motor memesi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

motor memesi

İleti by_MTA » 23 Arl 2007, 16:21

arkadaşlar ben motor memesi diye bir şey duydum bunu küçültünce az yakıyormuş bana bunun hakkında bilgi verebilirmisiniz??
 
by_MTA
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Arl 2007, 15:26

İleti erali » 23 Arl 2007, 23:05

sanırım karbüratör memesinden bahsediyorsun
evet öyle deniyor ama motor perfonmansı olumsuz yönde etkileniyor
erali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 10:47

İleti weyis » 24 Arl 2007, 01:40

çekişimi düşüyor
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti sonertevfik » 24 Arl 2007, 02:32

[quote="weyis"]çekişimi düşüyor[/QUOTE]

BİRAZ KOMİK BİR BENZETME OLACAK AMA VEYİS KARDEŞİM, MESELA SEN 5 KM YOL YÜRÜMEK İÇİN VEYA 4 SAAT ÇALIŞMAK İÇİN 1 EKMEK YEMEN GEREKİYOR... AMA SEN TASARRUF OLSUN DİYE YARIM EKMEK YİYEYİM DİYORSUN.. YARIM EKMEK YİYİP 5 KM YOL YÜRÜMEK VEYA 4 SAAT ÇALIŞMAK İSTİYORSUN... SEN NASIL BİR ETKİ GÖRÜRSEN İSTEDİĞİ MİKTARDA BENZİNİ İÇEMEYEN ARABA DA EN AZ SENİN KADAR ZORLANACAKTIR, YOKUŞLARDA ÇOK ZORLANACAKTIR, DURMA DERECESİNE GELECEKTİR, AYRICA MOTORA DA ZARAR VERECEKTİR.. KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM... ARACINIZIN HİÇBİR SEBEPLE HİÇBİR YERİYLE OYNAYIP, ORJİNALLİĞİNİ BOZMAYIN...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti sonertevfik » 24 Arl 2007, 02:36

[quote="by_MTA"]arkadaşlar ben motor memesi diye bir şey duydum bunu küçültünce az yakıyormuş bana bunun hakkında bilgi verebilirmisiniz??[/QUOTE]

BAKIMA VEYA TAMİRE GELEN ARACI ''BOZARAK'' PARA KAZANAN ÇOK TAMİRCİ VAR PİYASADA... SAKIN BÖYLE BİR MÜDAHALEDE BULUNMA ARACINA, ÇOK SORUN YAŞARSIN KARDEŞİM... SAKIN BOZMA ARACIN ORJİNALLİĞİNİ...
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti erali » 24 Arl 2007, 16:00

kısaca evet istediğin perfonmansı alamassın
erali
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 10:47

İleti by_MTA » 25 Arl 2007, 10:32

arkadaşlar herkese teşekkür ediyorum ben cevabımı aldım tekrardan teşekkürler
by_MTA
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Arl 2007, 15:26

İleti tugra0618 » 25 Arl 2007, 14:17

arkadaş arabanın karbüratör ayarları ile oynama motor zarar görür skodalar zaten az yakıyor.
tugra0618
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Mar 2007, 03:11

İleti ZAMBOĞLU » 25 Arl 2007, 15:19

çok güzel bir örnek vermişsin. fazla söze gerek yok.
ZAMBOĞLU
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Oca 2007, 12:16

İleti ktefoto » 30 Nis 2008, 18:48

ben arabayı aldığımda kabüratöre dar çaplı fıskiye takılmış. Az yakar boşver böyle gitsin, zaten şehir içi kullanıyon dediler. Ama yokuşları 1. vitese düşürmek zorunda kalıyom bazen...
ktefoto
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2008, 12:23

İleti sainz » 30 Nis 2008, 19:13

Orijinalini bulamadığım için ben de ikinci boğaz memesini daha dar olanla değiştirmiştim. Öyle de kaldı uzun zamandır. 100 km/s hıza kadar gayet iyi de 100 km/s' den sonra epey zorlanıyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti PİCK-UP » 30 Nis 2008, 21:30

gereksiz bence 
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti hei » 06 May 2008, 01:07

olaki bir araba sollamaya cıktın bizim arabalar zaten yeterince agır bide sen kilit vurusan Allah korusun o kazanacagın üc kurus kime yarar sonra bosver bencede kardesim
hei
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Nis 2008, 22:39


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir