AKSARAY ŞEHRİNDEKİ ARKADAŞLAR YARDIM İSTİYORUM ! !

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

AKSARAY ŞEHRİNDEKİ ARKADAŞLAR YARDIM İSTİYORUM ! !

İleti feliciaZK » 26 Şub 2010, 02:22

1MARTTA GÜNÜBİRLİK UÇAKLA KONYAYA ORDAN AKSARAY İLİNE GİDİCEM SABAHDAN AKŞAMA KADAR KİRALIK OTOYA İHTİYACIM VAR AKSARAYLI ARKADAŞLAR SİZDEN YARDIM İSTİYORUM MALUM BİLMEDİĞİM BİR ŞEHİR


KENDİ ARABAMLA GELMEK ZAMAN VE BİR ÇOK AÇIDAN ZAHMETLİ OLACAĞINDAN UÇAKLA GELECEĞİM AMA BİR ARACA İHTİYACIM VAR

 

İNTERNETTEN BULDUĞUM KİRALIK OTO FİRMALARI  BİR GÜNLÜK KİRAYA VEREMEYECEKLERİNİ YADA FAHİŞ FİYAT İSTİYORLAR

 

YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM(özelden mesaj atabilirsiniz) 
 
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti feliciaZK » 26 Şub 2010, 20:58

GÜNCEL

feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti ugur_clskn » 26 Şub 2010, 22:18

kadir abi ankarada bi arkadaşım var ama kız bi halt beceremez zaten anlattığı kadarıylada kötü bi şehir işin zor valla.
PEUGEOT 306 1.6 SEDAN
Kullanıcı avatarı
ugur_clskn
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 29 Eyl 2009, 03:06
Ad Soyad: uğur çalışkan
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia 1.3lx idi

İleti harbi » 27 Şub 2010, 00:10

[quote="ugur_clskn"]kadir abi ankarada bi arkadaşım var ama kız bi halt beceremez zaten anlattığı kadarıylada kötü bi şehir işin zor valla.[/QUOTE]
 

hooop bilader ayıp oluyor  memleketin neresi kötü gittinmi gördünmü?
harbi
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 03 Arl 2007, 16:51

İleti SELİM_ANK » 27 Şub 2010, 02:53

[quote="harbi"][quote="ugur_clskn"]kadir abi ankarada bi arkadaşım var ama kız bi halt beceremez zaten anlattığı kadarıylada kötü bi şehir işin zor valla.[/QUOTE]
 

hooop bilader ayıp oluyor  memleketin neresi kötü gittinmi gördünmü?

[/QUOTE]


bunu yazana kadar cewap yaz da adamın işine yarasın

Kullanıcı avatarı
SELİM_ANK
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 307
Kayıt: 16 Ağu 2009, 03:47
Nereden: Ankara
Arabanız: Octavia Elegance 2003

İleti ozgen83 » 27 Şub 2010, 13:56

aksaraya geldiğinde otogarın önüdeki dolmuşa bin 40 mlik yola gideceini söle sana yardımcı olurlar zaten yol üstünde 5-6 tane oto kiralamacı var mutlaka bulursun bir araç orda pazarlık yapmadan da sakın antlaşma uygun bir fiyata bulabilirsin,inşallah yardımcı olmuşumdur...

ozgen83
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Ekm 2009, 13:48

İleti feliciaZK » 27 Şub 2010, 18:48

arkadaşlar çok sağolun
aksaray otogardan merkeze giderkenmi 40 kilometre sonra kiralama firmaları başlıyor
feliciaZK
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 71
Kayıt: 31 Arl 2007, 20:12

İleti ozgen83 » 28 Şub 2010, 00:50

yok yolun adı 40 m'lik  yolun iki tarafında kiralama şirketleri vardır
ozgen83
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Ekm 2009, 13:48


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir