krank kırdım motor komple yapılacakmış

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

krank kırdım motor komple yapılacakmış

İleti ucan teneke » 12 Arl 2007, 10:03

ARKADAŞLAR BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM BAŞINA GELEN VARSA MUTLAKA VARDIR MOTOR KOMPLE YAPILACAKMIŞ

 
ucan teneke
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 06 Eyl 2006, 18:01

İleti ozkan3267 » 12 Arl 2007, 23:21

[quote="ucan teneke"]

ARKADAŞLAR BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM BAŞINA GELEN VARSA MUTLAKA VARDIR MOTOR KOMPLE YAPILACAKMIŞ

[/QUOTE]
 

bu krank kırması ne sebep olduğunu bilen var mı?

söyleyinde biz de krank kırmayalım
ozkan3267
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Ekm 2007, 01:14

İleti skodacı » 12 Arl 2007, 23:26

Otomobil, kamyon ve traktör motorları için üretilen krank milleri, içten yanmalı motorlarda kimyasal enerjinin mekanik enerjiye dönüştürülmesi sonucu, pistonlardan alınan doğrusal hareketi biyel kolları vasıtasıyla dairesel harekete dönüştüren motor iç parçalarıdır.

Krank milinde, ana yatak ile kol yatakları arasında yağ kanalları mevcuttur. Motor bloğu içinde bulunan pompa ile basılan yağ, kanallar vasıtası ile ana yataklar ve kol yataklarına ulaşır. Krank yataklarının yağsız kalması, sürtünme ve aşırı ısınmadan dolayı krank milinin zarar görmesine neden olur.Otomobil, kamyon ve traktör motorları için üretilen krank milleri, içten yanmalı motorlarda kimyasal enerjinin mekanik enerjiye dönüştürülmesi sonucu, pistonlardan alınan doğrusal hareketi biyel kolları vasıtasıyla dairesel harekete dönüştüren motor iç parçalarıdır.

Krank milinde, ana yatak ile kol yatakları arasında yağ kanalları mevcuttur. Motor bloğu içinde bulunan pompa ile basılan yağ, kanallar vasıtası ile ana yataklar ve kol yataklarına ulaşır. Krank yataklarının yağsız kalması, sürtünme ve aşırı ısınmadan dolayı krank milinin zarar görmesine neden olur. Otomobil, kamyon ve traktör motorları için üretilen krank milleri, içten yanmalı motorlarda kimyasal enerjinin mekanik enerjiye dönüştürülmesi sonucu, pistonlardan alınan doğrusal hareketi biyel kolları vasıtasıyla dairesel harekete dönüştüren motor iç parçalarıdır.

Krank milinde, ana yatak ile kol yatakları arasında yağ kanalları mevcuttur. Motor bloğu içinde bulunan pompa ile basılan yağ, kanallar vasıtası ile ana yataklar ve kol yataklarına ulaşır. Krank yataklarının yağsız kalması, sürtünme ve aşırı ısınmadan dolayı krank milinin zarar görmesine neden olur.
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti ilk aşk » 12 Arl 2007, 23:27

geçmiş olsun
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti alwaysloser » 12 Arl 2007, 23:28

geçmiş olsun
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti driver » 13 Arl 2007, 08:15

Tabii ki Motoru Yağsız bırakmamaya özen gösterin ve,
Aşırı yüksek devirde uzun süre kullanmayın, devir saatinin kırmızı çizgili yerinde uzun süre gitmeye devam etmeyin, çünkü bu devirlerde motor sağlıklı olarak yağlama yapamaz,aşırı sürtünmeden kaynaklanan ısı meydana gelir sonuç olarak da  krank keser,kol çıkarır...
driver
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 26 Şub 2007, 13:16

İleti hhakan » 13 Arl 2007, 13:14

geçmiş olsun.
hhakan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 22:59

İleti silverlinemania » 13 Arl 2007, 16:56

çok geçmiş olsun bi kere bnm başımada gelicek gbydi son anda köşesinden döndüm gerçi bu bnm tahminimce favoyu biraz deniyim dedim içinde 3 kişiydik 4000 devirde uzun bi süre gittik 140 km hızla tam e-5 cevizliği bağa geldik motordan çatur çutur takır tukur tak tak tak diye sesler gelmeye başladı tabi ben baya korktum hemen ayağımı gazdan çekip frene bastım sağa geçtim kaputu açıp baktım motorum alt kısmı kıpkırmızıydı sıcaktan tabi bu sonradan başımıza iş açtı motor gömleği değişti yani siz siz olun 3000 devri aşmayın favoyla yoksa sonuçları böyle olabiliyo

silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti PİCK-UP » 13 Arl 2007, 17:08

GEÇMİŞ OLSUN.!
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti AhmetH » 17 Arl 2007, 00:26

birde işe  iyi tarafından  bakın LOL
 

yepyeni mis gibi motorunuz  olacak

 

 

ben  motor  bitsede hacmi  1.4  e  çıkarsam diye  bakıyorum..

 

 

tabi  olayın   maddi  boyutu ayrı konu..   geçmiş  olsun.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti Medcezir » 24 Arl 2007, 00:37

AHMET KARDEŞ MOTORU 1.4 E CIKARMAKDAN BAHSETMİŞSİN NASIL YAPICAZ BUNU SEN MOTORUN BİTMESİNİ BEKLİYOSUN, BENİMKİ ZATEN 1000 KM DE YARIM LİTRE YAĞ EKSİLTİYO YANİ BİTMEK ÜZERE FAYDALI BİŞEYSE YAPALIM KARDEŞThumbs%20Up
Medcezir
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Kas 2007, 00:13

İleti kantar otomotiv » 28 Arl 2007, 23:04

geçmiş olsun
kantar otomotiv
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Arl 2007, 22:46

İleti strong » 29 Arl 2007, 11:25

geçmiş olsun

strong
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Kas 2007, 11:45

İleti octaviaA5adana » 29 Arl 2007, 11:37

çok geçmiş olsun bayramdan önce hyundai minibüsümünkünü kırdım. araba 5 gün yatıp işimin engellenmesi kalmadı 2150ytl masraf çıkardıAngry
octaviaA5adana
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Tem 2007, 15:12

İleti AhmetH » 04 Oca 2008, 17:06

[quote="Medcezir"]AHMET KARDEŞ MOTORU 1.4 E CIKARMAKDAN BAHSETMİŞSİN NASIL YAPICAZ BUNU SEN MOTORUN BİTMESİNİ BEKLİYOSUN, BENİMKİ ZATEN 1000 KM DE YARIM LİTRE YAĞ EKSİLTİYO YANİ BİTMEK ÜZERE FAYDALI BİŞEYSE YAPALIM KARDEŞThumbs%20Up[/QUOTE]
 

Medcezir kardeş bu besajı görmemişim  özür dilerim Embarrassed

 

 

fabia classic  lerdeki 1.4 litre mpi  68  hp   motor   felicia 1.3  lerin  uzun  stroklu versiyonu.

 

temelde  farkı   kısa piston kolları ve  daha  uzun  stroklu  krankı.

 

böylece  adamlar çap  ve  üst ölü nokta  değişmeden  hacmi 1289 dan  1397 ye çekmişler.

 

 

çıkma  fabia 1.4  krankı ve piston kolları  bul.  volanda  farklı  imiş ..

 

felicia da  4  saplama varken  fabia  6  saplama  volan.

 

ustan  iyi ise  biraz  dikkatli  bir  çalışmayla  hacmi  1.4 e  çıkarırsınız.

 

 

 

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti PİCK-UP » 04 Oca 2008, 17:08

geçmiş olsun.!
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti FLEYLAK » 04 Oca 2008, 18:17

Geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın
FLEYLAK
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 22 Kas 2007, 13:13

İleti tunsew » 04 Oca 2008, 19:21

nasıl kırılıyor bu meret, geçmiş olsun
Kullanıcı avatarı
tunsew
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 84
Kayıt: 28 Arl 2007, 21:58
Konum: Trabzon
Ad Soyad: Tuncay Kör
Nereden: Trabzon
Arabanız: octavia 1.2 tsı

Sonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir