viraj demiri

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

viraj demiri

İleti sainz » 27 Şub 2008, 15:18

[quote="silverlinemania"]beni mazur görün ama viraj çubuğu ne oluyo ben sadece kule gergisini biliyorum kule gergisiyle aynı işimi yapıyo acaba ???[/QUOTE]

 

Kule gergisi Amortisörlerin bağlandığı kulelerin virajlara girişte esnemelerini en aza indirmek ve esnerken de birbirlerine paralel olarak esnemelerini sağlar. Viraj çubuğuysa tekerleklerin yalpalanmasını istenen sınırlar içinde tutulmasını sağlar. Viraj çubuğu aşağıdaki fotoğraftaki gibi veya daha farklı şekillerde uygulanır.

 


 

 
 
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti irfant » 27 Şub 2008, 15:20

ARB mi acaba bahsettiğin (Anti Roll Bar)?
 

Virajda stabilite sağlayan, Roomster'dan fotolar...


















 

Yoksa kule gergisi mi dediğin?

 


 

 
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti silverlinemania » 27 Şub 2008, 15:23

çok sağolun şimdi anladım ama by wodoo senin gösterdiğin iki resimde zannedersem kule gergisi ben görmüştüm alttakini onuda kule gergisi olarak satıyolardı biraz daha pahalıydı yanlış hatırlamıyosam onun birleşim yerleri amortisörlü gibiydi ama yanlışta hatırlıyo olabilirim kesin bişey söylemiyim genede
silverlinemania
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Eyl 2007, 20:08

İleti by wodoo » 27 Şub 2008, 15:42

[quote="silverlinemania"]çok sağolun şimdi anladım ama by wodoo senin gösterdiğin iki resimde zannedersem kule gergisi ben görmüştüm alttakini onuda kule gergisi olarak satıyolardı biraz daha pahalıydı yanlış hatırlamıyosam onun birleşim yerleri amortisörlü gibiydi ama yanlışta hatırlıyo olabilirim kesin bişey söylemiyim genede[/QUOTE]

bende tam bilmiyorum benim bildiğim süspansiyonun başlarına takılan kule gergisi  diğeri değil diye biliyorum
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti rather86 » 27 Şub 2008, 16:03

çok bilen çok yanılırmış by wodooBig%20smile
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti by wodoo » 27 Şub 2008, 16:11

seninde ne yaptığın belli değil rather... Wink
bi düşün......
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti rather86 » 27 Şub 2008, 16:16

bende senin gibi anladım başta ama hiçde fazla ısrar etmedim benim ne yaptığım belli belli olmayan ne acaba
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti by wodoo » 27 Şub 2008, 16:23

[quote="rather86"]bende senin gibi anladım başta ama hiçde fazla ısrar etmedim benim ne yaptığım belli belli olmayan ne acaba[/QUOTE]

dün akşam senin gibilerini hiç sevmem bidahada benim yorumlarıma cevap verme bende vermicem demiştin de ondan sordum
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti rather86 » 27 Şub 2008, 16:30

benim kendimle ilgili yada kendi arabmla ilgili yorumlardan bahsettim ben ordaki konudan bahsettim benim ak dediğime sen kara diyosun ben sadece senin yaptığın yoruma baktım senin durumuna baktım msj attım se
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti by wodoo » 27 Şub 2008, 16:38

rather ben istediğim yorumumu yaparım eğer senin bana karşı bi gıcıklığın varsa söyle bileyim!!!
eğer benle muattab olmak istemiyosanda ben yokmuşum gibi davran
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti sainz » 27 Şub 2008, 16:56

[quote="PİCK-UP"]ne geregi war zaten pickupda viraj denge çubukları var... [/QUOTE]

 

İmkânın varsa, fotoğraflarını rica etsek?
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti rather86 » 27 Şub 2008, 17:02

sainz kardeş sen bu konuda bilgilisin herkesi bozuyosun helal olsun Clap
rather86
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 04 Şub 2008, 15:05

İleti sainz » 27 Şub 2008, 19:11

[quote="rather86"]sainz kardeş sen bu konuda bilgilisin herkesi bozuyosun helal olsun Clap[/QUOTE]

 

Estağfurullah. Niyetim kesinlikle birileri bozmak falan değil. Orijinalinde yok ama var diyenler de mevcut. Belki sonradan bir uygulama yapmışlardır. Benim niyetim bunu öğrenmek.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti AhmetH » 27 Şub 2008, 20:44

viraj denge çubuğu   kule  gergisi  değil.
 

ARB  denen  olaydır.

 

yol  koşullarına göre  bağlı bulunduğu  aksların  benzer geometrik şekilde kalmalarına yardımcı oluyor.

 

yol tutuşa faydası  büyük..

 
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2215
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir