feliciama LPG takıcam fakat kimse tavsiye etmiyo ?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

feliciama LPG takıcam fakat kimse tavsiye etmiyo ?

İleti y.emre » 21 Eyl 2008, 00:47

biLqisi olan arkdasların bilgilerini paylasmalarını istiyorum şmdiden tesekkrler

 
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti weyis » 21 Eyl 2008, 01:01

sıralı sistemmi yoksa düzmü
weyis
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Kas 2007, 19:22

İleti RAZOR10 » 21 Eyl 2008, 02:04

hocam zaten 1,3 araba nesine lpg takıosun hiç uraşma boşwer
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti AhmetH » 21 Eyl 2008, 10:18

takın rahat edersiniz..
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2217
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti muzaffer » 21 Eyl 2008, 11:24

Benimde bir zamanlar fikrim 1,3 arabanın  neyine LPG taktırılırdı gibisindendi.Ama  fellica combi LX aracımı yeni almıştım ve ilk ölçümümü dün tamamladım.Bizim burda  LPG yi 1,64 ten satan istasyonlar var.40 YTL ile yaklaşık 24,3 Lt gaz aldım ve uzun yolda çoğunluğu 100-130 Km arası 308 km yol yaptım.Yani KM=130 Krş , 100 Km =7,9 Lt. harcama var.Bu benim yaklaşık 1 haftalık yolum.Bunu benzinle yapmış olsaydım 75 Ytl üstü olurdu.Yani bu durumda benim aylık yakıt tasarrufum = 75-40x4=140 YTL. Yıllık 140x12=1680 YTL hesap ortada.Artık taktırıp taktırmamak sana kalmış...
muzaffer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 39
Kayıt: 01 Haz 2007, 16:04

İleti y.emre » 21 Eyl 2008, 15:00

1.3 deyip geçmemek lazım şehir içi 300 ykr yakıyor tabiki sıralı sistem taktırcam BRC ama genel olarak edindiğim bilgiye göre felicia'larda fzla randuman alamıyomussun süreklü sorun çıkarıyormuş?
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti mavi-tuğra » 21 Eyl 2008, 16:03

[quote="muzaffer"]Benimde bir zamanlar fikrim 1,3 arabanın  neyine LPG taktırılırdı gibisindendi.Ama  fellica combi LX aracımı yeni almıştım ve ilk ölçümümü dün tamamladım.Bizim burda  LPG yi 1,64 ten satan istasyonlar var.40 YTL ile yaklaşık 24,3 Lt gaz aldım ve uzun yolda çoğunluğu 100-130 Km arası 308 km yol yaptım.Yani KM=130 Krş , 100 Km =7,9 Lt. harcama var.Bu benim yaklaşık 1 haftalık yolum.Bunu benzinle yapmış olsaydım 75 Ytl üstü olurdu.Yani bu durumda benim aylık yakıt tasarrufum = 75-40x4=140 YTL. Yıllık 140x12=1680 YTL hesap ortada.Artık taktırıp taktırmamak sana kalmış...[/QUOTE]
 

muzaffer abime katılıyorum. bendede combi lx var henüz 1 aylık olmadı alalım. denedim müzaffer abiyle aynı yakıyordu yani km de 130-135. tabi yeni aldığım için serviste bi bakıma girdi şuan 108 krş yakıyor. ve daha önce ki felişimdede bi sorun yaşamadım lpgde. bundada yaşıcamı pek sanmam. gerisi sana kalmış kardeş.
mavi-tuğra
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Eyl 2008, 13:45

İleti ünsal » 21 Eyl 2008, 16:15

bende baya tereddüdten sonra 1.6 glx-i feliciama lpg taktırdım başta iyiydi sonra teklemeler başladı kırmızı ışıkta stop ediyordu ayar yaptırdım defalarca olmadı sonra dikkatimi çekti soğukken değilde motor ısındığında yapıyordu boğaz kelebeğini temizlettik,bujıler,bujı kabloları,distiribütör kapağı,te..zi makarası değişti,adaptasyon yapıldı ve şu anda iyiki taktırmışım diyorum performansta hiç kayıp yok yakıt çok iyi sorunsuz biniyorum tavsiye ederim (aracım enjeksiyonlu sizinki karbiratörlüyse bişey diyemem yanlışlık olmasın )
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti ilk aşk » 21 Eyl 2008, 18:30

bende 1.2 var ben bile taktırmayı düşünüyorum .......
ilk aşk
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 14 Ekm 2007, 23:51

İleti sonerx » 21 Eyl 2008, 18:42

kESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.
1.3 motor 1.6 dan daha fazla yakıt tüketir.(fabrika verilerine bakınız.)
BRC taktım ben memnunum.
benzinde 300 gazda 180 falan yakıyor..
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti kmustafat » 22 Eyl 2008, 12:03

bu tartışma en çok benimle yapıldı diye hatırlıyorum ama yanılıyorda olabilirim 1,3 glxi aracıma atiker sıralı sistem taktırdım neden taktırdın zaten 1,3  ne yakarki 1500 ytl boşa vermişsin benzeri şeyler söylendi. çok şükür sıkıntım yok lpg den benzinde kullansam nekadar yakacak lpg de kullansam ne yakacak öyle düşün son kararın taktırmak olacaktır ben tavsiye ederim. ünsal abinin dediği gibi çok tedirgindi bak o bile taktırmış memnun. korkma eğer takan usta sanatkar ise sorun olmaz kalibrasyon yani adaptasyon yapıldıktan sonra sorun olmaz
kmustafat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 20 Mar 2007, 19:09

İleti demir_01 » 22 Eyl 2008, 15:00

bıde ben taktırsam dıyorum ama arabanın bagajı kucuk stepneyıde ıptal etmek ışıme gelmıyor hos muaneyenede tupu stepnede olanın tupunu sokturuyolar ama muayeneden daha gecenlerde gectım tek sorun peder beyı ıkna etmek

demir_01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10 Kas 2007, 20:19

İleti demir_01 » 22 Eyl 2008, 15:01

hocam eger aracınız kombıyse dusunmeden taktırın eger degılse düşünün gene taktırın
demir_01
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10 Kas 2007, 20:19

İleti kemaI » 22 Eyl 2008, 16:51

Hiç düşünme taktır lpg yi bakma arkana bas gaza. Biyere giderken acaba çok yakarmı diye hesap etmezsin.
kemaI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 22:44

İleti konevi1 » 02 Ekm 2008, 05:27

Benzin 3,60 lt fiyatına yaslanınca Felicia-95 lx, ilk göz ağrıma mayıs ayında atiker sistem normal 32 lt tüp taktırdım. Şehir içi 24.5 lt ful depo ile 280 km, şehirlerarası 320 km yaptım, Ş.arası 0,145, şehiriçi  0,168 krş yakıyor... 30 liralık benzinle işte depo neredeyse sıfırken doldurup ölçmüştüm 40-50km'de depo sinyal veriyor 90 kmde filanda ibre sıfıra düşüyordu ş.arası 100 km yapabilir fikrine ulaşdım.
 

Nereden bakarsan bak benzine fark atan bir tüketim değeri... Parasının hesabını bilmeyenler için gaza geçmeye luzüm yok denilebilir. benim gibi bordro mahkumları içinse ideal...hayırlı bayramlar 
2007 Octavia MPİ
Kullanıcı avatarı
konevi1
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 30
Kayıt: 17 May 2007, 15:45
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia 2007 A5 kasa MPİ

İleti sonerx » 02 Ekm 2008, 12:01

Kim demiş stepne yerinde tüp olmaz diye.Nerden çıktı bu.
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti BaTeRRiiSStt » 02 Ekm 2008, 19:20

Kaliteli LPG markaları belli zaten.Senın arastıracagın bence taktıracagın yerin kalitesi. daha önceden skodaya takmıslarmı verdıgı arızaların neden kaynaklı oldugunu bılmelerı arabayı ıyı tanımaları lazım. bu sekılde olursa sorunsuz calısır. 60ytlık gazla 400km ye yakın gıdıyorum sehır ıcı dısı karısık...
BaTeRRiiSStt
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 499
Kayıt: 16 Oca 2007, 11:28
Konum: Bursa DeğiL GEMLİK....
Nereden: Bursa

İleti cevdet125 » 02 Ekm 2008, 22:16

Selam: Arkadaşlar benim felc glxi combi var bende lpg taktırmayı düşünüyorum.Ama hangi marka daha ideal olur bilmiyorum Lovato iyiymiş ama çok pahalı brc nasıl bilmiyorum.
 Daha başka ucuz markalar. hangisini tercih edeyim bilmiyorum. Tecrübesi olanlar?

İyi bayramlar.
cevdet125
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 25
Kayıt: 21 Kas 2007, 00:57
Ad Soyad: CEVDET NERGİZ
Nereden: Adana
Arabanız: 2006 FABİA 1,4 TDİ AMB.

Sonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir