan kişilerin genelide benden yaşça büyük o yüzdende saygım sonsuz)....

by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti by wodoo » 29 Oca 2008, 21:41

[quote="rather_dr"]ne modifiye ruhu araba çingene arabası olmuş bence ben o fiyatı araban ne olursa olsun etmez die benim arabada temiz yani abartıya kaçmışsın neyse artık yapacak bişey kalmamış olan olmuş ayrıca arabanın bi orjinali bile bundan güzel demek istedim anlayana tabi biraz büyümen lazım[/QUOTE]

hayırlı satışlar bay '' rather_dr '' o site alım- satım sitesi herkes özgür öyle değil mi? ee o zaman.....
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti 34SCU59 » 29 Oca 2008, 21:42

34 KT 542  senin arabacok guzel ve oynanmamıs diğeri ise çingene usulune donmus onunda eline sağlık yapmıs birşeyler ama kırmızı renge siyah stop olmaz nikelaj paspas para etmez bunu unutma arka tablayı özel istek ile boyatacagına tamponu boyatsaydın torpidonun içini kırmızı yapacagına 20 ytl lık rüzgarlık daha iyi olurdu(yumusak siyah olanlardan) jantlarına heralde 91 dağan L den almıs
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti 34SCU59 » 29 Oca 2008, 21:43

evet  by wodoo  bu sitedeki anlayısların için teşekkürler
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti by wodoo » 29 Oca 2008, 21:44

[quote="ayhani"]Arkadaşlar bence arabayı boşverin, o bencede olmamış. Ama Vodoo arkadaşımızın tüm olumsuz yorumlar karşısında göstermiş olduğu sakin ve mülayim cevaplar alkışı hakediyor. Clap
 

Ben bunun gibi abartılı  modifiye yapan arkadaşları bir türlü anlayamayacağım galiba. Çünkü modifiye için harcanan para ile arabayı alırken daha üst bir araba alınabilirgibime geliyor.

 

Bu tür arabaları ne kadar modifiye edersen et sonuçta pek birşey değişmez. Yani bir favo ne kadar değişebilirki?

 

Sonuçta derimki;

İncir dalından oklova, mısıf unundan baklava olmaz Big%20smile
[/QUOTE]

teşekkür ederim hocam Embarrassed daha öncede yazdım zaten sitenin geneli benden yaşça büyük kimseye bi saygısızlık yapmak gibi bi hakkım yok diye düşünüyorum Smile
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti ayhani » 29 Oca 2008, 21:47

Aynı şeyleri umarım yorum yapan arkadaşlarda düşünür Clap
ayhani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 476
Kayıt: 09 Arl 2007, 01:22

İleti by wodoo » 29 Oca 2008, 21:47

[quote="34 SCU 59"]34 KT 542  senin arabacok guzel ve oynanmamıs diğeri ise çingene usulune donmus onunda eline sağlık yapmıs birşeyler ama kırmızı renge siyah stop olmaz nikelaj paspas para etmez bunu unutma arka tablayı özel istek ile boyatacagına tamponu boyatsaydın torpidonun içini kırmızı yapacagına 20 ytl lık rüzgarlık daha iyi olurdu(yumusak siyah olanlardan) jantlarına heralde 91 dağan L den almıs [/QUOTE]

hocam arka tablayla ön göğüsü ben kendim boyadım sprey boyayla
heralde 2.5  milyonla tamponları boyatamazdım öyle değil mi?LOL
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti rather_dr » 29 Oca 2008, 21:48

zaten bende biraz seni zorladım gerçekten sabrın varmış helal olsun olmamış ama olmıycak die bişey yok madem opel vecra falan alcan o arabalara daha güzel modifiye yaparsın insallah allah kaza bela vermesin güle güle bin iyi yada kötü araç sizin kimse bişey diemez
rather_dr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Ekm 2007, 17:03

İleti by wodoo » 29 Oca 2008, 21:51

[quote="rather_dr"]zaten bende biraz seni zorladım gerçekten sabrın varmış helal olsun olmamış ama olmıycak die bişey yok madem opel vecra falan alcan o arabalara daha güzel modifiye yaparsın insallah allah kaza bela vermesin güle güle bin iyi yada kötü araç sizin kimse bişey diemez[/QUOTE]

hocam benim yaş 17 daha ehliyet de olmadığı için ufak tefek kendi çapımda bişeyler yapıp sizlerle paylaşmak istedim sadece bu...
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti rather_dr » 29 Oca 2008, 21:56

Harbiden yaratıcısın ama şunuda saklamayım angel fikrini senden aldım ama arabanın içi gerçekten olmamaış dışı yine iyi benim ilanda videolarda vardı angelların videoları http://www.sahibinden.com/1991_model_sk ... isplayitem bakan görür sen neresindesin ank nerde taktırdın kendin mi taktın
rather_dr
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 24 Ekm 2007, 17:03

ÖncekiSonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir