arka teker biyesi

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

arka teker biyesi

İleti zenit » 16 Ekm 2010, 22:09

arkadaşlar gecen gün sanayiye gittim akis körüklerini değiştirmek için usta arka teker bilyelerini de değiştirmem gerektiğini söyledi iki akis körüğü ve arka iki teker bilyesini değiştirmek için malzeme+işcilik 160 tl tutar dedi sizce fiyat nasıl bilgisi olan arkadaş var sa yardımcı olursa sevinirim
 
zenit
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 10 Tem 2009, 19:28

İleti felicia_3437 » 16 Ekm 2010, 23:14

bilyalar sanırım 15 tl idi akıs köruklerımı kendısınımı değiştirecek bu adam anlamadım abım işin kısası arkadaş sen den 100 tl icilik alacak yanı akis körükleri 5 tl tanesı iki si 10 tl bılyalarında tanesı 20 tl olsa ıkısı 40 tl yapar yanı tahmınen de mazemen 60 tl gıbı bır rakam tutar buda sızın ıcılık 100 tl demektır hadı kolay gelsın hesap karıştı sıs ayıklayın:Dsölediğim fiyatlarda en fazla yanılma payım 10 tl dıyorum
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti felicia042 » 16 Ekm 2010, 23:28

teker bilyelerini neden değiştirecekmiş boşlukmu varmış. bence kendiniz kontrol etmeden değiştirtmeyin
Kullanıcı avatarı
felicia042
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 715
Kayıt: 24 Ağu 2007, 23:43
Ad Soyad: ayhan
Nereden: Konya
Arabanız: VW POLO 1.0

İleti felicia_3437 » 16 Ekm 2010, 23:38

ya boşluk vardır yada ötuyordur ama bana kalırsa 100 tl bu iş icin cok para abım
en fazla parcan 60 icilik 40 tl olması lazım bunda ya gecen gun bır arkadaşın tırıger hafa polen mozot fılıtrelerını değiştırdık parca harış 80 tl verdık arac fabıa
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti forman37 » 17 Ekm 2010, 00:13

bu arac nedır ?
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti felicia_3437 » 17 Ekm 2010, 00:22

forman yazıyor ama ferride ola bılır sanırım
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti ihsan » 17 Ekm 2010, 00:34

benim formanında arka teker bilyası degısecek bilyanın tanesi 20-25 gibi aklımda kaldı ama tamda emın degılım mumkunse iyisinden taktır sonra gene ses yapmaya baslar bıdaha masraf benımkı ugultu yapıyo. aslında arkasım senın ıslem ıcın akıs koruklerı pahalı degıl ama cok ugrastırıyo zman alıyo on takımı sokuyo komple oyle cıkartıyo ama dogrusunu soylemek gerekırse 100 tl ıscılık bence cok para ama pıyasa sartlarına gore normal. adamlar bi tekeri sokup ufak bı tamırata 20 lıradan baslıyolar nerdeyse artık ya
Kullanıcı avatarı
ihsan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 285
Kayıt: 05 Şub 2007, 13:58
Konum: Bursa/Osmangazi
Ad Soyad: ihsan ACAR
Nereden: Bursa
Arabanız: Skoda Fabia special 1.4 16v 101hp

İleti zenit » 17 Ekm 2010, 00:42

arabam 96 model felicia
zenit
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 10 Tem 2009, 19:28

İleti SKODA 135 » 17 Ekm 2010, 08:52

Arkadaşlar bu 160 lira çok.......Nerede yaptırırsanız yaptırın isterseniz servise gidin sorun...

Ayrıca arka teker bilyalarını siz bile değiştirirsiniz. Değiştirmek istemezseniz eğer başka bir ustaya gidin sorun kaça değiştireceksiniz diye? Zaten iki bilya değişimi toplam 10-15 dakika ben birkaç gün önce arka balataları değiştirttim, sökülmüşken bilyalaraıda değiştirelim mi? diye sordum baktılar gayet iyi fakat gresleyip sadece bakım yaptılar.

Ön körükler ise, aracı havaya kaldırıp hemen aksları çekiyorlar ve yeni körükleri geçirip içini geresleyip tekrar yerine bağlıyorlar, bu işlemde öyle sanıldığı gibi uzun ve zorlu bir iş değil... Nereden biliyorsun? derseniz, benim arkadaşlarımın bir bölümü otomobil sektöründe esnaf.

İsterseniz bir de başka yerden fiyat alın derim.
Oyuncak sanmayın ahlâk-ı milli, rûhî millidir.
Onun ilkâsı en korkunç ölüm, mevt-i külli'dir.
Mehmet Akif ERSOY
Kullanıcı avatarı
SKODA 135
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 450
Kayıt: 08 Ekm 2010, 18:25
Ad Soyad: Abdullah Pınarlı
Nereden: Uşak
Arabanız: Skoda Favorit

İleti felicia_3437 » 17 Ekm 2010, 09:09

skoda135 arkadaşım olaya noktayı koymuş abıcım yanlış anlamayın ama usta dıye gıtıhınız adam bana göre tam bır dolandırıcı yaw
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti Karadul » 17 Ekm 2010, 11:54

Bence de başka bir yerden fiyat alın.Bu fiyat çok.
Karadul
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 93
Kayıt: 24 Eyl 2010, 14:44
Ad Soyad: Yasin DİLİ
Nereden: İzmir
Arabanız: Fluence

İleti frostbite19 » 17 Ekm 2010, 14:17

Ben daha 2 hafta önce akis körüklerini değiştirmiştim, forumda yazmıştım hatta,
10 TL körükler NOVA marka
20TL işçilik

?Life is a tale told by an idiot

-- full of sound and fury,

signifying nothing.?



William Shakespeare
Macbeth Act 5, scene 5, 19?28
Kullanıcı avatarı
frostbite19
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 706
Kayıt: 22 Ağu 2007, 15:25
Ad Soyad: Fahri
Nereden: Konya
Arabanız: Octavia Ambiente Combi 2004

İleti yasamisd » 17 Ekm 2010, 15:46

Ben de geçen hafta aks kafalarını takım halinde değiştirdim sag-sol malzeme 90 tl, işçilik 50 tl tuttu
yasamisd
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 8
Kayıt: 29 Arl 2008, 17:29

İleti zenit » 17 Ekm 2010, 18:05

herkrse teşekkürler
zenit
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 15
Kayıt: 10 Tem 2009, 19:28


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir