işte benim yeni felicia cobişim

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

işte benim yeni felicia cobişim

İleti mavi-tuğra » 17 Eyl 2008, 15:44

 
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti mavi-tuğra » 17 Eyl 2008, 15:45

abi yine olmadı ya beceremedim kusura bakmayın bi sorun var ama hadi hayırlısı.
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti mavi-tuğra » 17 Eyl 2008, 15:50

ceptelefonuyla çektiğim resimleri pc ye attım fakat buraya kaydetmede sorun yaşıyorum yardımcı olandan minnettar kalıcam teşekürler
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti mehmetunal48 » 17 Eyl 2008, 16:10

[quote="mavi-tuğra"]ceptelefonuyla çektiğim resimleri pc ye attım fakat buraya kaydetmede sorun yaşıyorum yardımcı olandan minnettar kalıcam teşekürler[/QUOTE]DisapproveCryCryCry
mehmetunal48
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ekm 2007, 15:59

İleti tuner_34ty0883 » 17 Eyl 2008, 18:40

resimleri imageshack dan yuklemen lazim
tuner_34ty0883
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 6
Kayıt: 03 Haz 2008, 18:30

İleti mavi-tuğra » 17 Eyl 2008, 19:58

sonunda koydum buyrun arkadaşlar bu cobişi 3.5 hafta önce aldım biniciyim ve eklentiler yapmak istiyorum fikirlerinizi bekliyorum kaput boya olayınıda tanıyanlar bilir bahsetmiştim en kısa sürede onuda hallledicem
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti Crzyboy » 17 Eyl 2008, 20:03


*plaka sadelestirme

*siyah kapı direği

*krom eksoz ucu
*şeffaf çamurluk sinyali
*kaliper boyama

*krom kaplama anten

 

dış görünümü reğiştirecektir

 

(bu jantların 2el fiyatı ne kadar bilen varmı ?)
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti mavi-tuğra » 17 Eyl 2008, 22:12

[quote="Crazyboyy"]
*plaka sadelestirme

*siyah kapı direği

*krom eksoz ucu
*şeffaf çamurluk sinyali
*kaliper boyama

*krom kaplama anten

 

dış görünümü reğiştirecektir

 

(bu jantların 2el fiyatı ne kadar bilen varmı ?)
[/QUOTE]
 

kardeş yardımıncı olmak istediğin için çok teşekürler. jantları lastiklerle birlikte arabayı aldığım kişi 1.5 ay önce almış. halen taksit ödüyo. fiyatlardan haberim yok. söylemiş olduğun önerileride dikkate alıcam değişmelleri tekrar paylaşacağım.
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti PİCK-UP » 17 Eyl 2008, 23:34

kazasız belasız sürüşler.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti mavi-tuğra » 18 Eyl 2008, 01:29

[quote="PİCK-UP"]kazasız belasız sürüşler. [/QUOTE]
 

allah razı olsun kardeş. cümlemize....
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti formenci » 18 Eyl 2008, 01:32

Kazasız belasız cezasız sürüşler bol skodalı günler çok güzelmiş aracınız güle güle kullanın.

formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti mavi-tuğra » 18 Eyl 2008, 01:35

[quote="formenci"]

Kazasız belasız cezasız sürüşler bol skodalı günler çok güzelmiş aracınız güle güle kullanın.

[/QUOTE]
 

sağolasınız efendim sizede. varmı eklemeler hakkında (modif vs) bana tavsiyelerin
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti formenci » 18 Eyl 2008, 01:43

[quote="mavi-tuğra"][quote="formenci"]

Kazasız belasız cezasız sürüşler bol skodalı günler çok güzelmiş aracınız güle güle kullanın.

[/QUOTE]
 

sağolasınız efendim sizede. varmı eklemeler hakkında (modif vs) bana tavsiyelerin
[/QUOTE]
Şu anda benim aklıma gelen kendi aracımda da var renkli park lambaları filmli camlar farlara kaş çektirirseniz daha güzel durur.
formenci
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Ekm 2007, 18:49

İleti mavi-tuğra » 18 Eyl 2008, 01:50

[quote="formenci"][quote="mavi-tuğra"][quote="formenci"]

Kazasız belasız cezasız sürüşler bol skodalı günler çok güzelmiş aracınız güle güle kullanın.

[/QUOTE]
 

sağolasınız efendim sizede. varmı eklemeler hakkında (modif vs) bana tavsiyelerin
[/QUOTE]
Şu anda benim aklıma gelen kendi aracımda da var renkli park lambaları filmli camlar farlara kaş çektirirseniz daha güzel durur.
[/QUOTE]
teşekürler listeme koydum kafama yatanları es geçmeyeceğim. artık yavaş yavaş yahşi bişey yapıcam ben bu cobişi
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti ünsal » 18 Eyl 2008, 19:52

kazasız belasız maşallah ....
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti Crzyboy » 18 Eyl 2008, 19:59

[quote="mavi-tuğra"][quote="Crazyboyy"]
*plaka sadelestirme

*siyah kapı direği

*krom eksoz ucu
*şeffaf çamurluk sinyali
*kaliper boyama

*krom kaplama anten

 

dış görünümü reğiştirecektir

 

(bu jantların 2el fiyatı ne kadar bilen varmı ?)
[/QUOTE]
 

kardeş yardımıncı olmak istediğin için çok teşekürler. jantları lastiklerle birlikte arabayı aldığım kişi 1.5 ay önce almış. halen taksit ödüyo. fiyatlardan haberim yok. söylemiş olduğun önerileride dikkate alıcam değişmelleri tekrar paylaşacağım.
[/QUOTE] +sis lambasıSmile
[url=http://img134.imageshack.us/i/22462428.jpg/][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/9449/22462428.th.jpg[/IMG][/url]
[font=Times New Roman][size=3][b][font=Verdana]'93 ?koda Favorit 135L ~ Beyaz..[/font][/b][/size][/font]
Crzyboy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 23
Kayıt: 24 Kas 2007, 15:19
Nereden: Antalya
Arabanız: '93 Favorit 135L

İleti mavi-tuğra » 19 Eyl 2008, 06:32

sis şart ilk önce yapacaklarım içinde ama farklı bi sis lambası düşünüyorum bu gün epey baktım nettede şöyle bişey uyarmı. ama tampon boyama işleminden sonra


mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir