FELİCİAMA NE OLUYOR BİLMİYORUM ?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

FELİCİAMA NE OLUYOR BİLMİYORUM ?

İleti feliciaZK » 21 Oca 2009, 23:44

2000  GLX-İ FELİCİAM 82000 KM DE

DEBRİYAJ VE BASKI BALATA RULMAN TAKIMINI DEĞİŞTTİRTTİM 82000 KM FABRİKA ÇIKIŞI SKODA LOGOLU SUCKS MARKA DEVİRLERE ÇIKTI AYNISINDAN ORJİNAL SUCKS TAKTIRTTIM(250 TL )
 

FARKLI BİR PROBLEM DAHA ÇIKTI SORUN ARABAYI İLK ÇALIŞTIRMAMDA 2000 DEVİRDE ROLANTİDE ÇALOŞIYOR ŞİMDİYE KADAR HİÇ OLMAYAN BİR ŞEY

MOTOR ISINSA BİLE FARK ETMİYOR

BOŞTAYKEN GAZ VEREREK 3000 DEVİRLERE KADAR ÇIKARTIYORUM

BIRAKIYORUM BAZEN 2000 DEVİRLERDE KALIYORBAZENDE 1100 DEVİRLERDE KALIYOR NE YAPTIĞI HİÇ BELLİ OLMUYOR

 

ŞİMDİYE KADAR MOTOR NE NE KADAR SOĞUK OLURSA OLSUN İLK ÇALIŞTIRMADA 1100 DEVİRDE AÇAR ISININCA 800 DEVİRDE KALIRDI SORUN NE ANLAM VEREMEDİM

 

SERVİS BİLGİSAYARA TAKTI HATAYI SİLDİ TAMAM DEDİ AMA AYNI PROBLEMİ ÜÇ DEFA TEKRARLADI

 

YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM

 

 

 

 

   
 
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti alpino » 21 Oca 2009, 23:49

aracın yüksek devirde çalışması otomatik jigleden kaynaklanıyor olabilir. devri 3000-3500 civarına çıkarıp gazı bırakırsanız otomatik jigle devreden çıkar. belki sebebi bu olabilir
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti AhmetH » 21 Oca 2009, 23:56

bilgisayara  bağlıyor  dediğinize  göre  araç injeksiyonlu.
 

hararet müşürü denen  parçayı  inceletin  hatta  boşverin  inceletmeyi  değiştirin  direk (coolant sensor)

 

ECU  ya motor  soğuk  jikle  aç  yüksek  devir  çevir  diyen  tek parça  olduğu için  kabaca  suçlu  budur  diyebilirz.

 

bu söküldüğü  zaman  birde  soğutma  suyunuzu ve  antifrizinizi  yenilersiniz  tadından  yenmez. Smile
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti AhmetH » 22 Oca 2009, 00:02

soğuk  havada  jikle açılmasının aracın  zengin karışım çalışmasının  mantığınıda kısaca  anlatayım  forumda  bulunsun.
 

yazın  bardağa  soğuk  su  koyduğumuzda  bardağın dışının  terlediğini   mutlaka tecrübe etmişsinizdir.  havadaki  nem  soğuk  yüzeyde  yoğunlaşıyor.

 

soğuk motorda da  aynı şey  olur.

 

sabah  buz  gibi  motorda   hava  yakıt  karışımından benzin manifoldun içinde  yoğunlaşır.

motor  nerdeyse sadece karışımdan geriye kalan havayı  emer.

 

dolayısı  ile   zengin karışım  yapılır ki   karışımdan  benzin  yoğunlaşıp  ayrılsa bile kalan  kısımla  motor  çalışsın.

 

motor  ısındıkçada  bu ayar  düzelir  yada  eski  araçlarda biz  elimizle  kapatırız..

 

yoksa  fazla  yakarız Smile

 

 

işte   yeni  injeksiyonlu  araçlarda beyine  motor  soğuk  jikle  aç  şunu  bunu  yap  diyen  parça  hararet  müşürü.  dolayısı  ile  bu  arızalara  genelde o sebep  veriyor.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti barutoglu » 22 Oca 2009, 00:04

ben de bilgisayara bağlatmıştım, bahsettiğin dalgalanmalar oluyordu kendi kendine, bir hafta sonra yine kendi kendine düzeldiydi.
Sür çıkar ağyârı dîlden ta tecelli ede Hakk
Padişah girmez saraya hane ma'mur olmadan.
Kullanıcı avatarı
barutoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 17 Eyl 2007, 00:37
Ad Soyad: Gazi BARUT
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 FABİA SP COMBİ 16V GRANİT GRİ ATİKER FAST SYS

İleti feliciaZK » 22 Oca 2009, 00:10

inşaaallah dediğin gibidir baruroğlu kardeş
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir