FAVORİT 1, 2, VİTES SORUN

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

FAVORİT 1, 2, VİTES SORUN

İleti KATARİN » 11 Nis 2008, 01:46

ARKADAŞLAR BİKAÇ HAFTADIR FAVOM 1, VE 2, VİTESE GEÇERKEN BAYA Bİ GÜÇ GEREKTİRİYOR AMA BAZENDE HİÇ SORUNSUZ GEÇİYOR.MOTOR SICAKKEN SOĞUKKEN DEĞİŞMİYOR NE ZAMAN CANI SIKILIRSA O ZAMAN YAPIYOR.BİRDE GERİ VİTESE TAKARKEN HEMEN HEMEN HER SEFERİNDE SANKİ DEBRİYAJA TAM BASMIYORMUŞUM GİBİ TARK TURK SES GELİYOR.YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...TEŞEKKÜRLER.
 
KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti KATARİN » 11 Nis 2008, 01:50

sainz sitedemisin?Confused
KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45

İleti alwaysloser » 11 Nis 2008, 02:26

debrijaj merkezi dedikleri bişe var belki ondandır bu arada basit kontrolleri yaptırdınızmı mesela dişli yağına baktırın yani şanzıman yağına azalmış olabilir basınç olmaz ve ayırmaz
www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti sainz » 11 Nis 2008, 12:31

[quote="KATARİN"]sainz sitedemisin?Confused[/QUOTE]

 


Yettim.LOL

 

1. vitese hareket halindeyken zaten zor geçer. Ya hızı iyice düşüreceksin ya da ufak bir aragaz verip öyle takacaksın. 2. vitese geçerken de problem çıkartması senkromeç arızasını getiriyor aklıma. Şanzıman yağının değişim zamanı gelmişse, ondan da olabilir. Benim Favorit' in vitesleri yerlerine otururken hafiften tık etmeye başladı. Yağı değiştireceğim ama ne zaman ben de bilmiyorum. Şehiriçi şartlarda 1. ve 2. vitese daha sık kullanıldığı için bu dişlilerin problem çıkartma olasılığı daha yüksek.

Geri vites dişlisinde senkromeç yok. O nedenle araç tam olarak durmadan geri vitese geçirmek için uğraşma. Israr edersen de bu tarz sesler çıkar. Tam olarak durup da geri vitese geçerken bu sesleri yapıyorsa da iyi bir ustaya göstermek de fayda var. Ya debriyajda bir sorun vardır ya da şanzımanda.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti ersinn » 11 Nis 2008, 13:00

derbiyajı ayarla düzelmesi lazım
ersinn
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 04 May 2007, 18:25

İleti isaacx006 » 11 Nis 2008, 13:57

aynı sorun bende de vardı. sorun debriyaj kavramasıyla ilgili. kaputu açınca debriyaj pedalına basılınca hareket eden kısımlar var ya. oradaki civata ile mesafe ayarı yapıyosun. balataları sıyırmamışsan düzeliyor:)
isaacx006
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 16 Haz 2007, 02:35

İleti KATARİN » 11 Nis 2008, 15:25

HERKESE TEŞEKKÜRLER.YA Bİ YANDAN TOYOTA 1300 DE AKLIM Bİ YANDAN DA FAVORİTLE DEVAM ET DİYOR AKLIM.BİLMİYORUM İKİ ARADA Bİ DEREDE KALDIM.TOYOTA FİKRİ BASKISINI ÜZERİMDEN ÇEKMESSE Tongue YAPTIRMAM ÖLE SATARIM AMA BAKALIM ZAMAN NE GÖSTERECEK.VE GECEN YİNE SİTEDE BAHSETTİĞİM YAĞ SIZDIRMAYIDA HALEN YAPTIRMADIM SIRF BU TOYOTA MESELESİ YÜZNDEN.OF OFFFF DERTLER BİRİKİYOR.BU PAZAR OTO PAZARINDAYIM BAKALIM PİYASA NE ALEMDE.

KATARİN
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:45


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir