FAVODAN RENAULT CLİO YA GEÇİŞ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

FAVODAN RENAULT CLİO YA GEÇİŞ

İleti ilk aşk » 08 Haz 2008, 01:16

hayırlısı olsun
 
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti loveskoda » 08 Haz 2008, 04:19

Hocam ben olsam ikinci el 2006-2007 Fabia 1.4 Ambiante alırdım o fiyata... AMa yeni araba kokusu da başka tabii.. Hayırlı olsun aracınız...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti gurdal07 » 08 Haz 2008, 10:34

geçen senenin arabalarını eritmek için indirim yapmış olabilirlermi ?
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti aktan acar » 08 Haz 2008, 13:14

arkadaşlar her ne olursa olsun sonuçta benimle mezara gitmiycek. altı ustü bi araba yani. dünya malı.sadece size bilgilerimi aktarmaya calıştım ama bazıları konuları çarptırmakta çok yanlış bir uygulama herkesin şeyi kendine güzel kokarmış. benim tercihim bu sizler daha iyisini alırsınız inşallah. hayırlısı olsun düzelir inşallah.
aktan acar
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Mar 2008, 23:32

İleti aktan acar » 08 Haz 2008, 13:16

[quote="ilk aşk"]hayırlısı olsun [/QUOTE]
aktan acar
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Mar 2008, 23:32

İleti aktan acar » 08 Haz 2008, 13:17

hayırlısı be düzelir inşallah. skodanla ilgili bi sorun olursa yardımcı olurum.
aktan acar
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Mar 2008, 23:32

İleti 34SCU59 » 08 Haz 2008, 14:28

nede olsa sıfır araba abicim ama merak ettim baz modeli nedir sedan tipimi araç
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti OKTAVİACI » 08 Haz 2008, 16:25

hayırlı olsun ikinci el alsan gerçekten fabia al derdim ama sıfır aldığın için sıkıntı yok çünkü o fiyata fabianın sıfırı yok allah kaza bela vermesin yeni arabanın kokusu bi başka
OKTAVİACI
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 28 Mar 2007, 17:50

Önceki

Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir