benzin filtresi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

benzin filtresi

İleti Ahmet28 » 25 Nis 2007, 01:12

aracım glxi yani enjeksiyonlu, bu yüzden benzin filtresinin önemi çok fazla, orjinali 40ytl serviste ama ben izmirden 20 ytl ye yan sanayisini aldım. üzerinde ıso 9002 damgası var ama yinede güvenemedim ve hala taktırmadım. siz ne düşünüyorsunuz bu benzin filtreleri hakkında?
 
Ahmet28
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 15 Nis 2007, 20:22

İleti gelincik » 25 Nis 2007, 13:07

ORJİNALİN YERİNİ HİÇ BİŞEY TUTMUYOR.
gelincik
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 19 Mar 2007, 15:19

İleti irfant » 25 Nis 2007, 13:17

Bazı servisler de yan sanayi filtreler takıyor, Fabia'ma no-name bir hava filtresi takarlarken son anda farkettim, usta'yı uyarıp Mann taktırmıştım.
 

Bana sonra "abi, farketmez hepsi aynı" demişti. Ama aynı parayı almayı biliyorlar...

 

En iyisi, üstünde olan orijinalinin markasına bakıp kendiniz alıp serviste ustaya taktırmanızdır. Hiç olmazsa ne takıldığını bilirsiniz, bazı servisler araca bakım esnasında aracın yanına yaklaştırmıyor, bazıları ise özellikle müşteri görsün diye ses çıkarmıyor.
irfant
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 01 May 2006, 15:25
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Fabia 1.2 TSI DSG 2011

İleti yusuf01 » 30 Nis 2007, 02:45

ilginize teşşekürler.ama hala karar veremedimUnhappy
yusuf01
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 20 Kas 2006, 00:40

İleti guvenxoca » 30 Nis 2007, 16:21

arkadaşlar kesinlikle tüm filtrelerde,bujide felan bosch taktırmaya özen gösterin dünyanın en iyisi
guvenxoca
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 28 Nis 2007, 23:24

İleti ünsal » 30 Nis 2007, 22:19

bosch bende tavsiye ederim güvenilir bir marka
 
AUDİ A3 1.6
Kullanıcı avatarı
ünsal
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 239
Kayıt: 07 May 2006, 16:21
Ad Soyad: ünsal gündogdu
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: Audi A3

İleti yusuf01 » 30 Nis 2007, 23:47

ilk fırsatta bosch bayisinden fiyat alacağım.sonucu bildiririm arkadaşlar.
yusuf01
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 20 Kas 2006, 00:40

İleti skodacı » 30 Nis 2007, 23:55

erzurum da skoda yetkili servisi var bildiğim kadarı ile..oradan orijinal yakıt filtresini temin edebilirsin...
skodacı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Eyl 2006, 21:59

İleti yusuf01 » 05 May 2007, 01:54

evet var ama yüksek fiyat veriyorlar, malüm rakipleri yok buralarda.
yusuf01
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 20 Kas 2006, 00:40

İleti hans35 » 05 May 2007, 02:43

Benzin filtresini alırken dikkat edin orjinali iki tane birisi valfli,diğeri ise valfsiz.Yani ikiside orjinal.Belki Skoda da olmayabilir fakat vw de uyuyor ve yetkili serviste iki tane numaralı fitre var.Valfli olanını almanıza gerek yok çünkü valf kısmın değiştirmezsiniz.Birisi 17 ytl civarında diğeri ise 35 ytl civarında.Yani Skoda valfiyle birlikte değiştirip geçiyor sanırım.Ben vw de değiştirdim 17  ytl ödedim.
hans35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ağu 2006, 15:15

İleti feliciared » 08 May 2007, 20:43

orjinal skoda markalı var
feliciared
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 08 May 2007, 20:13

İleti yusuf01 » 02 Tem 2007, 03:03

arkadaşlar bahsettiğim filtre opel filtresiymiş ve kalite-ebatlar olarak bizim araçlara uyuyormuş bende direk taktırdım içimde rahat opel servisi bile kullanıyorsa sorun çıkarmaz heralde.işin komik tarafı ben ucuz olur diye izmirden 20ytl ye almıştım, burada arkaşlar 15ytl ye verirdik dedilerLOL

yalnız filtre işi önemli, düşününce ülkemizde nasıl bir yakıt satılıyorki adamlar uydudan takip etme gereği duyuyorlar.kimyasal karışımlara yapacak bişey yok tabi ama en azından tortudan pislikten kurtaralım aracımızı.saygılar
yusuf01
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 14
Kayıt: 20 Kas 2006, 00:40


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir