davlumbaz favoya varmı?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

davlumbaz favoya varmı?

İleti alwaysloser » 12 Arl 2007, 23:30

slmlar arkadaşlar dün arabamın alt takım komple ve ön 2 amörtisör el emeği dahil 100 ytl ye değiştim monreo havalı bu arada neyse arabada alttan hiç ses kalmadı ama bide çamurluk içine davlumbaz konusu açıldı takılabilirmi bilen varmı?
 
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti weyis » 12 Arl 2007, 23:33

valla bi ara bende heveslenmştim ama bulamadım herhalde pek yakışmaz kardeş
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti slamy » 13 Arl 2007, 01:36

valla 100 ytl ye ön takım ve amartisörler bedava zaten işçilikde dahil.... ben tipo ya 400 ytl vermiştim... monroe lerin teki 90 ytl diye biliyorum ben...
slamy
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 13 Eyl 2007, 10:47

İleti loveskoda » 13 Arl 2007, 01:40

Hayırlı olsun. Aracınızı nasıl etkiledi(konfor, yol tutuş, yerden yükseklik vs.)
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti silverlinemania » 13 Arl 2007, 01:40

o dediğin davlumbazlardan var ve çok işe yarıyo gerçekten çamurluğua hiç su girmiyo tanesi 10 ytl olması lazım takılıyo ama sizin orda var mı bilemicem bizim favoda var taktırdık yakışmaz diyen arkadaşta niye söylemişse anlamadım görünen bişey değil ki yakışmasın saçma !!!!
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti alwaysloser » 13 Arl 2007, 01:42

monreo havalı tanesi 50 lira ben çıkma taktırdım tanesi 20 lira alt takım vs ne gerektiyse işte toplamda herşeyi yapıldı ve araba 100 ytl ye yeniden doğdu tutşu içeriye gelen takur tukur sesler kesildi ve havalı amörtisörler benim hoşuma gitti eğer bulursam bende davlumbaz taktırırım ama sese etkisi varmı engelliyomu azda olsa
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti silverlinemania » 13 Arl 2007, 01:52

[quote="alwaysloser"]monreo havalı tanesi 50 lira ben çıkma taktırdım tanesi 20 lira alt takım vs ne gerektiyse işte toplamda herşeyi yapıldı ve araba 100 ytl ye yeniden doğdu tutşu içeriye gelen takur tukur sesler kesildi ve havalı amörtisörler benim hoşuma gitti eğer bulursam bende davlumbaz taktırırım ama sese etkisi varmı engelliyomu azda olsa[/QUOTE]
 

çok olmasada etkiliyo tabi çok sert bi çukura girdiğinde daha fazla anlıyosun nasıl bi etkisinin olduğunu bence taktır hatta kendin bile takabilirsin eğer bu işlerden anlıyosan
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti alwaysloser » 13 Arl 2007, 02:21

eywallah umarım bulurum da takmaya gelince bilemem bakarız
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti nolies » 13 Arl 2007, 11:49

benim araçta orjinal olarak var davlumbaz. bir tanesi kırılmak üzere olduğu için skoda yedek parçacısına sordum var mı diye. 
 

varmış tanesine 12 ytl dedi.  eğer hiçbir yerde bulamazsanız telefonunu vereyim yardımcı olur gönderir size.
nolies
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 01 Tem 2006, 13:53

İleti hhakan » 13 Arl 2007, 13:12

Çok ii fiyata halletmişsin olayı. Hayırlı sürüşler. Darısı bnm başıma bnm alt takımdan da sesler gelio acaba nerden geliyo bayramdan sonra uğraşcam bende.
hhakan
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Eyl 2007, 22:59

İleti alwaysloser » 13 Arl 2007, 16:56

hoca ama araba harbıden cok tatlı oldu o eskı hurda gıttı sankı yerıne sıfır araba geldı bıde davlumbazı taktırırsanız degmeyın keyfıme
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti nemezis » 15 Arl 2007, 22:37

davlunbaz nedir_ ?
nemezis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 15 Ekm 2007, 19:57

İleti ilk aşk » 15 Arl 2007, 23:52

arabanın çamurluklarının iç kısmana geçen lastik koruyucu yağmur ve sudan koruyor aracın çamurlukarı çürümüyor.
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti Medcezir » 24 Arl 2007, 00:48

İSTANBULLU ARKADAŞLAR SURAYA Bİ GÖZ ATIN PİYASADA BULAMADIGIMIZ COĞU PARCA BURADA VAR.... DAVLUMBAZ FİLAN...


Medcezir
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 17 Kas 2007, 00:13

İleti by wodoo » 24 Arl 2007, 10:18

[quote="silverlinemania"] yakışmaz diyen arkadaşta niye söylemişse anlamadım görünen bişey değil ki yakışmasın saçma !!!![/QUOTE]

bencede çamurluğun içinde kalıyo Smile görünmeyen bişey arabaya nasıl yakışmasın LOL
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti skylife » 24 Arl 2007, 18:33

[quote="by wodoo"] [quote="silverlinemania"] yakışmaz diyen arkadaşta niye söylemişse anlamadım görünen bişey değil ki yakışmasın saçma !!!![/QUOTE]

bencede çamurluğun içinde kalıyo Smile görünmeyen bişey arabaya nasıl yakışmasın LOL
[/QUOTE]
 

 

Bence arkadas davlumbazı pacalıkla karıstırmıs olabilir..Smile
skylife
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Kas 2007, 11:40

İleti 34SCU59 » 26 Oca 2008, 20:59

takılıyo tabii 20 ytl aldım ben kendim taktım
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti Kimberlit » 26 Oca 2008, 21:57

Bende yakınlarda bi alt takım olayına girecem hayırlııs bakalım ne kadar masraf çıkacak..:(
Kimberlit
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Oca 2008, 01:32

Sonraki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir