skoda felicia topluyorum malzeme lazım arkadaşlar

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

skoda felicia topluyorum malzeme lazım arkadaşlar

İleti esiner » 01 Eyl 2009, 00:49

1999 skoda felicia pic up var sarı sıfır parçaları lazım birde modifiye etmek istiyorum aksesuar olarak nereden bulum cazip fiyatlı parçalar yardımcı olurmusunuz
arka stop farları komple sag sol

vites önü teyp altı malzem kutusu

kasa içi plastik arka bagaj kapı plastigi

otomatik cam düzeni ( motor ve kriko )

eksantrik zinciri ( ne kadar 25 km degişmesi lazım olsada degiştirmekte fayda var )

ön arma panjuru ve arma

çeki demiri baglama somunu soldiş

arka cam koruma tel dubeli 4 adet

birde arkadaşlar fabia nı parçaları felicia  oluyor mu mesela teyp kontrolü direksiyon

başka ne gibi parçalar taka bilirim şimdi aklıma gelmiyor yardımcı olursanız sevinirim

 

 
 
esiner
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2009, 00:36

İleti y.emre » 01 Eyl 2009, 04:30

oldukça fazla masraf var gibi gözüküyor
bu forumda 'parsanoto' var ona mail atıp fiyat alabilirsin..

forumdaki arkadaslar çok memnun
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti esiner » 02 Eyl 2009, 00:20

tşkler  sagolun
esiner
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 Eyl 2009, 00:36

İleti sonertevfik » 02 Eyl 2009, 06:32

Abicim tabiki herkesin zevki ayrı ayrıdır, senin zevkine de saygı duyuyorum, akıl vermek gibi olmasın, sakın yanlış anlama beni ama, paranın kıymetini bilsen de 99 pickup'unu orijinal hali ile kullansan? Boşuna paranı sokağa atmasan?
BİZ OSMANLIYIZ... ÇOK ÖZLÜYORUZ...
sonertevfik
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 311
Kayıt: 09 Tem 2007, 21:55
Konum: İSTANBUL
Ad Soyad: Soner Tevfik
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Skoda Felicia GLX-İ

İleti PİCK-UP » 02 Eyl 2009, 13:53

[quote="esiner"]1999 skoda felicia pic up var sarı sıfır parçaları lazım birde modifiye etmek istiyorum aksesuar olarak nereden bulum cazip fiyatlı parçalar yardımcı olurmusunuz
arka stop farları komple sag sol               :::: adet fiyatı:: 120 tl (hella marka)

vites önü teyp altı malzem kutusu            ::::orj. yoktur tahmin etmiyorum çin malı :25-30 tl

kasa içi plastik arka bagaj kapı plastigi: kasa içi taban plastigi:: 260 tl bagaj kap.plas.150 tl civarı..

otomatik cam düzeni ( motor ve kriko )    ::: orj. çok phalı:: 600 tl (çifti)

eksantrik zinciri ( ne kadar 25 km degişmesi lazım olsada degiştirmekte fayda var ) : orj.:60 tl civarı

ön arma panjuru ve arma ::: ön arka sadece armalar::: 50-55 tl orj.

çeki demiri baglama somunu soldiş   (bilemiecm))

arka cam koruma tel dubeli 4 adet      4 tl ((adet 1 lira.))

birde arkadaşlar fabia nı parçaları felicia  oluyor mu mesela teyp kontrolü direksiyon

başka ne gibi parçalar taka bilirim şimdi aklıma gelmiyor yardımcı olursanız sevinirim

 

 
[/QUOTE]


not::: arkadaşlar fiyatlar adana fiyatları olup. tahmini fiyatlardır. ben parçacı degilim ama çogu parçayı parçacıya sormuşlugum vardır. onun için parçacılar yok çok yazmışsın az yazmışsın demesinler... tşk.
Kullanıcı avatarı
PİCK-UP
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 861
Kayıt: 18 Tem 2007, 19:16
Ad Soyad: Semih KÖYMEN
Nereden: Adana
Arabanız: Felicia Pickup 1.3 LX- VW T5 - CTR. Nemo C.P

İleti 1907beko » 07 Eyl 2009, 05:58

abi bence listede ön ve arka armaları alma onların yerine ön panjuruna logo iptali yaptırabilirsin sonra şeffaf çamurluk sinyali sis farı komple siyah tavan ve cam araları siyah ve ondan sonra hava filtresi ferrari korna eksoz güzel bir jant attınmı çok güzel olur
1907beko
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 27 Ağu 2008, 18:47


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir