SKODANIN İMAJI

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SKODANIN İMAJI

İleti feliciaZK » 13 Ağu 2008, 18:59

ARKADAŞLAR DAHA ÖNCEKİ GÜNLERDE BU KONUYU AÇMIŞTIM AMA TEKRAR AÇMA İHTİYACI DUYDUM ÇÜNKİ
BİR ARKADAŞ 2003 72000KM OTOTMATİK VİTES KIRMIZI FABİA ALMAK İÇİN GİTTİĞİMİZ SERVİSİN(RENAULT)SKODA HAKKINDA YAPTIĞI KONUŞMALAR BENİ BAYA SİNİRLENDİRDİ

AMA SERVİS BAŞKA BİR ARKADAŞIN YAKIN ARKADAŞI OLMASI SEBEBİ İLE BİRAZ SİNEYE ÇEKTİM

ADAMIN ARABAYA BAKTI İKİ PARÇA BOYA VAR DEDİ AMA ARABA TEMİZ BELLİ, AMA TEMİZ BİLE DEMİYOR ÇÜNKİ SKODA YAA  SONRA ALICI ARKADAŞA DEDİKİ 15000 BUNA VERİLMEZ HEM PARÇASI ÇOOKK PAHALI EEE ....  WOSVOGEN AL BUNLARDAN PARÇASI DAHA UCUZ DEDİ (ARABAYI ALACAK KARARSIZ ARKADAŞ 22000 YTL CİVARI OLAN ACCENT ERE YADA GETZ ALIRIM DİYE KARAR DAĞİŞTİRDİ)BENDE DAYANAMADIM BENDEDE SKODA FELİCİA VAR ŞİMDİYE KADAR HİÇ BİR PAHALILIĞINI GÖRMEDİM MAŞŞALLAH HİÇ BİR SORUNUDA ÇIKMADI DEDİM SÖYLENİCEK ÇOK ŞEY VARDIDA NEYSE BUNU SÖYLEYENDE İYİ BİR USTAYMIŞ  NEYE GÖRE BÖYLE DİYOR ANLAM VEREMEDİM SKODAYI NE KADAR TANIYOR

DİĞER MARKALARA GÖRE PARÇA FİYATLARINI BİLEN VARSA YAZSIN EN AZINDAN PARÇASI PAHALI DİYENE CEVAP OLUR 
 
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti feliciaZK » 13 Ağu 2008, 19:01

FELİCİA KARTER 40 YTL ----BORANIN KARTERİ  400YTL


98 ACCENT KOMPLE SIFIR TORPİDO 670 YTL---- FAVO- FELİCİANINKİLER NEKADAR????
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti bekmezci_1905 » 13 Ağu 2008, 19:02

benim bildiğim kadarıyla skoda parçaları wolkvagen'e kıyasla çok ucuz kusura bakma ama o ustanın başına güneş geçmiş Smile
bekmezci_1905
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Tem 2008, 00:03

İleti hakanerdogan » 13 Ağu 2008, 19:03

valla bizi fiatçılar, focuscularda küçümsedi ama güler yüzle yaklaşıp rampada tozu yedirdikten sonra bide binip gezdirdim, hepsinin fikri değişti... 

imaj kötü işte yerleşmiş bi kere.... bizim insanımız yeniliklere pek açık değildir.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti gurdal07 » 13 Ağu 2008, 19:04

evet bizim arabaların imajı çok kötü
hiç reklamları yapılmıyor ondanda olabilir

benim araba skoda deyince tanımayan herhes yapma yaa diyip burun kvırıyo
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti sılver_exelance » 13 Ağu 2008, 19:04

[quote="feliciaZK"]

FELİCİA KARTER 40 YTL ----BORANIN KARTERİ  400YTL


98 ACCENT KOMPLE SIFIR TORPİDO 670 YTL---- FAVO- FELİCİANINKİLER NEKADAR????
[/QUOTE] HOCAM ACCENTİN PARÇALARI SKODADAN KESİNLİKLE UCUZ ...BUNUN KONUSU BİLE YAPILAMAZ ...SADECE DIŞ AKSAM PAHALI OLABİLİR Kİ BU AYNI SINIF BİR FABİA V.S O TİP Bİ ARAÇTADA PAHALIDIR ...KASKOLATACAKSIN....AMA MOTOR PARÇALARI KESİNLİKLE SKODADAN UCUZ VE UZUN ÖMÜRLÜ
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti sılver_exelance » 13 Ağu 2008, 19:06

[quote="hakanerdogan"]valla bizi fiatçılar, focuscularda küçümsedi ama güler yüzle yaklaşıp rampada tozu yedirdikten sonra bide binip gezdirdim, hepsinin fikri değişti... 

imaj kötü işte yerleşmiş bi kere.... bizim insanımız yeniliklere pek açık değildir.
[/QUOTE] FOCUS UN ŞÖFÖRÜ ŞÖFÖR DEĞİLSEEEEE......
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti bekmezci_1905 » 13 Ağu 2008, 19:07

eski ve yeni diye bi fark yok.Skoda dedin mi herkesin gözünde hiç bi işe yaramayan bişey görüntüsü var.Ama bi usta eğer ustaysa bunu bilmesi lazım..eğer bilmiyorsa zaten o usta değildir
bekmezci_1905
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 03 Tem 2008, 00:03

İleti gurdal07 » 13 Ağu 2008, 19:07

silver neden  yıkıcısın ya herkese bi cevap bi tersleme sakşn ol biraz hacı
Kullanıcı avatarı
gurdal07
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 28 Ekm 2007, 21:05

İleti hakanerdogan » 13 Ağu 2008, 19:07

parça fiyatı değişir tabi çokda önemli değil silver abinin dediği gibi kaskon olduktanve bakımı aksatmadıktan sonra ama bu çok değişken bi mevzudur, dizelinki farkeder, yerine ve işlevine göre fark olur ama bende zannetmiyorum ki hyundai parçası pahalı olsun, belki favoritten falan pahalıdır ama emsali olan fabiadan falan ucuzdur. 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti hakanerdogan » 13 Ağu 2008, 19:09

[quote="sılver_exelance"][quote="hakanerdogan"]valla bizi fiatçılar, focuscularda küçümsedi ama güler yüzle yaklaşıp rampada tozu yedirdikten sonra bide binip gezdirdim, hepsinin fikri değişti... 

imaj kötü işte yerleşmiş bi kere.... bizim insanımız yeniliklere pek açık değildir.
[/QUOTE] FOCUS UN ŞÖFÖRÜ ŞÖFÖR DEĞİLSEEEEE......[/QUOTE]

defalarca denedik abicim, aynı sınıftan arkadaşım kendisi, 1 yıl aynı yoldan gidip geldik, o ykuşun ordaki kalkışta geçemiyor... bi 400-500 metre tırmanışta çoğu kez denedik, yetişemiyor....  


hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti BlueVRS » 13 Ağu 2008, 19:18

Ben Skoda yedek parça işi yaptım yıllarca,şu an japon ve kore otoları yedek parça işi yapıyorum,fabia parçaları genel olarak hyundai den pahalı ama kalite ve ömür açısından vw grup araçların parçaları daha kaliteli ve uzun ömürlü haliyle kalite demek maliyet demek biraz pahalı olacak elbet..Hyundai araçlar bizim sektörün tabiri ile ''telmaşa'' dır ama ucuz parça etkin satış politikaları ve cefakar araçlar olduğundan tutuluyor ayrıca servisleri de çok uygun.Bizde aynı grubtan Kia cerato araç aldık geçenlerde dizel era aldık bir tane sıfır, daha evvel de 2002 ve 2004 model accent kullandım ikisini de sıfır almıştım 55-60 bin km den sonra sapıtmaya başladılar ama 60.000 km hiç sorunsuz kullandım ve ufak tefek sıkıntılar çıkarmaya başlayınca sattım 1.6 102 ve 105 hp admire ..Birde şu var servisleri çok iyi hyundai nin garanti kapsamında iken çok iyi sahip çıkıyor adamlar aracına ne arızalansa ikiletmeden değiştiriyorlar..
 

Geçenlerde audi forumda bir konu okudum 1.000 küsür km audi S5 debriyaj bitirmiş garantiye sokmamışlar,bizim tüm vw gurubu aynı tek bildikleri kelime ''sürücü hatası''..
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti sılver_exelance » 13 Ağu 2008, 19:23

[quote="hakanerdogan"] [quote="sılver_exelance"][quote="hakanerdogan"]valla bizi fiatçılar, focuscularda küçümsedi ama güler yüzle yaklaşıp rampada tozu yedirdikten sonra bide binip gezdirdim, hepsinin fikri değişti... 

imaj kötü işte yerleşmiş bi kere.... bizim insanımız yeniliklere pek açık değildir.
[/QUOTE] FOCUS UN ŞÖFÖRÜ ŞÖFÖR DEĞİLSEEEEE......[/QUOTE]

defalarca denedik abicim, aynı sınıftan arkadaşım kendisi, 1 yıl aynı yoldan gidip geldik, o ykuşun ordaki kalkışta geçemiyor... bi 400-500 metre tırmanışta çoğu kez denedik, yetişemiyor....  


[/QUOTE] walla ne bileyim de focus acayip bir araba şaşırdım sadece
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti BlueVRS » 13 Ağu 2008, 19:24

Basit bir örnek de favo feli'den olsun yine yıllarca aks kafası ithalatı yaptım aynı anda hem japon gurubunun 115-120 hp lik toyota'larına honda'larına aks kafası getirirdim hemde skoda favo feli,japon gurubu 10 ar 10 ar skoda 100er 100 er satılırdı.favo feli lerin motor gücünü de düşünürsek..
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti hakanerdogan » 13 Ağu 2008, 19:26

[quote="sılver_exelance"][quote="hakanerdogan"] [quote="sılver_exelance"][quote="hakanerdogan"]valla bizi fiatçılar, focuscularda küçümsedi ama güler yüzle yaklaşıp rampada tozu yedirdikten sonra bide binip gezdirdim, hepsinin fikri değişti... 

imaj kötü işte yerleşmiş bi kere.... bizim insanımız yeniliklere pek açık değildir.
[/QUOTE] FOCUS UN ŞÖFÖRÜ ŞÖFÖR DEĞİLSEEEEE......[/QUOTE]

defalarca denedik abicim, aynı sınıftan arkadaşım kendisi, 1 yıl aynı yoldan gidip geldik, o ykuşun ordaki kalkışta geçemiyor... bi 400-500 metre tırmanışta çoğu kez denedik, yetişemiyor....  


[/QUOTE] walla ne bileyim de focus acayip bir araba şaşırdım sadece[/QUOTE]


zannımca yokuş olduğundan geçemiyor, tırmanışta bambaşka bir gidişi var zaten fabianın.
zaten arada 50 nm kadar tork farkı var.
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti sılver_exelance » 13 Ağu 2008, 19:26

[quote="98Pickup"]Ben Skoda yedek parça işi yaptım yıllarca,şu an japon ve kore otoları yedek parça işi yapıyorum,fabia parçaları genel olarak hyundai den pahalı ama kalite ve ömür açısından vw grup araçların parçaları daha kaliteli ve uzun ömürlü haliyle kalite demek maliyet demek biraz pahalı olacak elbet..Hyundai araçlar bizim sektörün tabiri ile ''telmaşa'' dır ama ucuz parça etkin satış politikaları ve cefakar araçlar olduğundan tutuluyor ayrıca servisleri de çok uygun.Bizde aynı grubtan Kia cerato araç aldık geçenlerde dizel era aldık bir tane sıfır, daha evvel de 2002 ve 2004 model accent kullandım ikisini de sıfır almıştım 55-60 bin km den sonra sapıtmaya başladılar ama 60.000 km hiç sorunsuz kullandım ve ufak tefek sıkıntılar çıkarmaya başlayınca sattım 1.6 102 ve 105 hp admire ..Birde şu var servisleri çok iyi hyundai nin garanti kapsamında iken çok iyi sahip çıkıyor adamlar aracına ne arızalansa ikiletmeden değiştiriyorlar..
 

Geçenlerde audi forumda bir konu okudum 1.000 küsür km audi S5 debriyaj bitirmiş garantiye sokmamışlar,bizim tüm vw gurubu aynı tek bildikleri kelime ''sürücü hatası''..
[/QUOTE] Bu yazında servisleri çok uygun demişsin ya gayet açık söylüyorum servisi hiç bir halta yaramaz hyundai nin ...Sadece müşteriyi kandırmaktan başka bi şeye yaramaz
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti BlueVRS » 13 Ağu 2008, 19:33

[quote="sılver_exelance"] Bu yazında servisleri çok uygun demişsin ya gayet açık söylüyorum servisi hiç bir halta yaramaz hyundai nin ...Sadece müşteriyi kandırmaktan başka bi şeye yaramaz [/QUOTE]
 

Dikkat çekmek istediğim skoda servislerine nazaran..
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

İleti BlueVRS » 13 Ağu 2008, 19:34

Varsa bilinen iyi Skoda servisleri tenzih ederim,mesela Erya iyi diyorlar ben bir sonraki bakıma oraya gideceğim.


 

Ama VW grup tüm servislerde garanti kapsamındaki araç arızasında ''kullanıcı hatası'' lafı bir klasik..
BlueVRS
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 15 Oca 2008, 17:17

Sonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir