motor yıkatmak doğrumudur

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

motor yıkatmak doğrumudur

İleti y.emre » 28 Ağu 2009, 03:44

evet abi soket bagları silikonlu diye güvenipte yıkamaya gelmez
benimde başıma geldi bi soketi iptal edip direk  bağlamıslardı zamanında...
 
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti HASSAN » 28 Ağu 2009, 04:16

ben tozu gitsin diye araba çalışırken hafiften bi su tutuyorum,bi zararını görmedim
RENORENORENORENO
Kullanıcı avatarı
HASSAN
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 207
Kayıt: 23 May 2007, 04:26
Ad Soyad: hasan
Nereden: İzmir
Arabanız: 1998 GLX FELİCİA

İleti Balki, Burak » 28 Ağu 2009, 05:43

Abı sız hergunmu yıkatıyorsunuz :p ben 6 ayda 1 yıkatıyorum herkangı bır sorunada rastlamadım.
Kullanıcı avatarı
Balki, Burak
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 123
Kayıt: 14 Tem 2008, 16:07
Ad Soyad: Burak BALKI
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Peugeot 306

İleti RAZOR10 » 28 Ağu 2009, 09:43

[quote="hakanerdogan"]45 aydır elimde olan 0 aldığım aracımın motoruna damla su tutmadım. 

hakan senin araç dizel zaten,beyni sar poşetle bas köpüğü bas suyu gitsin hiç bişey olmazWink
Kullanıcı avatarı
RAZOR10
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 619
Kayıt: 23 Eyl 2006, 12:07
Ad Soyad: selçuk ÇİMŞİR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Skoda Fabia ambiente 2005

İleti mbarman » 28 Ağu 2009, 11:20

ben herhaftasonu aracı yıkatırken bizzat kendim basınçlı su ile yıkıyorum. bugüne kadar 100 defadan fazla yıkamışımdır. allaha şükür tık yok. olacağınınıda sanmam.
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti DeepGreen » 28 Ağu 2009, 15:20

yıkatmadan yıkatmaya fark var. bundan 3 sene öncesi felicia mı oto temizlikçisine bırakıp motoru yıkamasını istedim akşam aracımı almaya gittiğim de çalışmıyordu neyse tamircimi çağırdım ordan burdan baktı ve sonucu söyledi "aracın beyni yanmış!" şok oldum sebebini sorduğumda da "beynin üzeri kapatılmamış" dedi. Çok karışık şeyler oldu kavga ettik ben vermem falan filan oldu çok da uğraşmak istemedim verdim 200tl yenisini taktık.
DeepGreen
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 09 Ağu 2009, 14:13

İleti irfant » 28 Ağu 2009, 16:03

Fısfısla yağ sökücü sıkıyorum (WD40 veya engine degreaser tipi bir ürün), 5-10 dk yumuşamasını bekleyip yumuşak bir fırça ile kirleri yumuşatıyorum. Fısfısla su sıkıp duruluyorum, pamuklu bezle kuruluyorum. Plastik kısımları, hortumlar bakım ürünü ile besliyorum (Meguiars Trim Detailer ya da AG Vinyl & Rubber Care)...
 


 


 

irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti y.emre » 28 Ağu 2009, 16:06

irfan abi süper valla ellerine sağlık en kısa zamnda bende yapıcam böyle bişey..
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti irfant » 28 Ağu 2009, 17:40

Fısfısla risk yok, 6 yıldır bu şekilde temizlerim, hiç kötü bir sürpriz olmadı...
 

Bu da benim bir önceki takadan...

 

irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti hakanerdogan » 28 Ağu 2009, 17:42

şu resimler geldi yine, bunu alan adam senden aldıktan sonra arkandan ne dualar etti acaba?? 
hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti irfant » 28 Ağu 2009, 17:59

Adam aldı ve kaçtı vallahi, vazgeçerim diye test sürüşü bile yapmadı  Smile
 

Hayrını görüyordur inşallah...
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti hetepe » 28 Ağu 2009, 18:10

Bu da bir kültür meselesi, arabayı hurdaya çevirip, haşat olduktan sonra değil,
'' benden sonra başka bir insan kullanacak'' zihniyeti...

İrfan hocam, ''İzindeyim''
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4255
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti özgür_ » 28 Ağu 2009, 18:11

katılıyorum size

herkes ektiğini biçer
özgür_
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 06 Haz 2009, 00:44

İleti hakanerdogan » 28 Ağu 2009, 18:14

çokda öyle değil.

bence Irfan Hoca arabasını piyasa fiyata verdi ve aslında ederi 0 fiyatından 1 milyar düşüğü olmalı Big%20smile


hakanerdogan
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1297
Kayıt: 28 Haz 2006, 17:08

İleti mbarman » 28 Ağu 2009, 18:19

hakan millete gaz verip durma
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

İleti irfant » 28 Ağu 2009, 18:22

Sağolun arkadaşlar...  Smile

 

Belki satış fiyatını artırmıyor ama çok çok hızlı satılmasını sağlıyor veya temiz arabaya binme keyfini yaşatıyor...



 
Kısa aralıklarla hafif temizlik yapmak daha kolay aslında, hem daha az zaman alıyor, yılda 1 yaparsan daha yoğun kir-yağ oluyor, üstelik bu kirler plastik ya da boyalı kısımların rengini bozuyor. Meraklısına 2 ayda bir nemli bezle silmeyi öneririm, o bile yetiyor...

 
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti octaviaman » 28 Ağu 2009, 18:22

Herkes irfant gibi olsa ikinci elde kötü araba olmazdı.Benim polo yu da uzaktan görüp ok demişlerdi.İçine-dışına detayına bakmadılar bile.Gerçi Ben yemedim sen ye gibi oluyor ama Bence insanın kendine saygısıyla ilgili bir durum.
Kullanıcı avatarı
octaviaman
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 679
Kayıt: 05 Eyl 2008, 13:38
Nereden: İzmir
Arabanız: Octavia Ambiente 1.9TDI

İleti mbarman » 28 Ağu 2009, 18:26

[quote="octaviaman"]Herkes irfant gibi olsa ikinci elde kötü araba olmazdı.Benim polo yu da uzaktan görüp ok demişlerdi.İçine-dışına detayına bakmadılar bile.Gerçi Ben yemedim sen ye gibi oluyor ama Bence insanın kendine saygısıyla ilgili bir durum.[/QUOTE]
malesef herkes sıfır araca binemiyor. kendi başıma gelmesini istemediğim bir olayı başkalarına da yaşatmak istemem. ben nasıl temiz ve sorunsuz kullanmak istiyorsam alan kişide sorun yaşamamalı.
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR, O GÜN BUGÜNDÜR
Kullanıcı avatarı
mbarman
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 245
Kayıt: 29 May 2008, 00:09
Ad Soyad: mehmet
Nereden: Kırklareli
Arabanız: SEAT LEON 1,6TDİ CR DSG STYLE BEYAZ 2011

ÖncekiSonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir