2 sayfadan 2. sayfa

İletiTarih: 09 Şub 2008, 00:23
alwaysloser
[quote="silverlinemania"]alwaysloser çok güzel olmuş bu jant kaç inç. ,ne kadar ve ne marka acaba ???[/QUOTE]
 

kardeş bunlar 17 lik 1250 deyince bıraktım 206 dan çıkma 50 km yapmamış daha

İletiTarih: 09 Şub 2008, 00:25
rather86
bu mağzadamı yoksa arkadaşında falan mı iyiymiş ayrıca arabanda iyi parlıyo nazar değmesin kaça boyattın bende boyattım ama bi hafta sonra boyası söndü

İletiTarih: 09 Şub 2008, 00:30
alwaysloser

sürekli verdiğim yıkamacıda duruyodu bi takalım dedim boyaya para vermedim kazmanın teki bana vurunca o salağın sigortası sayesinde vede çalıştığım yerin sigortacısıda tanıdık var oraya götür  gerisine karışma deyince araba böle oldu allah var çok güzel boyandı tık yok


İletiTarih: 09 Şub 2008, 00:31
rather86
boyası üsteki resimde parlak duruyo ayna gibide ondan dedim kardeş bendekide parlak yoksa

İletiTarih: 09 Şub 2008, 00:33
alwaysloser
ya hen güneşten hemde o fotoda yıkamadan çıkalı 10 dk olmuştu sabah çekmiştim 2, fot akşama doğru

İletiTarih: 09 Şub 2008, 00:35
alwaysloser
yalnız bana bu jantı taktığımda önlerden ve arkadan 2 bakla kestir dediler araba düşsün biraz diye yani önden 1 arkadan 2 denge bozar bence

İletiTarih: 09 Şub 2008, 05:34
PimpmyrideBurak
Peki bu 17'' jantlarla arabayı denediniz mi?? 17'' ağır gelmedi mi??
Yolda gidişi,kalkışı,vites aralarında vs..durumu nasıldı??

İletiTarih: 09 Şub 2008, 15:32
umt_d
[quote="PimpmyrideBurak"]Peki bu 17'' jantlarla arabayı denediniz mi?? 17'' ağır gelmedi mi??
Yolda gidişi,kalkışı,vites aralarında vs..durumu nasıldı??
[/QUOTE]
 

Ben de bunu merak ediyorum ve lastiğinizin ölçüsünü

?

İletiTarih: 09 Şub 2008, 16:29
PimpmyrideBurak
[quote="umt_d"][quote="PimpmyrideBurak"]Peki bu 17'' jantlarla arabayı denediniz mi?? 17'' ağır gelmedi mi??
Yolda gidişi,kalkışı,vites aralarında vs..durumu nasıldı??
[/QUOTE]
 

Ben de bunu merak ediyorum ve lastiğinizin ölçüsünü

?
[/QUOTE]
Lastiğin ölçüsü de muhtemelen 195/40/17 ya da 195/4517 olabilir resimden anladığım kadarı ile..

İletiTarih: 09 Şub 2008, 16:40
demir_01
[quote="PimpmyrideBurak"][quote="umt_d"][quote="PimpmyrideBurak"]Peki bu 17'' jantlarla arabayı denediniz mi?? 17'' ağır gelmedi mi??
Yolda gidişi,kalkışı,vites aralarında vs..durumu nasıldı??
[/QUOTE]
 

Ben de bunu merak ediyorum ve lastiğinizin ölçüsünü

?
[/QUOTE]
Lastiğin ölçüsü de muhtemelen 195/40/17 ya da 195/4517 olabilir resimden anladığım kadarı ile..
[/QUOTE]
 

 

buna ben cevap verım sadece sag tarafa takıldı o jantlar sola takılmadı surus yapılmadı anlıcanız sadece durusuna bakmak ıcın takıldı baska bısı yok

İletiTarih: 09 Şub 2008, 19:00
rather86
benim kafamdaki tek soruda  tam sağ yada tam solda sürtme falan varmıydı

İletiTarih: 09 Şub 2008, 19:00
rather86
fazla durmamış gerçi ama baktın mı kardeş