ORJİNAL BUJİ

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

ORJİNAL BUJİ

İleti feliciaZK » 28 Mar 2009, 00:08

1,3 FELİCİA ENJEKSİYONLU FABRİKA ÇIKIŞLI ORJİNAL BUJİSİ TEK TIRNAK OLDUĞUNU ÖĞRENDİM


SKODA LOGOLU BUJİ (AUDİ-WV-SEAT-SKODA MARKALI KUTUSUNDA )FABRİKA ÇIKIŞLI ORJİNAL BUJISİYMİŞ

 

ÜÇ TIRNAK BOSH BUJİ İLE BAHSETTİĞİM TEK TIRNAK BUJİ ARASINDA PERFORMANS VE SAĞLIKLI ATEŞLEME AÇISINDAN HANGİSİNİ TERCİH ETMEK MANTIKLI OLUR

 

ARKADAŞLARIN FİKİRLERİNİ BEKLİYORUM  
 
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti y.emre » 28 Mar 2009, 00:14

orjinal 3 tırnaklı olması lazım

Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti feliciaZK » 28 Mar 2009, 00:21

GLXİ FELİLERİN FABRİKADA ÇIKIŞI TEK TIRNAK BUJİYMİŞ
KARBİRATÖRLÜ TEK TIRNAKLISINDAN FARKLI HERHALDE
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti y.emre » 28 Mar 2009, 00:28

ben daha yeni değiştirdim 2001 feliciamın 40 binde vede ilk sahibiyim aracın orjinal buji 3 tırnak çıktı skoda logolu buji yarın resim yüklerim

Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti feliciaZK » 28 Mar 2009, 01:03

kardeşben servisin yalancısıyım iki farklı skoda serviside aynısını söyledi
AYRICA ULTRASONİK BUJİ BİZİM FELİCİALARA OLURMU
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti y.emre » 28 Mar 2009, 20:15


buyur arkadaşım skoda servisleri yanlış bilgi vermiş
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti feliciaZK » 29 Mar 2009, 01:03

bosh marka üç tırnk bujinin brisk üç tırnağından daha iyi olduğu söyleniyor
AYRICA UZUN PASO KISA PASO NEDİR BİZİM 1,3 ENJEKSİYONLU FELİLERE EN PERFORMANSLISI HANGİSİDİR ??????????????
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti y.emre » 29 Mar 2009, 14:53

ben bosh 4 tınak taktım gayet memnunum aracın sesi bile biraz kalınlaştı veya bana öyle geliyor :D
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti efboacestc » 29 Mar 2009, 15:10

ben geçenlerde bosch 3 tırnak taktırdım.gayet memnunum.araçtan çıkanlarda bosch 3 tırnakdı.
efboacestc
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 173
Kayıt: 12 Kas 2007, 12:24
Ad Soyad: Ahmet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Golf GTİ (limited edition)

İleti feliciaZK » 29 Mar 2009, 18:09

mesele üç yada tek tırnak değil hangi bujide daha iyi performansı yakalayabiliriz
tektırnak orj. ,üçtırnak bosh, üç tırnak brisk,ultrasonik denilen performans bujisimi

MALUM 1,3 FELİCİA
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti konevi1 » 30 Mar 2009, 15:06

1.3 lx feliciada çıkan bujiler tek tırnaklıydı, Skoda servisinde yenilerinide aynı şekilde taktırdım. En son Konya sanayiinde skoda serviside tek tırnaklısından takdı. Özel bir buji ve performans muhabbeti olmadı...  
2007 Octavia MPİ
Kullanıcı avatarı
konevi1
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 30
Kayıt: 17 May 2007, 15:45
Ad Soyad: Ömer
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia 2007 A5 kasa MPİ

İleti parsanoto » 30 Mar 2009, 17:58

felicia enjeksiyonluların bir kısmında fabrika çıkışında 3 tırnak,bi kısmında da tek tırnak buji kullanıldı.feliciada kullanılan tek tırnak buji diğer tek tırnaklı bujilerden farklıdır.platınum buji dediğimiz bujidir.yani elektorodu düz değil sivri uçludur.
parsanoto
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 70
Kayıt: 12 Oca 2008, 14:10

İleti delidolu » 31 Mar 2009, 11:20

bosch 4 tırnaklı performans bujileri varmış. ısrarla bundan taktır diyenler var. görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Kullanıcı avatarı
delidolu
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 794
Kayıt: 10 Eyl 2008, 18:37
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Collection'03 ULTRA ALL INCLUSIVE CONCEPT

İleti feliciaZK » 07 Nis 2009, 23:24

(MALUM ARABA 1,3 PERFORMANS İÇİN HER ŞEY YAPIYORUZ....
HAKAN KARDEŞ
1-PLATİNYUM (DEDİĞİNİZ)TEK TIRNAKMI

2-BRİSK ÜÇ TIRNAKMI

3-BOSH ÜÇ TIRNAKMI

4-BOSH DÖRT TIRNAKMI

HANGİSİ???

 

2000 1,3 GLXİ FELİCİAYA
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti yusufbyz » 07 Nis 2009, 23:40

fabia bujisi taktırdım problem olabilirmi
yusufbyz
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 27 Haz 2008, 14:09

İleti feliciaZK » 10 Nis 2009, 21:55

orjinal fabrika çıkışlı skoda amblemli buji taktırdım
(ince uçlu,octavialara dahi uyumlu)KARBİRATÖRLÜ BUJİLERİDEN FARKLI AMA KARBİRATÖRLÜ ARAÇLARADA UYUMLU

aynı bujiyi audi,vw, seat,skoda arabalarında kullanılıyor

(kutusunda  markaların logoları var)

ESKİ BUJİLERİM BOSH ÜÇ TIRNAK OLMASINA RAĞMEN AYNI PERFORMANSI YENİYKEN BİLE VERMEMİŞTİ

MESELA 3 VİTESTE 800 -1000 DEVİRLERDE BİLE ZORLANMADAN TİTREME SARSINTI YAPMADAN İVMELENİP GİDİYOR

DİĞER KULLANDIĞIM BUJİLERDE MECBUREN 2 VİTESE ALIYORDUM ÇÜNKİ TİTREME VE VURUNTULU ÇALIŞMA ÇOK ARTIYOR AYRICA ÇOK ZORLANARAK İVMELENİYORDU

 ÖMRÜ DİĞER BUJİLER GİBİ 10,000 KM DEĞİL 30.000 KM

 
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir