Ne kadar basarsam basayım 110 u geçmiyor

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Ne kadar basarsam basayım 110 u geçmiyor

İleti beyazkurt61 » 22 Ağu 2011, 00:20

kardeş bu sozune hıtaben sokdurcem motorun altını bakalım işallah odur sorun ama benım egzantırık degışelı 10 bin km olmadı sanırım takamadılar aldımdada aynıydı ozaman 110 gecmıodu sımdı "130 zor buluorum bakalım ha bıde 1 vıdesden 2 cekınce araba bayılır gıbı oluo
 
Kullanıcı avatarı
beyazkurt61
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 15 Mar 2011, 00:16
Ad Soyad: çilingiroglu
Nereden: Trabzon
Arabanız: felicia

İleti syossett » 22 Ağu 2011, 00:24

Egzantırık zıncırının yenı olsa bıle yanlıs takılması sorun cıkarır .. hele kı uzak dogu malı ıse kısa zamanda problem cıkar. Actır baktır dostum ıcın rahat olsun zaten orıjınalı bıle pahallı degıl . Umarım ıyı bır haber gelır ..kolay gelsın .
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti afacann » 22 Ağu 2011, 10:08

syossett yazdı:Yuh yani :? ... ne ustalar var yahu ..Ustaya bak.. sente atması mumkun değlmiş !!! gozumle gordum bızzat yasadım ustam alt karterii soktu,zıncırde oyle bır bollaşma vardı ki, gozlerıme ınanamadım. Çin malı trıger takın da gorun sente atması neymıs.. Nasıl ustalar var yahu.. Mıllet bosuna demıyor.. arabanızı skodadan anlayan bır ustaya goturun dıye. sevgılı dostum ahkam kesmek ıstemem ama, sente atması bollaşma skodalarda vardır. Ve bu çekişi çokk etkıler.




sonuna kadar katılıyorum sente atması mümkün yukardaki yazımda da belirttiğim gibi yetkili servis zincir bollaşmış sente atmış dedi yapıldı ve sorun çözüldü ayrıca şunuda belirtmek isterim zincir kopmaz kolay kolay onu diyen ustada bi yanlışlık var kısacası zincir kopup yolda bırakmaz
Kullanıcı avatarı
afacann
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 47
Kayıt: 04 May 2009, 16:47
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: 98 FELİCİA 1.3 GLXİ

İleti syossett » 22 Ağu 2011, 17:49

aynen katılıyorum Afacann kardeş. Egzantırık zıncırının cekısle alakası var tabıkı kardesımın 2010 focusunda egzantırık zıncırının mılım yanlıs takılmasında bıle araba yurumez olmustu bırde aynı sorunu benım forman da yasayınca onemını anladım . Ustaya bak ya :? favorıtlerde egzantırık zıncırı bollaşmazmış. İşte bu yuzden paralarımız heba oluyor harcıyoruz araalar yıne ıstedıgımız gıbı olmuyor. Adam deneme yanılma metodu ıle araba tamır edıyor :D ..
Kullanıcı avatarı
syossett
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 798
Kayıt: 12 May 2010, 16:56
Ad Soyad: Asım Erdoğan
Nereden: Ankara
Arabanız: Favorit

İleti zeybek » 22 Ağu 2011, 17:58

Şu an için tevzi makarasını, distribitör kapağını, bujileri, buji kablolarını, değiştireceğim. Umarım sorun düzelir, egzantrik dişlisini değiştirmek uzun hikaye, işçilik ücreti de pahalı olabilir. Benim volan dişlisi de değişmesi gerekiyo, baskı balata biraz var daha, baskı balata bitmeye yakın hepsini birden değiştirsem sorun olmaz sanırım. Yalnız avans emiş hortumunu yeniledim, Distribitördeki uydu şeklindeki kısmın vidasını söktüm ve içindeki yayı küçülttüm ve bir miktar sündürdüm. Vidanın tek puluna 2 pul daha koydum ve öyle sıktım, yarın tevzi makarası ve distribitör ile buji ve buji kablolarını değiştirince sonucu buradan yazarım.
zeybek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 157
Kayıt: 04 Oca 2010, 20:56
Nereden: Karabük
Arabanız: Felicia 1.3 GLX

İleti felicia_3437 » 22 Ağu 2011, 21:49

arkadaşlar sinciri değiştirdik ten sonra orjınal ise ve takan usta para gelsin ne olursa olsun demıyen usta ıse yanı ben işimi yapıyım anama sövülmesin diyorsa o araba sincir değiştik ten sonra 3 vıteste az bır zor görünce patı cekmıyorsa o sincir düzgün takılamış demektır ben 80 bin km önce değiştirdim buda ney dedım böle sankı felicia deyılde başka bir aractaymış gibi hısetım kendımı gaza basınca arabanın burnunun havaya kalktıhını hısetmeyı bırak gözümle göre biliyordum cekiş sorunu 1 avans ayarı ve hortumunun eskimiş olması iki bujı bujı kaploları tevzi makarası ve pilatin yada disbiritörün icinde ki celik yayın cok sert olmasından kayanklanıyor sorun onlarda da değilse baskı yı kontörl etireceksiniz ve biston basınclarını kontorl etıreceksınız bar metre ile belkide bbir piston tam vurmuyordur oda cekişi ve yakıtı etkıler sorun onlardan da değilse orjınal alıp adam akılı bir usta bulup sinciri değiştirin ve farkı görün derim
FeLiŞ 1995 34 ylt 20
Kullanıcı avatarı
felicia_3437
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1786
Kayıt: 21 Mar 2010, 00:02
Ad Soyad: M SELİM AKIN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: FELİCİA LX

İleti zeybek » 22 Ağu 2011, 22:07

Bu arada bişeyi keşfettim. Distribütörün üzerindeki avans hortumu baya işe yarıyor. Özellikle test ettim.Distribütörün üzerinde sarı renkli uydu şeklindeki metale bağlı olan hortum karbüratörün orda bir yere bağlanıyor. Karbürtördeki bağlantıyı söktüm ve araç 3000 devire sabitledim. Aracta oldugu gibi hortumun içindeki havayı çektim agzımla, basınç değişince devir bir anda kendiliginden artıyor. Bence araçlarınızdaki bu mekanizma çalışır halde olmalı. Büyük faydası var.
zeybek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 157
Kayıt: 04 Oca 2010, 20:56
Nereden: Karabük
Arabanız: Felicia 1.3 GLX

İleti zeybek » 26 Ağu 2011, 08:31

98 1.3 felicia glx aracım için çeşik düşüklüğü şikayetiyle, bujileri, buji kablolarını, distribitör kapağının ve tevzi makarasını değiştirdim. Tekleme başladı. 3000 devire kadar tekleme yapıyor, 3000 den sonra kesiyordu. Buji kablolarını, tevzi makarasını ve distribütör kapağının eskilerini geri taktım ama tekleme kesilmedi. Ustaya gittim. Distribitör değişecek dedi. 60 tlye vika marka distiribitör aldım. Tekleme devam ediyor. Yedek parçacı distribitörü taktık diye iade de almıyor. Sonra usta bobinden dedi. Bobini değiştirdik. Bobindende değilmiş. Tabi bobinide taktık diye iade almadı. Sürekli sağlam parçaları sök at... En sonunda Yücelkardan almış olduğum bujiler kısa bujilermiş. Orjinal diye gönderdikleri bujinin ateşleme kısmı kısa olduğundan doğru ateşleme yapmıyormuş. Hiçkimsenin aklına gelmiyor bujiler yeni diye.Bu kadar masrafı boşa yaptık. Sırf yanlış buji için. Sakın arkadaşlar aldığınız yedek parçaların uygunluğunu kontrol etmeden takmayın.
zeybek
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 157
Kayıt: 04 Oca 2010, 20:56
Nereden: Karabük
Arabanız: Felicia 1.3 GLX

İleti bekocan » 26 Ağu 2011, 08:44

zeybek yazdı:Bu arada bişeyi keşfettim. Distribütörün üzerindeki avans hortumu baya işe yarıyor. Özellikle test ettim.Distribütörün üzerinde sarı renkli uydu şeklindeki metale bağlı olan hortum karbüratörün orda bir yere bağlanıyor. Karbürtördeki bağlantıyı söktüm ve araç 3000 devire sabitledim. Aracta oldugu gibi hortumun içindeki havayı çektim agzımla, basınç değişince devir bir anda kendiliginden artıyor. Bence araçlarınızdaki bu mekanizma çalışır halde olmalı. Büyük faydası var.

bu konu burada işlendi komple okursan belki bir faydası olur
felicia-pickup/tekleme-problemi-ve-distributor-t25760.html
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti DİRENİSCİ » 09 Ekm 2014, 21:25

Triger zinciri atlama yapmaz diyen ustalara inanmayın bizzat söktüm bollasmadan dolayı sente yani disli atlamış, bunun acıklamasıda motor komprosöre binince zincir bollugundan dolayı toplama yapıyor bunu sesten anlamak mümkün o esnada disli atlama yapıyor yada zinciri takanlar senteyi yanlış takmıslar diyecegiz.
DİRENİSCİ
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 10
Kayıt: 06 Ekm 2014, 23:36
Ad Soyad: yılmaz bozkurt
Nereden: Ankara
Arabanız: skoda favorıt black lıne

İleti eskişehirskodaustası » 09 Ekm 2014, 23:38

triger zinciri yada kayışı atlama yapamaz kesinlikle arkadaşlar.zaten atlayamaz.bu ne teorikte nede pratikte mümkün değildir....sadece eskidiğinden bollaşır.değiştirmek için götürdüğünüz usta zincir yada kayış atlamış diyorsa (bu bolluk onuda yanıltıyor olabilir)daha önce takan yanlış takmıştır muhtemelen .yada ikinci şık daha önce takan doğru takmıştır ve yeni takacak ustanın takış şekli yanlıştır(bilgi eksikliği)daha önce takanı yanlış sanıp kendi yanlışını doğru sanarak atlamış diyebilir.
eskişehirskodaustası
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 106
Kayıt: 24 Eyl 2014, 23:09
Nereden: Eskişehir

İleti eminna110 » 10 Ekm 2014, 07:39

burak mysterio yazdı:abi 3.cü viteste zorladınmı arabayı benim favo 3 te 125 falan yapıyo bi zorla istersen belki geçebilir o hızı birde araba lpg limi ?


yok artık
3.vites 125 km/s???
eminna110
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 7
Kayıt: 09 Ekm 2014, 11:48
Ad Soyad: Emin A.
Nereden: Bursa
Arabanız: YOK:(

İleti tnt68 » 12 Ekm 2014, 07:34

2 Yıllık konu hortlamış.. :)
Kullanıcı avatarı
tnt68
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 36
Kayıt: 16 Ağu 2014, 14:16
Ad Soyad: Fsoner
Nereden: Ankara
Arabanız: Tabanway 2.8 OTİ Elegance

Önceki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir