GNA 70 ( Resimli )GÜNCELLENDİ.

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

GNA 70 ( Resimli )GÜNCELLENDİ.

İleti yabani » 12 Şub 2011, 21:08

2009 tarihli bir mesaj fakat madem hortlatılmış;

İlk defa orjinal olmayan bir jant için "yakışmış" diyeceğim.
Bence amortisörleri alçaltmakla filan uğraşmayın, onun yerine motoru yada frenleri iyileştirin, araç ancak performanslı hale geldikten sonra yol tutuşu artırmak amaçlı amortisör olayına girişebilirsiniz. ki aslında bence trafiğe çıkılacak, aile taşınacak bir arabada fabrika mühendislerinin yaptığının dışına çıkılması taraftarı değilim, fakat hobi arabası olarak bir araba alınıp modifikasyon yapılabilir, buna da karşı değilim hatta iyi kişinin bilgisini/becerisini artırdığından iyi bile olabilir fakat bahsettiğim modifikasyon yine mühendislik hesaplarına dayanan modifikasyondur yoksa sırf iyi duruyor diye arabaya kanat takmanın modifikasyonla ilgisi yoktur. o kanadın hangi hızda yere ne kadar baskı yaratacağı, arka tekerlere baskı yaparken ön tekerlerden ne kadar basınç çalacağı vs. hesaplanmalıdır. gibi ;)
 
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

İleti xMEGANx » 12 Şub 2011, 23:18

burak allah aşkına o sol üstteki yuvarlak şey ne la :D buluştumuzdada vardı galiba soramamıştım ne kardeşim o = araçta NOSS mu var :)
-Peugeot 307 Makyajlı 1.6 HDI Comfort Alp Beyaz //
-PΞUGΞФТ З07

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
* B O S S
*Skoda Tutkunu *Octavia Hayranı *Elegance Zevki
Kullanıcı avatarı
xMEGANx
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2356
Kayıt: 05 Şub 2010, 19:34
Ad Soyad: MEHMET ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 307 Yeni Kasa Beyaz 1.6 HDI / 34 EU 8105

Önceki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir