Arkadaşlar ilk iş direksiyonu çıkarıyoruz yerinden , rahat çalışabilmek için. Bunun için direksiyonun ortasındaki skoda logosunu yerinden zarar vermeden çıkarıyoruz. Düz tıpa mantıgıyla orada, sağa sola çevirmenize gerek yok, kırılacak tırnak vb gibi detayı yok, kenarından tutun ve çıkarın. Direksiyonu sökerken dikkat edeceğimiz şey direksiyonu düz pozisyona almak, eğer çıkardıgımız eğimi unutursak araç düz giderken direksiyonumuz yan durur.
Sonra resimde oklarla gösterdiğim noktalardaki 2 vidayı çıkarıyoruz. vidalar çıktıktan sonra yapmamız gereken tek şey panelleri ( havalandırma paneli ve park lambalarının bulundugu 3 lü düğme paneli) öne dogru çekmek.

Shot at 2007-07-23
Daha sonra üst kaplamayı çıkarmamız gerekli , havalandırma panelini ve 3 lü anahtar panelini kaplayan çerçeveyi yani... Bunun için oklarla gösterdiğim noktalarda ve resimde görünmeyen bir noktada 3 vida olması lazım. bunları da açıyoruz. Vidalardan sonra paneli alttan yukarı dogru kaldırıyoruz. panelin üst kısımda tırnaklar var amacımız yukarı kaldırarak onları kurtarmak. çıkardıktan sonra göstergeler resimdeki gibi yalnız kalıyor.

Shot at 2007-07-23
Daha sonra oklarla gösteriğim noktalardaki tırnakları ( görünmeyen 2 tane daha var, sağ ve sol başta) tornavida yardımıyla esnetip çıkarıyoruz. buradaki amaç o siyah renkli plastik parçayı oradan almak.

Shot at 2007-07-23
Artık göstergeler iyice yalnız kaldı, sadece tepedeki 2 vida tutuyor, burdan sonrası önemli , o vidaları çıkardıktan sonra km telini çıkarmamız gerekecek.

Shot at 2007-07-24
İşte en kritik noktadayız , km teline zarar vermememiz gerek. üstdeki 2 vidayı sökünce sakın ola göstergeleri öne çekmeyin, birazca kendinize dogru çekip elinizi hız kadranının arkasına kıvırıp oradaki somunu elinizle çevirerek açın.(yaklaşık 50 krş büyüklüğünde) teli çıkardıktan sonra kabloları çıkarabilirsiniz korkmayın karışmaz. resimde km teli görülmekte.

Shot at 2007-07-23
Nihayet söktük. Gördüğümüz beyazlar ampul , 24 tanecik. size tavsiyem hepsini yenileyin parlaklıkları gitmiş olabilir.

Shot at 2007-07-23
Arkadaşlar göstergeleri açmak çok basit , üstte 2 altta 3 vidası var, lambaların yerinden çıkması da basit, tırnakları uygun boşluga çevirerek denk getirip çekiyoruz, kırılma şansı neredeyse yok. Tüm ampullari çıkarıp bozuklarını ayırıyoruz.

Shot at 2007-07-23
Daha sonra ampul yuvalarının çevrelerini 0 zımpara ile (ince olamsı lazım kalınsa yollara zarar verir) zımparalıyoruz, amacımız yıllar içind eoluşmuş olabilecek oksitleri temizlemek. çok bastırmaya parlatmaya gerek yok, bakır biraz parlasa yeter. Zımpara yaparken yeşil renk boyanın soyulmasında çizilmesinde herhangi bir zarar yok, dikakt etmek gereken yolları inceltmemek o yüzden 2 sür