DEVİR SAATİ HAREKETİNİ NERDEN ALIYOR

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

DEVİR SAATİ HAREKETİNİ NERDEN ALIYOR

İleti Safariali » 30 Kas 2010, 15:43

şimdi senin dediğine göre 1243 mü doğrusu motor öne doğru dönüyor bildiğime göre yani saat yönünü tersine dönüyor sen buna göre sıralamayı bir daha anlatsana yada 1.6 kullanıcıları bi bakıverin şu kablo bağlantılarına saygılarr.
 
Safariali
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 273
Kayıt: 21 Arl 2009, 19:57
Ad Soyad: Ali desidero
Nereden: Aydın
Arabanız: Seat cordoba vario

İleti Balıkcı » 30 Kas 2010, 15:56

Hocam ben şöyle veya böyle takılmalı demedim, sizin arabalardaki motoru bilmiyorum. Ama yanlış takılmış olsa aracınız normal çalışmaz, hatta hiç çalışmaz. İsterseniz şu anda takılı olan biçimi öteki şekilde değiştirin bakalım çalışacak mı, en kolayı bu :)
Kullanıcı avatarı
Balıkcı
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 227
Kayıt: 30 Eyl 2010, 12:33
Ad Soyad: Serdar
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia Combi 1.3 LX

İleti ilhanuney » 16 Arl 2010, 22:05

sanırım devir sati sorusunun cevabı bende:) distribitörde yada şarz dinamosunda, ilkin bende öle bi sorun vardı bundan kısa bir zaman sonra disribitör arızalandı ve sorun ondan sonra kalktı, ve dah sonra 1 sene kadar gene devir sati kafasına göre takılıyordu hemen bi eleketirikçiye çektim arızayı sordum aküdeki su bitmiş bu sebepten kısa devre yapıp elektiriği başka yönlere veriyordu. bu sorunu halletikten sonra hiçbir problem kalmadı,. yani şu an iki soru var aklınızda ,distribitörmü şarj dinamosumu!...
ilhanuney
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 9
Kayıt: 17 Tem 2010, 17:51
Ad Soyad: ilhanuney
Nereden: İzmir
Arabanız: felicia

İleti felicia560 » 30 Mar 2017, 15:51

Arkadaslar uzun suredir devir saatimdee sapitma mevcuttu
Problem su sekilde..
Aracin motor devrinde bi sikinti yok ama devir saati her daim oynak halde geziniyor mesela rolantide 3 bin ile bin arasi hizli sekilde gidip geliyor.gaza basiyorsun busefer 3 bin ile 5 bin arasi dans ediyor.
Uzun sure boyle kullandim onemsemedim az once canim sikildi biraz kurcaladim.
97 karburatorlu felicia favoritlerle ayni atesleme ve motor sistemine sahip.
Bixim araclarda devir sinyali bobinden alinmiyor arkadaslar elektronik atesleme modulunden yani bobinin yaninda takili olan siyah dikdortgen parcadan aliyor bu parcaya dort kablo giriyor
Biri siyah olan kablo konrak acildigi andan itibaren arti 12 v geliyor sasesini monte edildigi vidalardan aliyor(yani calismasi icin montaj halinde 9lmasi gerekir)diger ikisi distribitordeki bobinden geliyor zaten bir de sari kablo var butun is bu sari kabloda bobine yuksek akim icin gerekli sinyali gonderiyor takip ederseniz bobineden sonra arac icin3 dogru devam eder o da devir sinyalini gistergeye gonderen kablodur.
Elimde yedek olan atesleme modulunu takinca benim devir problemim duzeldi.
Sizde de bu sekilde bir problem varsa umarim yardimci olur.
felicia560
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 195
Kayıt: 03 Haz 2015, 08:00
Ad Soyad: erdem hakki bagama
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 1997 skoda felicia

Önceki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir