SATILIK ABS VE ÇİFT HAVA YASTIKLI 2001 FELICIA

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

SATILIK ABS VE ÇİFT HAVA YASTIKLI 2001 FELICIA

İleti yücel üstün » 17 Oca 2010, 02:37

Arkadaşlar 2001 1.3 Glxi 96.000km orjinal feliciamı satmak zorundayım.İlgilene arkadaşlar varsa sahibinde ilan no:18665171.yazılan fiyat sondur.Farklı şeyler teklif etmeyin lüften.
 
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

İleti fabiam6161 » 17 Oca 2010, 03:08

ilan aktif olmamış heralde araç gözükmüyor seflıne modeli galiba birazcık detaya girerseniz sevinirim boya değişen varmı araç ne renk combi mi ?
Kullanıcı avatarı
fabiam6161
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 16
Kayıt: 23 Haz 2009, 02:15
Ad Soyad: MURAT KURTOĞLU
Nereden: Trabzon

İleti yücel üstün » 17 Oca 2010, 03:14

Evet.Birazdan aktif olur.1.3 hp Mavi.Araçta değişen yok.2 parçada boya var.Çiziklerden dolayı.
Her hangi bir kazası yoktur.Bu modelleri pek bulunmuyor piyasada.Türkiyede sadece 60 tane var.Fuar için özel getirilmiş zamanında.Temiz bir araç.Yakıtı koy bas gaza.İstediğiniz ustaya gösterilir.Fiyat 11.000.SON
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

İleti alpino » 17 Oca 2010, 10:29

iyi satışlar dilerim dostum. hakikaten çok iyi bakmışsın arabana.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti yücel üstün » 17 Oca 2010, 12:35

tşk.Laf olsun diye söylemiyorum.Gerçekten tertemiz bir araç.Bu arada ilan aktif duruma getirildi.İlgilenenlere duyrulur.
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

İleti thewar » 17 Oca 2010, 13:44

Hayırlı Satışlar. Bu renk yakışıyor felicia ya
thewar
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 20 Ekm 2009, 01:01

İleti yücel üstün » 17 Oca 2010, 14:09

Tşk.
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

İleti y.emre » 17 Oca 2010, 15:10

hayırlı satışlar fiyat güzel
geçenlerde forumda 2000 model boş feliciasına 11 istiyordu birisi.
Kullanıcı avatarı
y.emre
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 778
Kayıt: 20 Eyl 2008, 16:42
Ad Soyad: yunus emre yıldız
Nereden: Sakarya
Arabanız: 2001Felicia- 2007 Era -2010 Rio-2007K2500-2010H100

İleti barutoglu » 17 Oca 2010, 16:58

Araç güzel. Ben 68 beygirlik aynı model bir fabia yerine bunu tavsiye ederim şahsen.
Sür çıkar ağyârı dîlden ta tecelli ede Hakk
Padişah girmez saraya hane ma'mur olmadan.
Kullanıcı avatarı
barutoglu
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 103
Kayıt: 17 Eyl 2007, 00:37
Ad Soyad: Gazi BARUT
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 FABİA SP COMBİ 16V GRANİT GRİ ATİKER FAST SYS

İleti yücel üstün » 17 Oca 2010, 23:43

Arkadaşlar ben aracımı satmak istiyorum.Saçma sapan paralar yazıp 3-5 ay beklemek istemiyorum.sonuçta ben bu aracın piyasasını biliyorum ve aracımın temizliğine göre istediğim fiyat normal.Birde bu araç Felicia`nın en fulu.Almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem kaçırmasınlar bu aracı.
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

İleti 34SCU59 » 18 Oca 2010, 00:48

maşallahı var valla gerçekten güzel bir araç talib değilim ama sadece güzelliğinden dolayı yazmak istedim...Alaln allah razı olsun der cinsinden..
NEW İBİZA CUPRA 2013 YEARS..
34SCU59
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 407
Kayıt: 29 Ekm 2007, 22:38
Ad Soyad: Barbaros ÇAKIR
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 2011 FORD C-MAX TİTANYUM X 1.6 TDCİ

İleti yücel üstün » 18 Oca 2010, 01:23

Tşk.Barboros Bey.Benim malıma yazdınız diye söylemiyorum ama böyle malın iyisini kötüsünü ayırt edecek bilinçli tüketiciler olduktan sonra herkes istediğini daha kolay bulacaktır.İlginize tekrar tşk.
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

İleti ihsan » 18 Oca 2010, 01:39

masallah araban cok temız duruyo ama benım kafa ma bırsey takıldı o km de aracın zincir degısmıs benım aklıma o zman ılk olarak ya araba cok zorlanmıs yada km dogru degil. yanlıs anlama arkadasım sadece dusuncemı soyluyorum ayrıca sag ve sol farın aynası farklı degısmıs gıbı

Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti yücel üstün » 18 Oca 2010, 01:49

İhsan Bey,
Ben aracı aldığımda kendi ustama teslim ettim ve bu araca bineceğim araç sana emanet dedim.Ustamada güvendiğim için o ne gerekiyorsa yaptı.Normalde zaten bu km değişmesi gerekiyor.Biliyorsunuz zincir gevşediğinde hem ses yapıyor hemde performans düşüyor.Hazır bakımını yaptırmışken onuda değiştirttim.Km tamamen orjinal.İstenildiği yere gösterilir.Farlarda değişiklik yok.Sanırım resimde öyle gözüküyor.Işıktan dolayı.
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

İleti yücel üstün » 20 Oca 2010, 01:08

son 4 gün.
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

İleti gultekinteknik » 21 Oca 2010, 23:44

arabanın ilanına baktım klimalı görünüyo 1.3 GLX benimki klima sonradan takılırmı birde araba kaldırıyormu motoru
gultekinteknik
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 29 Kas 2008, 01:18

İleti shooter » 22 Oca 2010, 14:34


[quote="yücel üstün"]Arkadaşlar ben aracımı satmak istiyorum.Saçma sapan paralar yazıp 3-5 ay beklemek istemiyorum.sonuçta ben bu aracın piyasasını biliyorum ve aracımın temizliğine göre istediğim fiyat normal.Birde bu araç Felicia`nın en fulu.Almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem kaçırmasınlar bu aracı.[/QUOTE]


böyle lafa can kurban inşallah tez zamanda müşteri bulursunuz.geçen bi arkadaş vardı çıldırttı beni.arada çıkıyor demekki böleleri.hayırlı satışlar sizede bu arada. Wink

Mahir ER
www.izmirkameralarm.com - Güvenlik ve Alarm Hizmetleri

0850 225 0 135
Kullanıcı avatarı
shooter
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 26 Kas 2008, 01:05
Konum: Genel Müdür
Ad Soyad: Mahir ER
Nereden: İzmir
Arabanız: Felicia 1.3 MPI

İleti yücel üstün » 23 Oca 2010, 00:53

Tşk dostum.Hayırlısı bakalım.Dün biri baktı.Aracı gören zaten aslında hayran kalıyor.alacak arkadaşa verdim direksiyonu geç sür araçta gördüğün problemleri banada söyle dedim.Tek duydugum laf aracınız cok temiz gerçekten.Bakalım kime nasip olacak.Bekliyoruz.Bu arada klima yok.Onu yanlış yapmışım.Kusura bakmayın.Hemen düzelteyim.
yücel üstün
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 18 Ekm 2009, 14:48

Sonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir