felicia lpg ile ne kadar yakıyor?

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

felicia lpg ile ne kadar yakıyor?

İleti ablukada » 19 Kas 2010, 14:25

Arkadaşlar bizde de Felicia 2000 model 1.3 Combi Glxi var.. Sakarya'da lt'si 1,79'dan alınan lpg aracımız km'de ş.içi 0,22 kuruş yakıyor.

Yani 100 km.'de 12,3 litre civarı lpg tüketiyor.. Sizce de tüketim değerimiz fazla değil mi?

Araç genellikle 1500-3000 arası devirlerde kullanılıyor.. Yakıt tüketimini düşürmeye yönelik neler yapılabilir?
 
Kullanıcı avatarı
ablukada
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 13
Kayıt: 16 Nis 2010, 12:16
Ad Soyad: Barış Çeltik
Nereden: Sakarya
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi Combi 2000

İleti sonerx » 19 Kas 2010, 19:41

yaw kardeş motor ufak bence normal az yaksın diye harçanılan paralarla çok büyük bir fon kurulabilirdi.
benim felicia karbiratörlü 22-28 krş yakıyor.Yakıt lt fiyatı 2-2.17 tl arası.
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti felicia_3437 » 19 Kas 2010, 19:52

senın felicia yakmıyor bence iciyor aim ya ıyı bır bakım şart o arabaya 22 krş benzınle göruyorum ben neyaptın lpg de bırde 28 krş yakıyor dıyorsun ilginc bir durum var ortada şeğirdışı 155krş şehir ici tırafıhe bağlı değişiyor ondada en fazla 195 krşu gördüm ben feliciamla
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti felicia_3437 » 19 Kas 2010, 22:00

sizde buyuk proplemler var bence benım görüşüm o yanı bayram tatilinde totalde 1370 km yol yaptım istanbul kastamonu ve kastamonu ıstan bul olarak geri kalanıda orda gezmelerım oluyor toplamda 200 tl lik yakıt harcadık yaptıhımız kilometreye bakarsak aracım 140 krş yakıyor uzun yolda ve 5 yetişkin 2 cocuk bırı 3 bırı 5 yaşında ve valızlerımız vardı yuk vardı yanı bence felicia cok normal yakıyor lastık havası balans bıle yakıta buyuk ıkramıyeler yapıyor
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti başar35 » 22 Kas 2010, 12:44

ben daha önce broadwayla 35 liradan aşağı yakmazken skodayla 30 lirayı bile bulmuyor yakıtım memlekete giderken.190 km civarı gidiyoruz rampalar var.üstelik broadway varken lpgnin fiyatı daha düşüktü.ben yakıt konusunda skodanın üstüne kesinlikle hiç bi arabayı tanımam.
başar35
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 05 Tem 2010, 23:33
Ad Soyad: Emre Başar
Nereden: İzmir
Arabanız: 96 Felicia

İleti Balıkcı » 22 Kas 2010, 14:36

Arkadaşlar, LPG ile 1.3 karbüratörlü Felicia Combi (1996 model LX) ile yakıtı şehir içinde 0,155-0,160 kuruş aralığına düşürdüm. Sizlerin araçlarında da en fazla 0,180 kuruş civarı olmalı, eğer 0,200 kuruş ve üzeri yakıyorsanız, muhakkak bir yerlerde bir sorun var demektir.

İlk aldığımda, 0,230 kuruş yakıyordu ki bu 1.3 motorlu bir araç için bana çok fazla geldi ve iyi bir bakım, ince ayarlar ile miktarı başta dediğim değerlere düşürdüm.

LPG'nin litresini 1,87'den alıyorum. Bu litre fiyatı ile, depo tam boşken 48 Liralık gaz aldım ve tam bittiğinde, bir seferinde 300, bir seferinde de 315 kilometre yazdı. Şehirlerarası henüz ölçme imkanım olmadı ama şehir içi sarfiyat bu şekilde.

Aslında bakımlı bir araç her zaman yakıt tasarrufu demektir. Asıl önemli mevzu da bu.
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti zeybek » 22 Kas 2010, 14:59

Lpg 2,13 tl. uzun yolda km de 125 krş yakıyo
zeybek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 157
Kayıt: 04 Oca 2010, 20:56
Nereden: Karabük
Arabanız: Felicia 1.3 GLX

İleti wehby » 22 Kas 2010, 17:15

benim felicia şehiriçi 18-19 krş , uzun yolda (ortalama hız 110) 14krş yakıyor...lpg litresi 2.00 lira... araç 1.6 glx sıralı sistem lpgli...
DENİZİN İÇİNDEKİ CANAVARI GÖRÜP DE ŞAŞMA , İÇİNDEKİ DENİZ OLAN CANAVARI GÖR DE ŞAŞ...
wehby
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 268
Kayıt: 01 Ekm 2010, 12:04
Ad Soyad: vehbi öz.
Nereden: Kayseri
Arabanız: 97 felicia 1.6 glxi

İleti termineytir » 22 Kas 2010, 18:32

Bayramda Ankara yolculuğunda yaptığım ölçümlere göre 110 KM sabit hız ile 247 Kuruş yakıyorum. Şehir içi 270 Krş.
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti sonerx » 22 Kas 2010, 19:15

yaww kardeşlim ne yapalım tabiri caizse arabanın kulağının arkasını bile ... elledim.Tamir etmediğim ilgilenmediğim yer kalmadı. NEREYİ BAKTIRACAĞIM BEN... lastiklerim çok eski ama distribütör,3 tırnak buji ne bileyim conta değişimi,92 lik müşir avans ayarı vs vs heryerini elden geçirdim yine YAKIYORRR
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti Teknolog_35 » 22 Kas 2010, 19:43

arkadaşlar bende de 95 lx 1300 karbüratörlü var eskiden çok iyi kaçar ve çok düzgün yakıt yakardı sesi filan iyiydi fakat ben karbüratörü yıkatana kadar sonrasında araba tabir yerindeyse böğürmeye başladı sanki egzos ucu karbüratör ağzında gibi ve aracım şuan litre fiyatı 2.10 la yaklaşık 210 kuruş yakıyor hatta biraz daha fazla geçenlerde çevre yolunda biraz basayım dedim 130 u da geçemedi sizce nedeni nedir ? acaba ayarlarını mı bozdular nasıl düzeltebilirim??
Teknolog_35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 44
Kayıt: 16 Kas 2010, 00:12
Nereden: İzmir

İleti sonerx » 22 Kas 2010, 19:56

bi yerler su almış.Konjektörün ucu distribütöe buji kablo başları vs.
Bu ustalar adamı USTA eder!
Kullanıcı avatarı
sonerx
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 340
Kayıt: 12 Mar 2007, 00:47
Konum: AKÇAABAT
Ad Soyad: yaşar balcı(soner)
Nereden: Trabzon
Arabanız: Hyundai Getz 1.5 CRDİ 2006

İleti Teknolog_35 » 22 Kas 2010, 21:52

Teşekkürler bi kontrol edicem fakat bu karbüratörü komple söküp benzinle yıkayıp kurulayıp tekrar yerine takmışlardı otomatik jikleyi biraz zor taktılar bujilerle yada distribütörle oynamamışlardı
Teknolog_35
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 44
Kayıt: 16 Kas 2010, 00:12
Nereden: İzmir

İleti Balıkcı » 23 Kas 2010, 01:16

sonerx yazdı:yaww kardeşlim ne yapalım tabiri caizse arabanın kulağının arkasını bile ... elledim.Tamir etmediğim ilgilenmediğim yer kalmadı. NEREYİ BAKTIRACAĞIM BEN... lastiklerim çok eski ama distribütör,3 tırnak buji ne bileyim conta değişimi,92 lik müşir avans ayarı vs vs heryerini elden geçirdim yine YAKIYORRR



Yaww kardeşim :D

Öyle kulak arkasına falan gerek yok, LPG tesisatının kontrolü/ayarları, ateşleme sistemin kontrolü/ayarları yakıtın düşmesi için en büyük etkenler. Lastik ebatı, fren sıkmaları vs. onlar ufak teferruatlar (etkisi yok değil ama gözardı edilebilecek kadar ufak).

Bir kere 3 tırnak buji falan ben sizden duyuyorum. Karbüratörlü araçta 3 tırnak bujinin pek bir önemi olacağını sanmıyorum, orjinal bujiden şaşmayın bence. Tevzi makarası önemli mesela, ben orjinal tevzi makarasındaki tekleme sorununu BOSH marka tevzi makarası takarak çözdüm. Bujilerim, buji kablolarım yenilendi. Motor yağı yenilendi, bu arada önemli ayrıntı, motor yağına BOR kattım, motor sesini hissedilir derecede kesti. Yakıtın azalmasında en önemli etken, gaz beyninden karbüratöre gelen vana ve hortumun değişimi oldu. Beyinden gelen hortumun hava filtresine girişi (hava filtresinin hava alan ağızlarının ayarı önemli), oradan karbüratöre bağlantısı sorunluydu, onları düzelttim oldu. Şöyle ki;

Karbüratöre gelen gaz hortumunu hava filtresini delerek geçirmişler, fakat o delik o kadar genişti ki, hava filtresinin hava alacak ağızlarını da kapatmışlar, havayı sadece hortumun geçtiği o delikten alıyor, filtre falan tamamen devre dışı kalıyormuş. Birde bunun yanı sıra hortum geniş, karbüratöre bağlandığı giriş dar resmen hortum giriş ucunda iman gücü ile duruyormuş. Zira araba gaz ayarı tutmuyor, gaza çok yüklendiğimde koku geliyordu. O hortumu bir incesi ile değiştirdim, vana da ince hortuma göre yenilendi, hava filtresindeki (hortumun geçtiği) delik ısıya dayanıklı silikon ile kapatıldı. Hortumun karbüratöre girişi sağlamlaştı. Hava filtresinin her iki girişi de (egsoz manifoltundan gelen giriş ile önden gelen giriş) kapalıyken, egsoz manifoltundan gelen girişin kapatması sağlamlaştırılıp, önden gelen girişin kelebeği iptal edilerek, giriş 3/1 oranında kapatıldı. Üstüne de güzel bir gaz ayarı, arabanın yakıtı 23 kuruştan 16 kuruşa düştü.

Şu anda arabanın otomatik jiklesi de sorunsuz, gazda çalışması da çok güzel ve yumuşak. Fakat benzinde çalışması biraz farklı, yani benzindeyken avansı biraz yüksek çalışıyor. Ama gaz ve benzin avansı farklı olduğundan sanırım o kadar olacak diye düşünüyorum.

Kısaca, aracın ateşleme sisteminden başka, hava girişi / gaz ayarı da çok önemli.

Şu anda aklıma bunlar geliyor, bu gecelik bu kadar diyeyim :)
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti Balıkcı » 23 Kas 2010, 01:17

sonerx yazdı:yaww kardeşlim ne yapalım tabiri caizse arabanın kulağının arkasını bile ... elledim.Tamir etmediğim ilgilenmediğim yer kalmadı. NEREYİ BAKTIRACAĞIM BEN... lastiklerim çok eski ama distribütör,3 tırnak buji ne bileyim conta değişimi,92 lik müşir avans ayarı vs vs heryerini elden geçirdim yine YAKIYORRR



Yaww kardeşim :D

Öyle kulak arkasına falan gerek yok, LPG tesisatının kontrolü/ayarları, ateşleme sistemin kontrolü/ayarları yakıtın düşmesi için en büyük etkenler. Lastik ebatı, fren sıkmaları vs. onlar ufak teferruatlar (etkisi yok değil ama gözardı edilebilecek kadar ufak).

Bir kere 3 tırnak buji falan ben sizden duyuyorum. Karbüratörlü araçta 3 tırnak bujinin pek bir önemi olacağını sanmıyorum, orjinal bujiden şaşmayın bence. Tevzi makarası önemli mesela, ben orjinal tevzi makarasındaki tekleme sorununu BOSH marka tevzi makarası takarak çözdüm. Bujilerim, buji kablolarım yenilendi. Motor yağı yenilendi, bu arada önemli ayrıntı, motor yağına BOR kattım, motor sesini hissedilir derecede kesti. Yakıtın azalmasında en önemli etken, gaz beyninden karbüratöre gelen vana ve hortumun değişimi oldu. Beyinden gelen hortumun hava filtresine girişi (hava filtresinin hava alan ağızlarının ayarı önemli), oradan karbüratöre bağlantısı sorunluydu, onları düzelttim oldu. Şöyle ki;

Karbüratöre gelen gaz hortumunu hava filtresini delerek geçirmişler, fakat o delik o kadar genişti ki, hava filtresinin hava alacak ağızlarını da kapatmışlar, havayı sadece hortumun geçtiği o delikten alıyor, filtre falan tamamen devre dışı kalıyormuş. Birde bunun yanı sıra hortum geniş, karbüratöre bağlandığı giriş dar resmen hortum giriş ucunda iman gücü ile duruyormuş. Zira araba gaz ayarı tutmuyor, gaza çok yüklendiğimde koku geliyordu. O hortumu bir incesi ile değiştirdim, vana da ince hortuma göre yenilendi, hava filtresindeki (hortumun geçtiği) delik ısıya dayanıklı silikon ile kapatıldı. Hortumun karbüratöre girişi sağlamlaştı. Hava filtresinin her iki girişi de (egsoz manifoltundan gelen giriş ile önden gelen giriş) kapalıyken, egsoz manifoltundan gelen girişin kapatması sağlamlaştırılıp, önden gelen girişin kelebeği iptal edilerek, giriş 3/1 oranında kapatıldı. Üstüne de güzel bir gaz ayarı, arabanın yakıtı 23 kuruştan 16 kuruşa düştü.

Şu anda arabanın otomatik jiklesi de sorunsuz, gazda çalışması da çok güzel ve yumuşak. Fakat benzinde çalışması biraz farklı, yani benzindeyken avansı biraz yüksek çalışıyor. Ama gaz ve benzin avansı farklı olduğundan sanırım o kadar olacak diye düşünüyorum.

Kısaca, aracın ateşleme sisteminden başka, hava girişi / gaz ayarı da çok önemli.

Şu anda aklıma bunlar geliyor, bu gecelik bu kadar diyeyim :)
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti Balıkcı » 23 Kas 2010, 01:18

sonerx yazdı:yaww kardeşlim ne yapalım tabiri caizse arabanın kulağının arkasını bile ... elledim.Tamir etmediğim ilgilenmediğim yer kalmadı. NEREYİ BAKTIRACAĞIM BEN... lastiklerim çok eski ama distribütör,3 tırnak buji ne bileyim conta değişimi,92 lik müşir avans ayarı vs vs heryerini elden geçirdim yine YAKIYORRR



Yaww kardeşim :D

Öyle kulak arkasına falan gerek yok, LPG tesisatının kontrolü/ayarları, ateşleme sistemin kontrolü/ayarları yakıtın düşmesi için en büyük etkenler. Lastik ebatı, fren sıkmaları vs. onlar ufak teferruatlar (etkisi yok değil ama gözardı edilebilecek kadar ufak).

Bir kere 3 tırnak buji falan ben sizden duyuyorum. Karbüratörlü araçta 3 tırnak bujinin pek bir önemi olacağını sanmıyorum, orjinal bujiden şaşmayın bence. Tevzi makarası önemli mesela, ben orjinal tevzi makarasındaki tekleme sorununu BOSH marka tevzi makarası takarak çözdüm. Bujilerim, buji kablolarım yenilendi. Motor yağı yenilendi, bu arada önemli ayrıntı, motor yağına BOR kattım, motor sesini hissedilir derecede kesti. Yakıtın azalmasında en önemli etken, gaz beyninden karbüratöre gelen vana ve hortumun değişimi oldu. Beyinden gelen hortumun hava filtresine girişi (hava filtresinin hava alan ağızlarının ayarı önemli), oradan karbüratöre bağlantısı sorunluydu, onları düzelttim oldu. Şöyle ki;

Karbüratöre gelen gaz hortumunu hava filtresini delerek geçirmişler, fakat o delik o kadar genişti ki, hava filtresinin hava alacak ağızlarını da kapatmışlar, havayı sadece hortumun geçtiği o delikten alıyor, filtre falan tamamen devre dışı kalıyormuş. Birde bunun yanı sıra hortum geniş, karbüratöre bağlandığı giriş dar resmen hortum giriş ucunda iman gücü ile duruyormuş. Zira araba gaz ayarı tutmuyor, gaza çok yüklendiğimde koku geliyordu. O hortumu bir incesi ile değiştirdim, vana da ince hortuma göre yenilendi, hava filtresindeki (hortumun geçtiği) delik ısıya dayanıklı silikon ile kapatıldı. Hortumun karbüratöre girişi sağlamlaştı. Hava filtresinin her iki girişi de (egsoz manifoltundan gelen giriş ile önden gelen giriş) kapalıyken, egsoz manifoltundan gelen girişin kapatması sağlamlaştırılıp, önden gelen girişin kelebeği iptal edilerek, giriş 3/1 oranında kapatıldı. Üstüne de güzel bir gaz ayarı, arabanın yakıtı 23 kuruştan 16 kuruşa düştü.

Şu anda arabanın otomatik jiklesi de sorunsuz, gazda çalışması da çok güzel ve yumuşak. Fakat benzinde çalışması biraz farklı, yani benzindeyken avansı biraz yüksek çalışıyor. Ama gaz ve benzin avansı farklı olduğundan sanırım o kadar olacak diye düşünüyorum.

Kısaca, aracın ateşleme sisteminden başka, hava girişi / gaz ayarı da çok önemli.

Şu anda aklıma bunlar geliyor, bu gecelik bu kadar diyeyim :)
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti Balıkcı » 23 Kas 2010, 01:20

sonerx yazdı:yaww kardeşlim ne yapalım tabiri caizse arabanın kulağının arkasını bile ... elledim.Tamir etmediğim ilgilenmediğim yer kalmadı. NEREYİ BAKTIRACAĞIM BEN... lastiklerim çok eski ama distribütör,3 tırnak buji ne bileyim conta değişimi,92 lik müşir avans ayarı vs vs heryerini elden geçirdim yine YAKIYORRR



Yaww kardeşim :D

Öyle kulak arkasına falan gerek yok, LPG tesisatının kontrolü/ayarları, ateşleme sistemin kontrolü/ayarları yakıtın düşmesi için en büyük etkenler. Lastik ebatı, fren sıkmaları vs. onlar ufak teferruatlar (etkisi yok değil ama gözardı edilebilecek kadar ufak).

Bir kere 3 tırnak buji falan ben sizden duyuyorum. Karbüratörlü araçta 3 tırnak bujinin pek bir önemi olacağını sanmıyorum, orjinal bujiden şaşmayın bence. Tevzi makarası önemli mesela, ben orjinal tevzi makarasındaki tekleme sorununu BOSH marka tevzi makarası takarak çözdüm. Bujilerim, buji kablolarım yenilendi. Motor yağı yenilendi, bu arada önemli ayrıntı, motor yağına BOR kattım, motor sesini hissedilir derecede kesti. Yakıtın azalmasında en önemli etken, gaz beyninden karbüratöre gelen vana ve hortumun değişimi oldu. Beyinden gelen hortumun hava filtresine girişi (hava filtresinin hava alan ağızlarının ayarı önemli), oradan karbüratöre bağlantısı sorunluydu, onları düzelttim oldu. Şöyle ki;

Karbüratöre gelen gaz hortumunu hava filtresini delerek geçirmişler, fakat o delik o kadar genişti ki, hava filtresinin hava alacak ağızlarını da kapatmışlar, havayı sadece hortumun geçtiği o delikten alıyor, filtre falan tamamen devre dışı kalıyormuş. Birde bunun yanı sıra hortum geniş, karbüratöre bağlandığı giriş dar resmen hortum giriş ucunda iman gücü ile duruyormuş. Zira araba gaz ayarı tutmuyor, gaza çok yüklendiğimde koku geliyordu. O hortumu bir incesi ile değiştirdim, vana da ince hortuma göre yenilendi, hava filtresindeki (hortumun geçtiği) delik ısıya dayanıklı silikon ile kapatıldı. Hortumun karbüratöre girişi sağlamlaştı. Hava filtresinin her iki girişi de (egsoz manifoltundan gelen giriş ile önden gelen giriş) kapalıyken, egsoz manifoltundan gelen girişin kapatması sağlamlaştırılıp, önden gelen girişin kelebeği iptal edilerek, giriş 3/1 oranında kapatıldı. Üstüne de güzel bir gaz ayarı, arabanın yakıtı 23 kuruştan 16 kuruşa düştü.

Şu anda arabanın otomatik jiklesi de sorunsuz, gazda çalışması da çok güzel ve yumuşak. Fakat benzinde çalışması biraz farklı, yani benzindeyken avansı biraz yüksek çalışıyor. Ama gaz ve benzin avansı farklı olduğundan sanırım o kadar olacak diye düşünüyorum.

Kısaca, aracın ateşleme sisteminden başka, hava girişi / gaz ayarı da çok önemli.

Şu anda aklıma bunlar geliyor, bu gecelik bu kadar diyeyim :)
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti Balıkcı » 23 Kas 2010, 01:25

Arkadaşlar kusura bakmayın, foruma bu saatte ne olduysa bir türlü yazdıklarımı göndermeyi beceremedim, "formunuz gönderilemedi tekrar deneyin" yazıp durdu, bende her defasında yeniden yolladım. En sonunda aynı mesajdan bu kadar çok oldu maalesef :(

Moderatör ya da admin arkadaşlar fazla olan mesajları silme işi ile ilgilenirse sevinirim.
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

ÖncekiSonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir