Stop lambası kırık

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Stop lambası kırık

İleti mura73 » 25 Oca 2009, 18:36

arkadaşlar benim 98 feli glx aracımın stop lambasında yaklaşık 2cm genişliğinde delik var.Burayı gittiğim skoda servisinde ,kırık bir parçayı uydurarak yama yapmışlardı.Yama geçen aracımı yıkattığımda düşmüş. Daha sağlıklı yapılabilecek bir şey vamı.Sadece camı değişiyormuş 10 tl dediler ama gittiğim serviste sağlıklı olmadığını söylemişlerdi.Komple değiştirmekte pahalı sanırım. Almanyadan çıkma parçalar geldiğini duydum stop lambasını bulabilirmiyim.Yardım lütfen.))
 
mura73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Haz 2007, 02:12

İleti 34SCU59 » 25 Oca 2009, 21:32

abi camı değiştirsen ne olur değiştirmessen ne olur stop camının sağlıgını şimdi çok merak ettim....sağlıklı olsa ne olur olmasa ne olur...
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti mura73 » 27 Oca 2009, 02:39

kardeşim stoplar kırıldımı değiştirmiyorsun. galiba ya da iyi okumadın anlaşılan; komple stop far takımı değiştirmeden camı değişiyor.Bunu yazdım ama sen olsa olmasa da gibi şeylerden bahsediyorsun.
mura73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Haz 2007, 02:12

İleti outlaw » 30 Oca 2009, 15:00

ya kardes cıkma stop al durumun yoksa yada komple degıstırceksın ılla degıstırceksın muanede kesın sorun cıkıyor bunu unutma!!!!!
outlaw
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 30 Oca 2009, 14:19

İleti mura73 » 02 Şub 2009, 12:22

evet vize de sorun çıkıyormuş.Çıkma bulamazsam yenisi  40 tl miş alcaz artık .
mura73
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 Haz 2007, 02:12

İleti HASSAN » 04 Şub 2009, 01:53

arkadaşım aynı senin arabanın stop camındaki gibi bir delik benim felica'dada vardı ben vizeye girdim hafif kusur yazdılar, bence bu şekil idare et daha kötü olunca camı değiştirirsin
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti kmustafat » 06 Şub 2009, 20:08

kardeş benim camda kırıktı 10 tl ye almıştım 1,5 yıl önce komple stop sistemini çıkardım çıkmıyor kırmak zorundasın kırıncada kanallarda tahribat oluyor ama yine temizliyorsun sorun değil ama sorun olan şu 10 tl ye satılan çin malı eğimi tan aynı değil onun için sorun oldu yani üst eğimde açıklık kaldı onuda japon dediğimiz 502 yapıştırıcıyla toz kullanarak doldurdum tekrar açılmadı ama hoş bi görüntü olmuyor aslında eğer orjinal cam bulabilirsen değiş derim oto elektrikciler camı çıkarırken bi fırına koyuyorlaremış yapıştırıcısı eriyormuş rahatlıkla çıkabiliyormuş benden bukadar fikir ancak.
kmustafat
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 20 Mar 2007, 19:09

İleti W7OOİSEL » 09 Şub 2009, 20:04

MURAT kardeş ben geçen sene sadece camını değiştirdım beni çok uğraştırdı üstelik bunların camları gövdesine çok sağlam yapıştırılmış eskisini bile söküp temizlrmek hiç kolay değil.orjinal stop 90 TL idi.
W7OOİSEL
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Ağu 2008, 23:58


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir