İKİNCİ KELEBEK

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

İKİNCİ KELEBEK

İleti mehmet.genç » 30 Haz 2011, 20:46

Arkadaşlar aracım 99 model 1,3 glx modeli.Maksimum hızı 130u geçmiyordu ve son zamanlar çekiş performansıda iyice zayıflamıştı.Skoda yetkili servise gittim.Subap ayarı yaptılar ve distbrütörde ateşleme sorunu varmış ona baktılar.Çekiş harika oldu.Ama hala maksimum hız 130.Sorun ikinci kelebek açmıyormuş.Bunun nedeni ne olabilir.birde sıradan bir karburötörcuye gitsem ayarlayabilirler mi?
 
mehmet.genç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 26 Nis 2010, 21:18
Ad Soyad: mehmet genç
Nereden: Bursa
Arabanız: felicia

İleti beyazkurt61 » 01 Tem 2011, 22:31

kardeş bakdır bı ama benım bıldım ıkıncı kelebek dıe bişi yok ben sırf bu yuzden sokdurdum karburatoru 250 masraf yaptım ama gene aynı yane degısen bırşey yok 130 gecmıor yukarı bolesıde ıy aslında kaza rıskın azalıo :) bak ben bu 130 muhabbetıne yaptıkalrımı kısaca yazım disburator karburatorr pıston sekman subab ustkapak komple exsantırık zıncır
performans bujı aklına gelcek bır cok şey degişdim bırtek beyın kaldı ben ondan şupelenıorum onuda ılerde degişip denıcem yıne sende bır bakdır bu kelebek işine yaz bakalım sonuc ne olcakk hadı hayırlısı
Kullanıcı avatarı
beyazkurt61
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 15 Mar 2011, 00:16
Ad Soyad: çilingiroglu
Nereden: Trabzon
Arabanız: felicia

İleti hakanaktemur » 02 Tem 2011, 12:32

arkadaşım eğer aracın düşük vites lerde 4000 5000 devire kadar çıkıyorsa ikinci kelebek açıyor demektir.
yani ikinci kelebek 130 dan sonra açmaz ortalama 3000 devieden sonra açar ve her viteste açar
anlatmak istediğimi anlamışsındır umarım saygılar
hakanaktemur
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 5
Kayıt: 19 May 2011, 10:31
Ad Soyad: hakan aktemur
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia

İleti mehmet.genç » 04 Tem 2011, 18:17

hocam bende yetkili servise bıraktım aracı.subap ayarı distbrütör buji buji kabloları 200 lira masraf yaptım.Onlar dediler ikinci kelebek açılmıyo diye.Olmadı kıycaz paraya onada baktırcam.Ben fena taktım bu 130 olayına.Forumda bi arkadas dedi ikinci kelebektendir diye servise bırakırken bende dedim ustaya ondan olabilirmi oda kesinlikle olmaz onla alakası yok dedi.Sonra aracı almaya gidince usta sen haklısın ikinci kelebek açmıyo ondan böle onada bakmak gerekir dedi.Neyse ben 1 haftaya kadar onada baktırcam sizlerede bilgi veririm olur inşallah da.
mehmet.genç
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 96
Kayıt: 26 Nis 2010, 21:18
Ad Soyad: mehmet genç
Nereden: Bursa
Arabanız: felicia

İleti forman37 » 04 Tem 2011, 19:19

yaw kardesım baya bı zamandır takıp edıyorum bu 1,3 karburatorluler nasıl oluyoda 130u gecmıyo anlamıyorum benım arac 1,3 forman 170 - 180 banamısın demıyo .
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?

İleti hakan48 » 04 Tem 2011, 20:37

mehmet.genç yazdı:hocam bende yetkili servise bıraktım aracı.subap ayarı distbrütör buji buji kabloları 200 lira masraf yaptım.Onlar dediler ikinci kelebek açılmıyo diye.Olmadı kıycaz paraya onada baktırcam.Ben fena taktım bu 130 olayına.Forumda bi arkadas dedi ikinci kelebektendir diye servise bırakırken bende dedim ustaya ondan olabilirmi oda kesinlikle olmaz onla alakası yok dedi.Sonra aracı almaya gidince usta sen haklısın ikinci kelebek açmıyo ondan böle onada bakmak gerekir dedi.Neyse ben 1 haftaya kadar onada baktırcam sizlerede bilgi veririm olur inşallah da.



Aracınızı 2. Kelebek Açmıyor Deyipte Çözüm Üretmeyen Ustaya Götürmeyin. 2. Kelebek Normal Rölantide Yüksek Gaz Dahi Verdiğinizde Yüksek Gazda Kendiniz Açtığını Görebilirsiniz. Yanda 2. Boğaz Tertibatı Vardı. O Tertibatın Valfi Arızalı veya Minik Bir Hortumu Vardır. O Çatlamıştır. Ondan Dolayı Vakum Yapamaz ve 2. Boğaz Açmaz. Bu İşlem Çok Basit Kontrol Edilebilir.
images.jpg
hakan48
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 689
Kayıt: 01 Kas 2007, 00:23
Konum: www.otoyedekparcacim.net
Nereden: Muğla

İleti bekocan » 04 Tem 2011, 21:01

abicim bende 2. kelebek fuul açık hiç kapalı değilki
zaten böyle olmasıda gerekmiyormu
çünki mikserden gaz 2 yönlü olarak aşşağıya doğru gazı veriyor 2. kelebek kapalı olursa kelebeğin üstünden gelen gaz tamamen açık olan tarafa gitmesi zor olmazmı ki
o yüzden tam açık olması lazım değil mi arkadaşlar
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti AhmetH » 04 Tem 2011, 21:09

mikser dediğiniz LPG işleri malum.

2. boğaz bunlardan bağımsız çalışır. çalışmıyorsada çalışmaz :)
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti rasyonel » 04 Tem 2011, 21:11

benim lpg mikseri çift boğaza göre yapılmış tam ortadan gaz girişi var ve iki boğazada burdan gaz dağılıyor 2. kelebek devamlı açık değil gereken devrinde açıyor sadece yakıtı hesaplamadım uzun zamandır ama fazla yakmadığını söyleyebilirim gerekirse resimde ekleyeblirim bendede 2. boğazın hortumları t ile birleşen noktadan kırılmıştı onardım yüksek devirde ve tam gazda performans artışı hissedilir derecede arttı

bizim araçların mikseri değil ama aynı prensipteki mikseri kullanıyorum resimi ekledim
http://i715.photobucket.com/albums/ww15 ... 010233.jpg
rasyonel
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 35
Kayıt: 19 Şub 2011, 01:52
Ad Soyad: burak orta
Nereden: Sakarya
Arabanız: felicia

İleti bekocan » 04 Tem 2011, 21:22

şu t birleşen nokta yerin tam fotosunu çekermisin
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti rasyonel » 05 Tem 2011, 18:54

rasyonel
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 35
Kayıt: 19 Şub 2011, 01:52
Ad Soyad: burak orta
Nereden: Sakarya
Arabanız: felicia


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir