300bin'de motor yermi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

300bin'de motor yermi

İleti termineytir » 12 May 2010, 08:03

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar. Bu konu kafamı kurcalamıştı. Sayenizde biraz olsun rahatladım. Daha önceden SKODA kullanıcısı olmadığım için böyle saçma bir soru ile karşınıza çıktım. Cahilliğimi mazur görün.

Kızılcalıhoca sana özel mesajdan ulaştım.sorunlarımız hemen hemen aynı durumda.

Hepinize saygılar sunarım.
 
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti felicia_3437 » 13 May 2010, 22:14

2.5 yıldır bır felsi ya kulanıcısıyım felisiya ve skoda manıta gıbı dır sen onu user sen oda senı user sen onu sever sen oda senı sever skoda eş anlamı cep dostu ben 190 bın de motor yaptırıdım kompile keyfı hafıf cekışten duşmuştu zaten 900 tl ye cok ıyı motor yapılıyor gömlekler falan kompile yanı arbayı uzme emın ol oda senı uzmez.
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti termineytir » 14 May 2010, 20:41

felicia_3437 yazdı:2.5 yıldır bır felsi ya kulanıcısıyım felisiya ve skoda manıta gıbı dır sen onu user sen oda senı user sen onu sever sen oda senı sever skoda eş anlamı cep dostu ben 190 bın de motor yaptırıdım kompile keyfı hafıf cekışten duşmuştu zaten 900 tl ye cok ıyı motor yapılıyor gömlekler falan kompile yanı arbayı uzme emın ol oda senı uzmez.



Üstadım 900'e nerde motor yapılıyor. Belki ihtiyaç olur. Millet 2000 liradan kapı açıyor. Sanki arabayı satın alacak.
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti fofofo3 » 14 May 2010, 22:27

MİLLET ÇOK ATIP TUTUYOR BE BENDE SENİN GİBİ 270 BİN CİCARI ALDIM TANIDIK HERKEZ CIYAK CIYAK BAĞIRIYOR HİÇ UMRUMA TAKMIYORUM BAL GİBİDE ALINIR HELE BU SKODA DÜNYA BİLİYOR ARABA HALA CANAVAR GİBİ YENİ ÜRETİLEN DİZEL MOTORLARLA KARIŞTIRMASINLAR BUNLAR ALİMİNYUM ALAŞIM MOTORLAR TOFAŞ DOĞAN ŞAHİNE BENZEMEZLER
fofofo3
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 14 May 2010, 22:25
Ad Soyad: serhat uysal
Nereden: Aydın
Arabanız: felicia

İleti fofofo3 » 14 May 2010, 22:33

BU ARADA BİR EKLEME YAPACAĞIM BU ARKADAŞLAR 50 BİNDE 80 BİNDEN YUKARI ARABA ALMAM GİBİ KESİN KANILARA VARMIŞLAR MERAK ETMEYİN O CİVARLARDAKİ OTOLARIN HEPSİDE KM Sİ DÜŞÜRÜLMÜŞ ARAÇLARDIR BENDE BÖYLE BİR ÖN YARGIDA BULUNAYIM.KM Sİ DÜŞÜRÜLMEMİŞ HİÇ BİR ARAÇ YOKTUR PİYASADA HİÇ DEĞİLSE 150 BİN ÜSTÜ OLAN KM LER ORJİNALDİR KANIMCA
fofofo3
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 4
Kayıt: 14 May 2010, 22:25
Ad Soyad: serhat uysal
Nereden: Aydın
Arabanız: felicia

İleti berkin » 19 May 2010, 20:18

walla bu konuda bende önyargılı davranmayın derim . biz 1997 yılında 1994 favorit glx almıştık. araba 100.000km deydi. 150.000 km de tüp taktırdık . babam arabayı pert ettiginde araba 550.000 kmdeydi. ve hiç motor yaptırmadık . sadece üst kapak contası,debriyaj ve marş motoru degiştirmiştik. bazen oluyodu haftada yag degiştiriyoduk . 5000km yapıyoduk o derece yani. favoriti halen özlerim .
şu an 2001 model 1.6 felicia var . 53.000km e aldık . şu an araba 160.000km de . motorda tık yok . sadece debriyaj bırakacak bizi gibi görünüyor . o da gittigi yere kadar gitsin .
araba motorları öyle hemen 100.000 km de veya 300.000 km de giermi tabi kullanımada baglı ama bence gitmez . yaa en basiti otobüsler , adamlar milyonları deviriyolar .
Kullanıcı avatarı
berkin
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 299
Kayıt: 18 May 2010, 00:16
Ad Soyad: YILMAZ HATİP
Nereden: Kocaeli
Arabanız: YETİ 1,6 TDİ ELEGANCE GREENLİNE MATO KAHVE

İleti Safariali » 20 May 2010, 13:45

dün motorun yağını değiştirdim mobil süper 2000 diye 10/40 olanından genede ilk çalıştırmada mavi duman görünüyor bilmiyorum ne yapsam motoru açtırsak bi türlü kalsın desek ne türlü kullanma kılavuzunda 1000 km de 1 litre yağ eksiltmesi normal diyorlar bu ay tüp taktırmak istiyorum acaba tüpü taktırmadan önce bi serviste motoru açtırsakmı psikolog lazım bana çok huylandırıyor hem cebe hem beyne zarar araban var paran yok :cry:

bu siteye üye olan herkesi altın günü yapmaya davet ediyorum hehe nasıl fikir titan saadet zinciri oluşturalım saadetimiz bol olsun hadi garii vaaamısınız
Safariali
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 261
Kayıt: 21 Arl 2009, 19:57
Ad Soyad: Ali desidero
Nereden: Aydın
Arabanız: Seat cordoba vario

İleti termineytir » 20 May 2010, 13:52

kızılcalı hocam. Senin bana bir tavsiyen olmuştu. Bende senin dediğin gibi motor üst kapağı söküp içinde kurum halinde birikmiş olan yağı güzelce temizledim ve yap değişimi yaptım. Bendeki mavi duman sıkıntısı düzeldi. 1 haftadır bu sıkıntım yok.

Sen düzeldi demiştin yenidenmi başladı_?
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti Konyalım » 23 May 2010, 23:33

Arkadaşlar 1996 model glx karbüratörlü feliciam var, maşallah diyeyim şimdiden ben aracı aldığımda 176.000 km deydi, şimdi 216.450 km de. Hem kaportası, hem motoru muadillerine taş çıkartır. ben üçüncü sahibiyim aracın, birinci ve ikinci sahibi arabaya hem binmiş hemde bakmış, 216.000 km ye kadar her 10.000 km lik bakımı düzenli yapıldı. her marşa bastığımda sıfır arabaya biniyormuşum gibi, bana da bir ustanın söylediği bu şekilde bakarsan bi 500.000 km yi çok rahat görürsün demişti, ustadan ustaya, kullanıcıdan kullanıcıya fark var, kazasız belasızbinmek nasip etsin Rabbim,
Konyalım
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 26 Mar 2008, 17:37

Önceki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir