Bende Felicia'landım :)) ama bikaç sorunum var yardım lazım!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Bende Felicia'landım :)) ama bikaç sorunum var yardım lazım!

İleti Kindred Brujah » 12 Eyl 2011, 20:43

Arkadaşlar hepinize merhaba :) nihayet bugün bende bi felicia sahibi oldum :)) aracıma şimdiden ısındım açıkcası zaten isteyerek almıştım :) aracım 60bin km'de gri renkte 2000 model 1.3 Glxi versiyonu :) resimleri uygun biz zamanda paylaşmaya çalışacağım ufak tefeklerini yaptırdıktan sonra, öncelikle aracın debriyaj balatası bitmiş değişmesi gerekiyor onu yaptıracağım sorun yok. benim şu an için 2 sorunum var size danışmak istediğim:

1- Araç vitesi boşa alınca giderken yada dururken devir sabit durmuyor 750-850 arası gidip geliyor bazende 400-500'e inip atop ediyor bu neden olabilir ? rolantisini mi yükseltmem gerek ? arac ilk çalıştırdığımda 700-750 civarı okuyorum göstergeden. Allah korusun uzun yola çıksam 4 ten %e atarken bu araç stop etse napıcam ben :) bana bi çözüm bulun :)

2- Aracın direksiyonu çok sert :S nedendir anlamadım hidrolik olması gerekmiyor mu ? araç 2000 model glxi modeli, şu aynaları falan elektrikli ısıtmalı olandan. 1-2. viteslerdeyken araca gücüm yetmiyor ya ben fabia'ya alıştım onun direksiyonu çok yumuşak yada benim aracımda bir sorun var şahin direksiyonu gibi... Bu konuda ne yapmam gerekiyor nelere baktırayım ? çarşamba günü gideceğim servise debriyaj balatası için bunuda halletmek istiyorum :)

Hepinize teşekkür ederim şimdiden :) Sonunda bende Felicia ailesine katıldım çok mutluyum :)
 
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti SilisTre » 12 Eyl 2011, 21:05

hayırlı ugurlu olsun arkadaşım hıdrolık olmasa bısy derdım ama hıdrolık onu rotçuya götur hıdrolık yağmı bıtık direksiyon kutusundamı var bişy ön takımlardamı var bakar sana şakır şakır söyler
Kullanıcı avatarı
SilisTre
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 133
Kayıt: 25 Tem 2011, 16:12
Ad Soyad: erdal tunalı
Nereden: Tekirdağ
Arabanız: Felicia

İleti Kindred Brujah » 12 Eyl 2011, 21:07

Teşekkür ederim daha iyisi senin olsun :) aslında tam emin değilim bu modellerde hidrolik olmayanlarda oluyor mu ? 2000 GLX_i ? direksiyon kutusunda sorun çıkarsa değişimi ne kadara patlar peki ? debriyajıda değişecek zaten parasız kaldım yahu aracı aldım evin önünde yatıracam galiba böyle giderse

SilisTre yazdı:hayırlı ugurlu olsun arkadaşım hıdrolık olmasa bısy derdım ama hıdrolık onu rotçuya götur hıdrolık yağmı bıtık direksiyon kutusundamı var bişy ön takımlardamı var bakar sana şakır şakır söyler
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti mustklc » 12 Eyl 2011, 21:09

hidrolik ile elektroservo farklı şeylerdir. fabianın direksiyonu hakikaten yumuşaktır, zira servo motorludur. 99 polom vardı onunki daha sertti. ancak hakikaten kazık gibiyse baktırmakta fayda var.
istop etme sorunu da boğaz kelebeği gibi, temizleyince düzelebilir.
WEB TABANLI ÇÖZÜMLER:
http://www.webkod.com/
BLOG:
http://www.webkod.com/blog/
Kullanıcı avatarı
mustklc
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2939
Kayıt: 06 Tem 2010, 19:13
Konum: Kırşehir
Ad Soyad: Mustafa KILIÇ
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Skoda Fabia 1.4 TDI Classic

İleti Kindred Brujah » 12 Eyl 2011, 21:23

Usta onun boğaz kelebeğinden olabileceğini ama temizlememenin daha iyi olduğunu sölyedi. Aracı ço iyi tanıyan biriydi belliydi bende onun sözüne güvendim, temizledikten sonra belli bi süre sorunlar yaşanıyor arac 3000 devirde takılı kalıyor üstüne çıkmıyormuş, her araçta olmasada bi çoğunda karşılaşılıyormuş, temizlemek olayı çözmüyor hatta daha kötü hale getirebiliyomuş hiç ellemeyelim ona dedi ama bilmiyorum. Bu araçların rolanti ayarları nasıl yapılıyor peki , rolantisini yükseltsem biraz belki 400-500 yerine 600-700 e inerse dalgalanma anında en azından stop etmemiş olur :) direksiyon ilk 2 viteste kazık gibi hızlanınca daha rahat dönüyor sanki yada hızlıyken o kadar çok döndürmediğim için bana öyle geliyor belkide bilmiyorum :) fabia'ı serçe parmağımı takıp çevirmeye alışmışım U çekerken falan buna 2 parmak sokuyorum gene gücüm yetmiyor bu kadar fark eder mi ya?

mustklc yazdı:hidrolik ile elektroservo farklı şeylerdir. fabianın direksiyonu hakikaten yumuşaktır, zira servo motorludur. 99 polom vardı onunki daha sertti. ancak hakikaten kazık gibiyse baktırmakta fayda var.
istop etme sorunu da boğaz kelebeği gibi, temizleyince düzelebilir.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti Kindred Brujah » 13 Eyl 2011, 10:09

Ya birde vites geçişleri biraz tuhaf :) 1-2 tamam 3 tam yerinde değil sanki biraz sağda kalıyo normalde olması gereken yere göre 4 ün yeride düzgün, bide vitesteyken vites sallanıyo baya boşluk var gibi neden olur o :S forumda bi konuda okudum genelde balata değişiminden sonra olmuş bu sorun bende değiştireceğim ondan sonra düzelebilir mi yoksa ondan sonra yeniden bi baktırayım mı :D
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti sainz » 13 Eyl 2011, 10:23

Kindred Brujah yazdı:Ya birde vites geçişleri biraz tuhaf :) 1-2 tamam 3 tam yerinde değil sanki biraz sağda kalıyo normalde olması gereken yere göre 4 ün yeride düzgün, bide vitesteyken vites sallanıyo baya boşluk var gibi neden olur o :S forumda bi konuda okudum genelde balata değişiminden sonra olmuş bu sorun bende değiştireceğim ondan sonra düzelebilir mi yoksa ondan sonra yeniden bi baktırayım mı :D

Vites kolunun altında aracın altına denk gelen kısımda plastik burcu var. Aşınma nedeniyle öyle boşluk yapar. Değiştirince sıkıntı kalmayacaktır diye düşünüyorum.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.
Kullanıcı avatarı
sainz
ELEGANCE
ELEGANCE
 
İleti: 1460
Kayıt: 26 Eyl 2006, 15:33
Ad Soyad: Uğur AKAR
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: SEAT Ibiza 1.2TSI DSG N

İleti forman37 » 13 Eyl 2011, 10:28

benım sanzumana gırıstekı burc bozuktu oraya 13 lük cıvata somun yaptım orjınalden daha sağlam gram bozluk yok :)
_FORMAN37_
_59 RE 132_

FAVORİT SİLVER LİNE
Kullanıcı avatarı
forman37
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2491
Kayıt: 14 Ağu 2010, 23:52
Ad Soyad: MUSTAFA ÖZCAN
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: NE ARABASI AMK?


Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir