lütfen yardım....

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

lütfen yardım....

İleti semih06 » 03 Haz 2008, 20:31

Merhaba arkadaşlar....
 

Favoritimin bazı bölgerinde paslanmalar meydana geldi...Boya yaptırsam 1000 ytl tutar diyorlar...Kendi imkanlarımla birşey yapabilirmiyim????Bildiğiniz bir yöntem veya tavsiyeniz varmı???

 kırmızıyla çizdiğim yerler

 

 
semih06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

İleti alwaysloser » 03 Haz 2008, 20:52

kendi imkanlarınla yaptığın ne olursa olsun çok kötü oacaktır yama gibi duracaktır en güzeli komple boya tabi buda para demek ama başka yol yok

www.turkiyeotoforum.com.tr

[url=http://img3.imageshack.us/i/uu1t.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/6005/uu1t.jpg[/IMG][/url]
alwaysloser
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1206
Kayıt: 01 Mar 2007, 17:07
Ad Soyad: mevlüt
Nereden: Adana
Arabanız: renault 21 concorde

İleti by wodoo » 03 Haz 2008, 20:58

1000 ytl nerde tutuyo kardeşim arabayı komple kaporta boyaya sokarsın 1000 ytl ye
bizim arka çamurlukların çürüklerinin yapılmasına 140 ytl istedi kaportacı çürük yeri kesicek sağlam parça kaynatacak oraya sonrada macununu çekip boyayacak yani sadece macun da değil 140 ytl istedi senin buralarda tutsun tutsun 100 ytl tutsun hadi
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti sılver_exelance » 03 Haz 2008, 21:00

senin araç kanser olmuş arkadaşım.Hiç uğraşma ver kaportacıya senin yapacağın iş değil o
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti semih06 » 03 Haz 2008, 21:01

kaportacı bel altını boyasak yeter dedi.... 1000 ytl gibi bir fiyat verdi...Parayı gözden çıkaracaz gibi...
semih06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

İleti 34SCU59 » 03 Haz 2008, 21:02

git boyacıya aracın ayrı renginin boyasını sprey kutuda yaptır paslı yerlerine sür ama çürük delik vs. gibi seyler varsa fibercide doldurttur sonra o işlemi yap
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti by wodoo » 03 Haz 2008, 21:03

[quote="semih06"]kaportacı bel altını boyasak yeter dedi.... 1000 ytl gibi bir fiyat verdi...Parayı gözden çıkaracaz gibi...[/QUOTE]
 

ankaranın neresindedin sen ??
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti semih06 » 03 Haz 2008, 21:04

[quote="by wodoo"]1000 ytl nerde tutuyo kardeşim arabayı komple kaporta boyaya sokarsın 1000 ytl ye
bizim arka çamurlukların çürüklerinin yapılmasına 140 ytl istedi kaportacı çürük yeri kesicek sağlam parça kaynatacak oraya sonrada macununu çekip boyayacak yani sadece macun da değil 140 ytl istedi senin buralarda tutsun tutsun 100 ytl tutsun hadi
[/QUOTE]
 

Dediğin yer nerde?
semih06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

İleti semih06 » 03 Haz 2008, 21:04

Mamakta aturuyom
semih06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

İleti by wodoo » 03 Haz 2008, 21:04

[quote="semih06"][quote="by wodoo"]1000 ytl nerde tutuyo kardeşim arabayı komple kaporta boyaya sokarsın 1000 ytl ye
bizim arka çamurlukların çürüklerinin yapılmasına 140 ytl istedi kaportacı çürük yeri kesicek sağlam parça kaynatacak oraya sonrada macununu çekip boyayacak yani sadece macun da değil 140 ytl istedi senin buralarda tutsun tutsun 100 ytl tutsun hadi
[/QUOTE]
 

Dediğin yer nerde?
[/QUOTE]
 

yakubapdal köyünde
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti by wodoo » 03 Haz 2008, 21:06

[quote="semih06"]Mamakta aturuyom[/QUOTE]
 

mamağın neresindesin bende mamak natoyolundayım
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti semih06 » 03 Haz 2008, 21:08

saimekadın tarafında oturutorum...yeni yapılan toki evlerinde
semih06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

İleti by wodoo » 03 Haz 2008, 21:14

[quote="semih06"]saimekadın tarafında oturutorum...yeni yapılan toki evlerinde[/QUOTE]
 

hmm...

 

dediğim gibi kaportacı yakubapdal köyünde adı erdal bizim tanıdık olduğu için bide pazarlıkla 140 dedi sana daha fazla diyecektir ama sıkı bi pazarlık edersen yine o fiyata filan yaptırabilirsin Wink

ha benden söylemesi her nerde yaptırcaksan yaptır ama boyasını sen al yiba çarşısının alt katında boyacı var oraya boyanın kodunu söyle verir eğer kodu bulamazsan skoda favorit beyazı de öyle verir yada hiç biri olmazsada  arabayla git arabadan renk kodunu alsın makinada yapsn boyasını ben öyle yaptım...
by wodoo
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 51
Kayıt: 06 Ağu 2007, 17:26
Ad Soyad: Emre Şahin
Nereden: Ankara
Arabanız: Astra GSİ

İleti semih06 » 03 Haz 2008, 21:17

[quote="by wodoo"][quote="semih06"]saimekadın tarafında oturutorum...yeni yapılan toki evlerinde[/QUOTE]
 

hmm...

 

dediğim gibi kaportacı yakubapdal köyünde adı erdal bizim tanıdık olduğu için bide pazarlıkla 140 dedi sana daha fazla diyecektir ama sıkı bi pazarlık edersen yine o fiyata filan yaptırabilirsin Wink

ha benden söylemesi her nerde yaptırcaksan yaptır ama boyasını sen al yiba çarşısının alt katında boyacı var oraya boyanın kodunu söyle verir eğer kodu bulamazsan skoda favorit beyazı de öyle verir yada hiç biri olmazsada  arabayla git arabadan renk kodunu alsın makinada yapsn boyasını ben öyle yaptım...
[/QUOTE]
 

ilgilendiğin için sağol...en kısa zaman gidip göstereceğim..
semih06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50

İleti sinnex » 03 Haz 2008, 22:48

Hani ankarada çürük olmazdı arkadaşlar? istanbul deniz kenarı çürür diyodunuz?
sinnex
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 18 Ekm 2007, 01:19

İleti hakanerdogan » 03 Haz 2008, 22:52

15 yaşındaki arabada çürüsün bi zahmet... 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti sılver_exelance » 03 Haz 2008, 22:57

araç 15 yaşında ver kanser başlangıcı ...İstanbulda olsaydı bu araç meftaaa  olmuştu şimdiye sinnex
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti semih06 » 03 Haz 2008, 23:55

15 yaşındaki arabada olması normal

semih06
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 23 Şub 2007, 20:50


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir