çekiş

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumda hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

çekiş

İleti kayzer » 18 Tem 2008, 16:25

arkadaşla r benim aracım 94 favorit düz yolda çok iyi gidiyor son hız 150 yi gördüm ama rampada 3 e bazen 2 ye kadar düşüyor
acaba sizin araçlarınızda da (favorit için söylüyorum) böyle bir sıkıntı var mı?
 
kayzer
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Tem 2008, 18:38

İleti kemaI » 18 Tem 2008, 16:27

Hani derlerya gevur gibi, benimki  işte öle çekiyo rampadaSmile  Ama düzde 150 i göremedim çok zorladım 140 ı zor buldu
kemaI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 22:44

İleti BlueVRS » 18 Tem 2008, 17:17

Kendimle gurur duyuyorum bazen nedenmi ,93 model favo ile 170 yaptım ben ama yılda 93 dü..Wink
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti RAZOR10 » 18 Tem 2008, 17:20

[quote="98Pickup"]Kendimle gurur duyuyorum bazen nedenmi ,93 model favo ile 170 yaptım ben ama yılda 93 dü..Wink[/QUOTE]
 

Tongue
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti sainz » 18 Tem 2008, 17:34

[quote="kayzer"]arkadaşla r benim aracım 94 favorit düz yolda çok iyi gidiyor son hız 150 yi gördüm ama rampada 3 e bazen 2 ye kadar düşüyor
acaba sizin araçlarınızda da (favorit için söylüyorum) böyle bir sıkıntı var mı?
[/QUOTE]

 

Buna benzer bir problem bende de vardı. Otoban şartlarında kullanmadığım için tam tamına aynı mıdır problem bilemiyorum. düz yolda gayet iyiken herşey, rampaya 10 metre kala bayılıyordu motor.WinkBig%20smile Şahkan Otomotiv' de karbüratör ayarları ve avans ayarı yapıldı. Aynı rampada (kesinlikle depoda var olan benzinin üzerine benzin almadan) 2. vites neredeyse rölantiyle başlayıp hızlanarak raampanın sonuna ulaşacağım.

Özetle karbüratör ayarları ve avans ayarı fabrika değerlerinde olmalıdır. Bazan ustalar (!) "bunlara biraz avans vereceksin" gibisinden mühendivarî kelamlar ederlerse de pek aldırmamak, avans ayarını fabrikanın verdiği değerlerde yaptırmak lazım.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1461
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N


Favorit & Forman



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 14 misafir