sainz » 03 Kas 2007, 17:17
Sökmeden nasıl anlamışlar acaba? Zira içteki kanalları görmenin başka yolu yok.
Bir de şunu da kontrol edin:
Radyatörden gelen, motor bloğunun alt tarafından geçip, jikle tertibatına, kalorifere ve motor bloğuna su taşıyan metal bir boru var. Eksantrik zincirini değiştirirken bu boru yerinden çıkartılırken kırıldı. Yenisini taktık. Sanırım jiklenin açılıp kapanmasının iyileşmesinin de bununla yakın ilgisi var. Çünkü borunun içi kireç, pas, ...vb. şeylerle tıkanmış ve jikle tertibatına giden kısım da daha dar olduğu için jikle zembereği yeteri kadar ısınamadığı için jikle geç kapanıyordu. Artık hararet göstergesinin başladığı yere gelir gelmez hemen kapanıyor ve normal rölanti devrine dönüyor.
Bu parça da hararetin yüksek seyretmesine neden oluyor olabilir.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.