Favoritle ilgili 2 sorun 1 soru

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Favoritle ilgili 2 sorun 1 soru

İleti favo29 » 15 Oca 2008, 22:53

Arkadaşlar benim favoritle ilgili 2 sorun 1 sorum var.
 

1-Araç sabahları benzinde çalıştıktan 2-3 saniye sonra stop ediyor.Sanki jigle devreye girmiyor gibi.Sonra denemek için gaza alıp çalıştırıyorum problem çıkarmıyor.Jigle devreye girmese bile çalışmaya devam ediyor.Yani düz mantık yürüterek sanki gaz geliyor ama benzin gelmiyor gibi.Normalde soğuk havada tersi olması gerekmez mi?

 

2-Bugün hız kadranındaki ibreden tıkırtı gelmeye başladı baktım ibre çalışmıyor.Tamamen durgun değil yukarı çıkıp iniyor.Acaba bu benim paneli söküp halledebileceğim bir arıza mıdır?

 

3- Şu an şehiriçi km de 20 kuruş Lpg. fazla mı dersiniz ?

 

Böyle toplayıp yazdık ama bugün idare edin beni.Embarrassed

 

İstediğiniz soru(n)dan başlayabilirsiniz Wink

 

 

 

 
 
favo29
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Arl 2007, 17:36

İleti alwaysloser » 16 Oca 2008, 00:11

önce benzinde değilde tüpde çalıştırmayı deneyin bakalım ne olacak
 

ben benzinle kullanırım sabahları 2çalıştırmadan çnce 2 kere pompalarım sonra çalıştırırım ve stop edecek gibi olur gazı ayağımla ayarlarım ve stop etmez ve jigle devreye girer

 

ibreyi bilemem sormalısın

 

20 kuruşta fazla gibi
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti ilk aşk » 16 Oca 2008, 00:36

20 YKRŞ BANADA FAZLA GELDİ ADANA ÇOK SOĞUK MEMLEKET DEĞİL
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti sainz » 16 Oca 2008, 13:01

Jikle devreye girmiyor. Sağlıklı çalışan bir jikle düzeneğinde gazı pompalamayın. Marşa basmadan önce tam gaza yakın basın ve ayağınızı çekin. Eğer ki jiklede, ateşleme sisteminde veya yakıt besleme sisteminde bir problem yoksa, tek marşta çalışıp havanın soğukluğuna göre rölantiden daha yüksek devirde çalışır. Durduğunuz yerde 1 dakika kadar çalıştırıp hafiften gaza bastığınızda da jikle devri biraz daha düşecektir. Sonrasında ise jiklenin zembereği ısındığında tamamen kapanıp rölanti devri seviyesine düşecektir. Sakın ola ki Favorit' in karbüratöründen anlamayanlara elletmeyin karbüratörünüzü. Hele ki jikleyi hiç elletmeyin. Benim başıma geldi jikle ayarını tutturmak çok zor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti Aykan DURAN » 16 Oca 2008, 13:36

Benim Favoritte Karbüratörün Oralardan bir yerden Benzin Kaçırıyodu. Babam Baktı Bu Hortumlar Yanlış bağlanmış deyip yerlerini değiştirdi. Bir iki saat sonra yine aynı sorunu yaptı ve bir karbüratör ustasına götürdüm oda babamın Yaptığı değiştirmeyi yanlış buldu ve eski haline getirdi. İnanmayacaksınız 1-2 saat sonra yine aynı sorunu yaptı ve başka bir ustaya götürdüm ve oda bir önceki ustanın değiştirdiği yerlerin yanlış olduğunu söyledi ve hem hortumları hemde yerlerini değiştirdi ve sorun kalmadı

Aykan DURAN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 06 Kas 2007, 02:11


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir