Akü boşalıyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Akü boşalıyor

İleti SkodA FeLiciA » 20 Mar 2010, 16:54

Arkadaşlar felicianın aküsü kendi kendine boşalıyor durduk yere stop ediyor birde 1 saatlik fln uzun yola gidince 1 haftasonra  ama yakın bir yere gidip öbür gün boşalıyor şarj etmek zorunda kalıyoruz lütfen yardımcı olunn...
 
SkodA FeLiciA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 30 May 2008, 18:17

İleti BURAK MYSTERİO » 20 Mar 2010, 16:57

akünün markası ne abicim

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti SkodA FeLiciA » 20 Mar 2010, 16:58

[quote="REY MYSTERİO"]akünün markası ne abicim[/QUOTE]
 

 

aküyü 3 defa değiştirdik kaçakta bulamadılar akünün markası MUTLU
SkodA FeLiciA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 30 May 2008, 18:17

İleti C@GL@R » 20 Mar 2010, 16:59

akü yeni değilse dediğinize göre akü miladını doldurmuş. 
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti SkodA FeLiciA » 20 Mar 2010, 17:00

[quote="caglarkrbyk"]akü yeni değilse dediğinize göre akü miladını doldurmuş.  [/QUOTE]
 

akü 5 aylık
SkodA FeLiciA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 30 May 2008, 18:17

İleti BURAK MYSTERİO » 20 Mar 2010, 17:00

o zaman araçta herhangi bir şey açık olabilir (ışık vs) veya bu işte başka bi bit yeniği var

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti SkodA FeLiciA » 20 Mar 2010, 17:01

[quote="REY MYSTERİO"]o zaman araçta herhangi bir şey açık olabilir (ışık vs) veya bu işte başka bi bit yeniği var[/QUOTE]
 

götürdük elektrikçi ustaya kaçak bulamadı :S
SkodA FeLiciA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 30 May 2008, 18:17

İleti C@GL@R » 20 Mar 2010, 17:03

arabanın sigortalarını çıkar iç aydınlatma farlar arka lambalar vs..yani kaçağın olabileceği yerler oralar sonra ertesi gün dene fark varmı sonra deneye deneye bul..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti BURAK MYSTERİO » 20 Mar 2010, 17:03

[quote="caglarkrbyk"]arabanın sigortalarını iç aydınlatma farlar arka lambalar vs..yani kaçağın olabileceği yerler oralar sonra ertesi gün dene fark varmı sonra deneye deneye bul.. [/QUOTE]
aynen katılıyorum

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti SkodA FeLiciA » 20 Mar 2010, 17:04

[quote="caglarkrbyk"]arabanın sigortalarını iç aydınlatma farlar arka lambalar vs..yani kaçağın olabileceği yerler oralar sonra ertesi gün dene fark varmı sonra deneye deneye bul.. [/QUOTE]
 

ışık sigortalarını mı çıkarayım
SkodA FeLiciA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 30 May 2008, 18:17

İleti C@GL@R » 20 Mar 2010, 17:05

evet ışık sigortalarını..
tüm araçların arıza tesbit cihazı için bana ulaşın..
Kullanıcı avatarı
C@GL@R
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1940
Kayıt: 28 Eyl 2009, 08:30
Ad Soyad: ÇAĞLAR
Nereden: Isparta
Arabanız: Seat LEON 1.6 Stylance 2007 / Lpg(atiker)

İleti SkodA FeLiciA » 20 Mar 2010, 17:05

[quote="caglarkrbyk"]evet ışık sigortalarını.. [/QUOTE]
 

tamam deneyeceğim teşekkürlerr
SkodA FeLiciA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 30 May 2008, 18:17

İleti BURAK MYSTERİO » 20 Mar 2010, 17:06

evet ışık sigoortalarını çıkar bi kaç gün sonra bak fark varmı çıkara çıkara anlarsın

SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)
Kullanıcı avatarı
BURAK MYSTERİO
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1251
Kayıt: 10 Şub 2010, 22:39
Ad Soyad: BURAK YAMAN
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: SKODA FAVORIT 136L (34 N 8411)

İleti alpino » 20 Mar 2010, 17:49

şarj dinamosunda sorun olabilir. aküyü yeterince şarj etmiyorsa çok çabuk bitecektir.
Kullanıcı avatarı
alpino
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1091
Kayıt: 26 Mar 2007, 15:23
Konum: Ankara
Ad Soyad: Alper YOLAL
Nereden: Ankara
Arabanız: 2009 Octavia Elegance MPI

İleti skodaizm » 20 Mar 2010, 20:34

[quote="alpino"]şarj dinamosunda sorun olabilir. aküyü yeterince şarj etmiyorsa çok çabuk bitecektir.[/QUOTE]
  Aynı sorun benim Forman de de başıma geldi.
  Ne bir kaçak ne bir emare vardı ama akü sabahları hatta stop ettikten bir iki saat sonra bile çalışmıyordu. aküyü garantiden değiştiler devam etti .

  Şarj dinamosu ise normal sarjda ve yeterli elektiriği veriyor gözükmesine  rağmen akü boş kalıyordu.  Konjektördendir diye iki üç defa yenileyip kontrol ettik. Sonuç yine hüsran.

  Alternatörü tümüyle parçalarını değiştirip revize ettik! Nafile. 

  Sonunda çıkmacıdan eski ama 1995 de pert olmuş  aracın üzerinde takılı bir altarnatörü(Yepyeni gibi) aldım .Yani   alternatörü ( Şarj dinamosunu ) değiştirdik. Şimdi aynı akü ile sorunsuz defalarca bile stop ettirip marşa bassam aküde 6- 7 aydan beri  en ufak bir problem kalmadı.  

  Size tavsiyem boşuna uğraşmadan yeni ve orijinal ( çin malı olmayan ) bir sarj dinamosu( alternatör) almanız olacaktır.

__Hakan Ün__

Kullanıcı avatarı
skodaizm
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1972
Kayıt: 14 Ekm 2009, 22:28
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: 2007 A5 1.9TDI Octavia Combi+1994 Forman

İleti Safariali » 21 Mar 2010, 00:15

bagaj lambası sönmüyor benimkini iptal ettik bi bagajı kapatıp arka koltuktan açıp bak bakalım sönüyormu
Safariali
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 261
Kayıt: 21 Arl 2009, 19:57
Ad Soyad: Ali desidero
Nereden: Aydın
Arabanız: Seat cordoba vario

İleti efboacestc » 21 Mar 2010, 06:00

[quote="kizilcalihoca"]bagaj lambası sönmüyor benimkini iptal ettik bi bagajı kapatıp arka koltuktan açıp bak bakalım sönüyormu

[/QUOTE]
lambadan boşalmaz diye tahmin ediyorum ben unutmuştum tavan lambasını bi keresinde sabaha kadar yanmış sabah kapattım bastım marşa aldı
efboacestc
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 173
Kayıt: 12 Kas 2007, 12:24
Ad Soyad: Ahmet
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Golf GTİ (limited edition)

İleti SkodA FeLiciA » 21 Mar 2010, 19:35

Teşekkürler Arkadaşlar..
SkodA FeLiciA
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 26
Kayıt: 30 May 2008, 18:17

Sonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir