performans artırıcı motor yağları hk

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

performans artırıcı motor yağları hk

İleti LiLPlayya » 26 Nis 2008, 03:08

Motosilk on bor gbi maddeler bmw ve mercedeslerde yağ iticilerini zamanla tıkadığı söyleniyor. Bu maddeleri kullanırken 2 defa düşünün bence
 
LiLPlayya
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 255
Kayıt: 28 Nis 2007, 00:12

İleti semih06 » 26 Nis 2008, 03:45

Bor Power hakkında
 


  • 1-DÜNYANIN İLK NANOTEKNOLOJİK “BOR” İÇERİKLİ NANO YAĞLAYICISI
  • 2-DÜNYANIN İLK NANO PARTİKÜLLÜ BOR ÜRÜNÜ
  • 3-DÜNYANIN İLK NON TOXİC-ZEHİRSİZ YEŞİL YAPRAK İŞARETLİ ÜRÜNÜ
  • 4-DÜNYANIN İLK SIFIR KM ARAÇLARDA DAHİ TAVSİYE EDİLEN ÜRÜNÜ
  • 5-DÜNYANIN İLK EN SERİ ISI İLETKEN ÖZELLİKLİ ÜRÜNÜ(1200Wm/K)
  • 6-DÜNYANIN EN SERT KORUYUCU FİLM TABAKASINI OLUŞTURAN ÜRÜN
  • 7-DÜNYANIN İLK TİMKEN AŞINDIRMA DEĞERLERİ 0,0001 OLAN ÜRÜNÜ
  • 8-DÜNYANIN İLK ASİT VE KOROZYON ÖNLEYİCİ YAĞLAYICISI
  • EKONOMİK VE MEKANİK KAZANIMLAR
  • “TÜV-NORD (ALMANYA)”, “BAM (ALMANYA STANDARTLAR ENSTİTÜSÜ)”, “USA. TEXAS SWRI ENSTİTÜSÜ”, “ASTM-AMERİKA”, “BOSCH”, “SHELL” İTÜ ve diğer kurumlarda yapılan testler ve alınan belgeler,NNT AŞ.’nin Nanoteknolojik Bor üretimindeki başarısını başta Amerika,Almanya,Fransa,Avusturya,Rusya,Belçika,Hollanda,Dubai olmak üzere dünyanın 14 ülkesine sattığı ürünlerle kanıtladığı gibi,aşağıda belirtilen BOR POWER faydalarını da dünyada hiçbir yağlayıcının yapamadığı şekilde tescil etmeyi başarmıştır. Almanya’nın dünyaca ünlü akreditasyon kurumu olan TÜV test merkezinde 2007 model,sıfır km Mercedes S-320 CDI motorunda yapılan sıralamalı performans,yakıt tüketim,eksoz emisyon,zararlı gaz atılımı,yağ ısısı gibi testler sonucu ortaya çıkan neticeler konunun uzmanı Alman mühendisleri şaşırtmayı başarmış,bizleri ise gururlandırmıştır.
  • 1-YAKIT TASARRUFU:%5-20 ARASI
  • 2-PERFORMANS (MOTOR GÜCÜ):%5-9 ARASI
  • 3-YAĞ ÖMRÜNÜN 0 ARTMASI
  • 4-PARÇA ÖMRÜNÜN 0 ARTMASI
  • 5-EKSOZ CO2(KARBONDİOKSİT) ORANININ  AZALMASI
  • 6-RAHATSIZ EDEN SESLERİN AZALMASI
  • 7-HARARETİN ÖNLENMESİ
  • 8-YAĞ EKSİLTMENİN AZALMASI
  • 9-KAYIP ENERJİNİN KAZANIMA DÖNÜŞMESİ
  • BOR POWER MS-250 Motorların ömrünü ve servis kalitesini arttırmak ,enerji kayıplarını önleyerek ekonomik ve mekanik kazanımlar sağlamak amacıyla geliştirilmiştir.ENERJİ BAKANLIĞI ve ULUSAL BOR ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ ile teknik iş birliği devam eden NNT A.Ş. Nanoteknoloji uzmanı profesör ve yardımcı kadrosuyla bugün itibari ile Türkiye'de kendisine ait Know-How' lar ile Nanoteknolojik Bor uç ürünleri, Nano ölçekli Bor üretebilen ilk Nanoteknoloji firmasıdır.BOR POWER markalı ürünler şu anda birçok dünya ülkesine ihraç edilmekte ve pazara girdiği her ülkede büyük beğeni ve takdir kazanmaktadır.Cumhuriyet tarihinde bir ilki başaran NNT AŞ, ülkemizi BOR POWER ürünleri ile Dünyanın gelişmiş ülkelerine Nanoteknolojik Bor satar hale getirmiştir.
  • Yeni değiştirilmiş yağın içerisine katılan BOR POWER, aracın 20-
  • semih06
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

    İleti sazlıdere » 27 Nis 2008, 02:06

    bor power hakkında verdiğiniz bilgiler hakkında kardeşimden allah razı olsun.Kendi aracıma tatbik ettim gelişmeleri paylaşmaya çalışırım.
     
    sazlıdere
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 06 Oca 2008, 22:45

    İleti weyis » 27 Nis 2008, 02:13

    yav anlamadığım bu kadar faydalıda neden fabrikasında bunu koymuyorlar.servisler neden tavsiye etmiyor.
    weyis
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 2
    Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

    İleti sılver_exelance » 27 Nis 2008, 02:22

    fabrika hangi birine koyacak maliyet olarak düşün Smile her araca bi borpower skoda batar
    sılver_exelance
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

    İleti weyis » 27 Nis 2008, 02:25

    [quote="sılver_exelance"]fabrika hangi birine koyacak maliyet olarak düşün Smile her araca bi borpower skoda batar [/QUOTE] maliyeti nedirki
    weyis
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 2
    Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

    İleti sılver_exelance » 27 Nis 2008, 02:29

    20 ytl civarı olması lazım bir tüp 500 gram yani
    sılver_exelance
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

    İleti skodacı » 27 Nis 2008, 14:25

    ne faydası ya...hepsi yalan...
    skodacı
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

    İleti weyis » 27 Nis 2008, 14:55

    acaba kışın arabaya koyduğumuz.15-40 yağı yazın değişmemiz gerekiyormu.yaza göre biraz incemi
    weyis
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 2
    Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

    İleti skodacı » 27 Nis 2008, 15:07

    castrol magnatec prof. 10w/40...
    skodacı
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

    İleti semih06 » 27 Nis 2008, 18:29

    50 ytl diye duydum....
    semih06
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

    İleti lazianke » 27 Nis 2008, 22:35

    [quote="semih06"]50 ytl diye duydum....[/QUOTE]
    ben de öyle gördüm.
    lazianke
    AMBIENTE
    AMBIENTE
     
    İleti: 288
    Kayıt: 01 Tem 2006, 07:29
    Ad Soyad: Ömer
    Nereden: Rize

    İleti aysen » 19 Eyl 2009, 15:54

    Arkadaşlar bir de DOUBLE-UP deneyin bence.
    Özellikle onların yeni ürünlerinden Yeni Motorlar İçin Metal İyileştirici Sürtünme Azaltıcı Nano Teknoloji yağ katkılarını tavsiye ederim. Bunun bir de Eski motorlar için olanı var.Yeni motorlar için olanı motor çok aşınmış olmadığından ve eski motora kıyasla iyileşmeden çok korunmaya ihtiyaç duyduğu için 40.000 km de bir yağ değişiminde kullanılıyor.Eski Motorlar İçin Metal İyileştirici Sürtünme Azaltıcı Nano Teknoloji ise motor daha yıpranmış olduğundan 20.000 km'de bir kullanılıyor.

    Bu ürünle araçtaki sesler kesiliyor ve de yakıttan tasarruf sağlanıyor,egzoz emisyonu azalıyor, motor yağının ve motorun ömrü uzuyor. Metal metale sürtünemeyip aşınma olmadığı  için aşınmadan kaynaklanan enerji kaybının da önüne geçiliyor ve aracın performansı artıyor.

    Bir de köpük oluşumunu önleyici özelliği var. Yağda bizim köpük diye tabir ettiğimiz istenmeyen kabarcıkların oluşumunu da önlüyor.

     
    aysen
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 0
    Kayıt: 19 Eyl 2009, 15:42

    İleti hdoner » 19 Eyl 2009, 15:59

    Walla sanayide yada başka yerde double up katmadan önce ve sonra dyno testi yaptırsın biri.Kendimde kullandım fakat okadar çok farklı iddialar var ki .....Sonuçta motora iyi geliyorsa hp aratacaktır.
    Kullanıcı avatarı
    hdoner
    AMBIENTE
    AMBIENTE
     
    İleti: 784
    Kayıt: 30 Nis 2009, 01:13

    İleti kaantezel » 08 Arl 2009, 06:14

    Olayı şöyle düşünmek lazım. Forumlarda çeşitli teknolojiler hakkında "O zaman fabrikada neden konulmaz" şeklinde çok yorum yapılmıştır. Sonuçta adamlar otomobil üretiyor ve satıyor, fakat diğer sektörler de bir şeyler yapıyor. Neden örneğin OPET Ultra Euro Diesel + falan filan gibi teknolojiler geliştiriliyor ki? Normalde otomobil üreten firmaların çoktan yakıt pille çalışan (bor da bu kapsamda) araba üretmeye başlamaları lazımdı. Fakat o zaman petrol şirketleri büyük zararlar edecektir ve bu şirketler dünyadaki en büyük ekonomik güçlerdendir. Ülkelerden bile güçlü durumdalar. Yakıt piliyle çalışan araba ne zaman çıkar? Petrol azalmaya başlayınca. Bu bir örnekti.

    Dolayısıyla olayları daha genel düşünmek lazım. Fabrikada yapılmıyorsa ya birilerinin geliştirmesi ve bundan gelir elde ederek sektör oluşturması içindir ya da çeşitli yerlerden gelen baskıdandır. Çünkü mesela Bor Power yakıt sarfiyatını düşürdüğünü iddia ediyor. Falan filan...
    kaantezel
    Yeni Üye
    Yeni Üye
     
    İleti: 1
    Kayıt: 25 Kas 2009, 06:29

    Önceki

    Favorit & Forman



    Kimler çevrimiçi

    Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir