Aracım viteste giderken boşa atınca stop ediyor yardım ?!?!

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Aracım viteste giderken boşa atınca stop ediyor yardım ?!?!

İleti Kindred Brujah » 14 Eyl 2011, 23:41

Aracı yeni aldım, tam bilmiyorum nesi var ama örneğin 3. viteste giderken boşa atınca devir göstergesi olması gerekenin altına iniyor 400-500 devire kadar hatta dahada fazla iniyor, yağ ve akü ışığı yanıyor araç kendini son anda toparlıyor ama bir iki kez stop etti. Bu sorun neden kaynaklanır daha önce yaşamış olan var mı ?

Bir kaç sorun var sanırım hepsi birbiriyle bağlantılı aşağıya yazıyorum daha önce yaşamış ya da fikri olan varsa yardımcı olsun lütfen:

-- Rolanti devri normalden düşük (700 civarı okunuyor göstergeden) araç rölantide fazla titreme yapıyor

-- Araç vitesteyken gaza ne kadar yüklenirsem viteste o kadar titriyor özellikle 3. viteste 3000 devir ve sonrasında acayip bi titreme var gözlemleyebildiğim

-- Araç viteste giderken boşa atınca devir aniden düşüyor 400-500 devre kadar belki dahada fazla ve yağ+akü lambaları bir anlık yanıyor araç rolanti devrine toparlayabilirse toparlıyor yoksa stop ediyor.

-- Birde motordan sanki ilk aldığım güne göre daha fazla ses ve "tıkırtı" geliyor, debriyaj balatası değişti, vites boşluğu alındı, ön körükler değişti, aracın devir sensörüde aldığım gün değişti 3000 devirden sonra güçten düşme ve pat pat siyah duman atması nedeniyle bunlarla bir alakası olabilir mi? ya da neden kaynaklanır, tıkırtı tahminim triger zincirinden olabilir daha önce dikkat etmediğim için kulağıma tuhaf gelmemiş olabilir ama seste bi artış var mutlaka.

Yardımcı olursanız çok sevinirim, üniversite açılmadan tüm sorunları halletmek araca severek binmek istiyorum artık :) trafik ışıklarında stop edecekmi acaba diye gözümü devir göstergesine takıyorum dikkatim dağılıyor :S
 
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti AhmetH » 15 Eyl 2011, 00:02

boğaz kelebeğini söktür temizlet geri taktır adaptasyon yaptır.
benzinde düzgün gidiyorsa LPG ciye uğrayın.

siyah duman sağlam güzel bir zengin karışım demek :)

hava filitresini falan değiştirmediyseniz değiştirin. motora ya hava sokmanız lazım yada yakıt bir şekilde yanmıyor yada fazla gidiyor.

yanmıyorsa işler ateşlemeye sarkar.. ateşlemede düzgünse zincirin Sentesi bozuk takılmış olabilir.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti Kindred Brujah » 15 Eyl 2011, 00:08

- Usta boğaz kelebeğini temizlemeyelim sağlıklı olmuyor dedi.
- Adaptasyon işlemi nasıl yapılıyor anlatabilir misiniz?
- Araçta lpg yok benzinde biniyorum şimdilik.
- O zengin karışım benim iyice fakirleşmem demek :P
- Hava filtresi vs.. yeni kontrol edildi hepsi temiz sağlam yağı suyu filtresi
- Ateşleme ile neyi kastettiniz ben pek anlamam arabadan ama bujileri sağlamdı onlarıda kontrol ettirmiştim başka neyi kontrol ettirmem lazım :)
- Araç 60 bin km'de (üzerindeki etiketler vs.. km'nin orjinal olması durumunu destekliyor) trigerin daha önceden açılıp açılmadığını nasıl anlarım ? Ya da sentenin attığını dışardan gözlemleme şansım varmı arabada birşeyler deneyerek ?

teşekkür ederim :)

AhmetH yazdı:boğaz kelebeğini söktür temizlet geri taktır adaptasyon yaptır.
benzinde düzgün gidiyorsa LPG ciye uğrayın.

siyah duman sağlam güzel bir zengin karışım demek :)

hava filitresini falan değiştirmediyseniz değiştirin. motora ya hava sokmanız lazım yada yakıt bir şekilde yanmıyor yada fazla gidiyor.

yanmıyorsa işler ateşlemeye sarkar.. ateşlemede düzgünse zincirin Sentesi bozuk takılmış olabilir.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti AhmetH » 15 Eyl 2011, 00:18

ben büyük bakım yaptırdınız ve zinciri falanda değişti zannettim.


ustanız ellemeyelim demiştir çünkü elleyince adaptasyon yapması gerektiğini ve aleti olmadığı için düzgün bişey olmayacağını düşünmüştür.
adaptasyon elektronik cihaz işleridir. yalnış anımsamıyorsam VAG COM denen cihaza bağlanarak yapılıyor.

araç madem benzinli ve orijinal işimiz daha kolay.

egzozdan atılan siyah dumanın zengin karışım olduğunu aklımızdan çıkarmadan bu ihtimalleri değerlendireceğiz ;

yetersiz havadan dolayı zengin karışım ise hava filitresi değişecek hava yolunda sıkıntı varmı bakılacak ve en önemlisi boğaz kelebeği mis gibi temizlenip adapte edilecek.

fazla yakıttan dolayı zengin karışım. ;
eğer ki hararet müşürü bozulduysa beyine motor soğuk deyip jikle desteği yaptırtabilir çok uzak ihtimal.

ateşlemeden dolayı oluşuyor ise muhtemelen bujiler insan gibi yakamıyordur.
bence bujilerinizi değiştirin 20 - 25 liradan birşey olmaz.. araç 60.000 de ise 6 defa değişmesi lazımdı umarım değişmiştir. (bizde 10.000 de bir değişridi.)

araç madem orijinal zinciri düşünmeyin.Daha gideri var :D

bence sizin şu anda yapmanız gereken en büyük iş kelebeği temizlettirip bujileri değiştirmek olacaktır.
bu arada araç benzinli ise benzin filitresi iş yapıyor demek değişmediyse onada bakmanızı öneririm.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti Kindred Brujah » 15 Eyl 2011, 23:15

Bugün aracım yolun ortasında stop etti hemde normal devirde gaza basarken rolantiye bile inmeden 2000-2500 devirden aniden 0'a düştü devir , Allahtan o anda gözüm devir göstergesine takıldıda ani bi manevrayla aracın kalan hızıyla sağa çektim 4lüleri yaktım, sonra araç 2 denememde de çalışmadı, marşa basıyorum marş motoru dönüyor işede yarıyor hissediliyor bariz bir şekilde ama araç benzini yakmadı yada alamadı bende marş motoru yanmasın diye çok zorlamadım, biraz bekledikten sonra 3. kez denedim, bu sefer marşı aldı devir alır almaz gaza bastım yeniden stop etmemesi için ama 1000 devre ulaştıramadan geri stop etti araç, sonraki 2 denememde de çalışmayınca şansımı fazla zorlamamak ve aracı boğmamak için babamı aradım, 10 dk sonra geldi, bide ben deneyim dedi marşa bastı ve araç çalıştı :S anlamadığım nokta ne olduda çalıştı yada neden araç stop ediyor? bu arada bujileri 2 gün önce kontrol ettirmiştim bujiler yeni demişti usta ama bilmiyorum olmazsa gene de değiştiririm, enjeksiyonu birşey tıkıyo olabilir mi ? mesela araç çok yattığı için benzin deposu paslanmış olsa bende birden fulleyince o paslar enjektörleri tıkıyor olsa ondan yapar mı ki ? :S


AhmetH yazdı:ben büyük bakım yaptırdınız ve zinciri falanda değişti zannettim.


ustanız ellemeyelim demiştir çünkü elleyince adaptasyon yapması gerektiğini ve aleti olmadığı için düzgün bişey olmayacağını düşünmüştür.
adaptasyon elektronik cihaz işleridir. yalnış anımsamıyorsam VAG COM denen cihaza bağlanarak yapılıyor.

araç madem benzinli ve orijinal işimiz daha kolay.

egzozdan atılan siyah dumanın zengin karışım olduğunu aklımızdan çıkarmadan bu ihtimalleri değerlendireceğiz ;

yetersiz havadan dolayı zengin karışım ise hava filitresi değişecek hava yolunda sıkıntı varmı bakılacak ve en önemlisi boğaz kelebeği mis gibi temizlenip adapte edilecek.

fazla yakıttan dolayı zengin karışım. ;
eğer ki hararet müşürü bozulduysa beyine motor soğuk deyip jikle desteği yaptırtabilir çok uzak ihtimal.

ateşlemeden dolayı oluşuyor ise muhtemelen bujiler insan gibi yakamıyordur.
bence bujilerinizi değiştirin 20 - 25 liradan birşey olmaz.. araç 60.000 de ise 6 defa değişmesi lazımdı umarım değişmiştir. (bizde 10.000 de bir değişridi.)

araç madem orijinal zinciri düşünmeyin.Daha gideri var :D

bence sizin şu anda yapmanız gereken en büyük iş kelebeği temizlettirip bujileri değiştirmek olacaktır.
bu arada araç benzinli ise benzin filitresi iş yapıyor demek değişmediyse onada bakmanızı öneririm.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti AhmetH » 15 Eyl 2011, 23:25

küflenen malzemenden yapmazlar ki depoyu :)
kaldı ki baya filitreden geçiyor.
Kullanıcı avatarı
AhmetH
SCOUT
SCOUT
 
İleti: 2216
Kayıt: 18 Kas 2007, 22:35
Nereden: İstanbul (Avr.)
Arabanız: '16 Golf 7 1.2tsi dsg allstar

İleti Kindred Brujah » 15 Eyl 2011, 23:35

öyle bi senaryo yazayım dedim ben :D neden böyle yapıyo o zaman bu araç ya kırıcam kafasını ama bugün çok mahçup etti beni yolun ortasında çat diye 0'a indirdi devri yağ lambasınıda yaktı gözüme soka soka Ne yapcam bilmiyorum hani ustaya götüreyim desem yolun ortasında kalırsa gene diye de korkuyorum istanbul yolunda aynı hareketi yaparsa hiç hoş olmaz :S ne yapayım bilmiyorum :(

AhmetH yazdı:küflenen malzemenden yapmazlar ki depoyu :)
kaldı ki baya filitreden geçiyor.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti yabani » 16 Eyl 2011, 08:56

Öncelikle arkadaşların da belirttiği gibi boğaz kelebeğinin temizlenmesi gerekli, fakat gaza basarken devrin düşüp stop etme olayı boğaz kelebeğinden olmaz. Elinizdeki aracın motoru, geliştirilip fabia'da kullanılan motor ise hararet müşürü değişimi de gerekecektir (şüpheli parçalardan birisi, neyseki ucuz ;) )

Boğaz kelebeğinde hiçbirşey çıkmayabilir fakat yinede sökülüp temizlenip bakılmasında fayda var. hararet müşürü ise sorunlu olduğunda oldukça garip sorunlar çıkarabilmekte, bende daha farklı bir sorun olmuştu fakat suçlu hararet müşürüydü.

Herşeyden öte skoda'dan anlayan bir ustaya gidin.
yabani
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 514
Kayıt: 23 Mar 2010, 02:16
Ad Soyad: Yiğit
Nereden: Ankara
Arabanız: 2004 Fabia Classic 1.4 16V 101 katır depiği

İleti Kindred Brujah » 16 Eyl 2011, 09:22

Elimdeki aracın motorunun fabia'da kullanılan olup olmadığını nasıl anlarım ? 1.3 mpi motorların kendi içlerinde farkları var mı araç 2000 model, hararet müşürü sizde ne gibi bir soruna sebep olmuştu? arızalı olup olmadığını kendimiz anlayabilir miyiz? Ustam felicia'dan anlıyor kendisininde 4-5 feliciası olmuş zamanında ustama güvenim tam :)

yabani yazdı:Öncelikle arkadaşların da belirttiği gibi boğaz kelebeğinin temizlenmesi gerekli, fakat gaza basarken devrin düşüp stop etme olayı boğaz kelebeğinden olmaz. Elinizdeki aracın motoru, geliştirilip fabia'da kullanılan motor ise hararet müşürü değişimi de gerekecektir (şüpheli parçalardan birisi, neyseki ucuz ;) )

Boğaz kelebeğinde hiçbirşey çıkmayabilir fakat yinede sökülüp temizlenip bakılmasında fayda var. hararet müşürü ise sorunlu olduğunda oldukça garip sorunlar çıkarabilmekte, bende daha farklı bir sorun olmuştu fakat suçlu hararet müşürüydü.

Herşeyden öte skoda'dan anlayan bir ustaya gidin.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti termineytir » 16 Eyl 2011, 17:58

Arkadaşım selamlar. Sendeki sıkıntının aynısı bende de mevcut. Dikkat edersen motor ısınınca yapıyor bu STOP olayını.... Boğaz kelebeğinden böyle bir sorun yapmıyor baştan belirteyim. Ben yenisini aldım aynı sorun devam ediyor. Bütün parçalar kontrol edildi. Beyinden şüphelendik. İstanbul Maltepede iyi bir beyinci varmış oraya götürdük. makineye bağlandı araç fazla hava aldığı için adaptasyon tutmuyormuş. Benim emme manifodu yamalıymış. Bir yerinden hava kaçırıyormuş. 2. el olarak temin ettim. değiştirdik. parçanın değiştiği yerden LPG bağlantılarını yaptırmak için yaklaşık olarak 30 Km yol gittim STOP etmesi kesildi. Ancak LPG bağlantıları yapılırken enjektörlerimden biri kırıldı. Diğerlerini kontrol ettim. 2.sini de ben kırdım. =) yaklaşık olarak 20 gündür enjektör arıyorum. STOP etme sorunu halen devam ediyormu bilmiyorum ama parçayı temin eder etmez testleri yapılacak. Ondan sonrasını sana haber ederim.
Kullanıcı avatarı
termineytir
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 275
Kayıt: 04 May 2010, 09:25
Ad Soyad: Ferhan KARA
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: Renault Twingo 1998

İleti Kindred Brujah » 16 Eyl 2011, 18:36

Selamlar, emme manifoldu ne kadara mal oldu ? bende yarın sabah götüreyim servise diyorum bugün gidecektim normalde ama gözüm yemedi o kadar yolu, evet araç ısındıktan sonra yapıyor gerçekten sabah ilk çalıştırdığımda taş bigi çalışıyor motor ısındıkça rolanti devri düşüyor aracın sonrada stop etmeler başlıyor, gün içinde ne kadar çok kullanırsam o kadar stop ediyor... Birde benim aracımda lpg yok birşeyi değiştirirmi bilmiyorum :)

termineytir yazdı:Arkadaşım selamlar. Sendeki sıkıntının aynısı bende de mevcut. Dikkat edersen motor ısınınca yapıyor bu STOP olayını.... Boğaz kelebeğinden böyle bir sorun yapmıyor baştan belirteyim. Ben yenisini aldım aynı sorun devam ediyor. Bütün parçalar kontrol edildi. Beyinden şüphelendik. İstanbul Maltepede iyi bir beyinci varmış oraya götürdük. makineye bağlandı araç fazla hava aldığı için adaptasyon tutmuyormuş. Benim emme manifodu yamalıymış. Bir yerinden hava kaçırıyormuş. 2. el olarak temin ettim. değiştirdik. parçanın değiştiği yerden LPG bağlantılarını yaptırmak için yaklaşık olarak 30 Km yol gittim STOP etmesi kesildi. Ancak LPG bağlantıları yapılırken enjektörlerimden biri kırıldı. Diğerlerini kontrol ettim. 2.sini de ben kırdım. =) yaklaşık olarak 20 gündür enjektör arıyorum. STOP etme sorunu halen devam ediyormu bilmiyorum ama parçayı temin eder etmez testleri yapılacak. Ondan sonrasını sana haber ederim.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti beyazkurt61 » 16 Eyl 2011, 21:44

kardeş araban yatak sarmaya başlamiş ondan bu sorun bende cok uraşdım ve ardından zıncırı ve yatakları degişdirdim sorun duzeldıı
Kullanıcı avatarı
beyazkurt61
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 15 Mar 2011, 00:16
Ad Soyad: çilingiroglu
Nereden: Trabzon
Arabanız: felicia

İleti bekocan » 16 Eyl 2011, 23:01

devrin düşmesi karbratör ve gaz beyni arasındaki uyumsuzluktan yapar
tamamiyle karbratörle alakalıdır
anlaşılan sen beyin üzerindeki rolanti ayarıyla oynamışşın düzen tutturmayınca karbratördedki rolanti vidaysıyla uğraşmışşın
bunu düzgün yapabilmen için karbratör kapağını tamamen aç filitreyi al karbratör ağzı tamamen açıkken ortam oksijenini alırken önce
motor çalışırken gaz beyin üzerindeki rolanti vidasından normal çalışmaya ayarlayıp sonrada hassas ayar yapmak için karbratör üzerindeki rolanti vidansından ayar yapmak olmalı
rolantide karbratör kapağı kapattığında motor devrinde bir anormalik olmamalı veya kapağı söktüğünde devirde bir anormallik olmamalı .
Kullanıcı avatarı
bekocan
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 569
Kayıt: 09 Haz 2011, 11:21
Ad Soyad: bektaş öztürk
Nereden: Ankara
Arabanız: 93 favorit

İleti Kindred Brujah » 16 Eyl 2011, 23:17

araç daha 60 binde :S biraz erken değil mi ?
ne kadara mal oldu bu işlem ?

beyazkurt61 yazdı:kardeş araban yatak sarmaya başlamiş ondan bu sorun bende cok uraşdım ve ardından zıncırı ve yatakları degişdirdim sorun duzeldıı
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti Kindred Brujah » 16 Eyl 2011, 23:19

Aracımda lpg yok, ayrıca enjeksiyonlu 1.3 mpi motor, aracı daha 4 gün önce aldım hiçbi ayarıyla oynamadım :)

bekocan yazdı:devrin düşmesi karbratör ve gaz beyni arasındaki uyumsuzluktan yapar
tamamiyle karbratörle alakalıdır
anlaşılan sen beyin üzerindeki rolanti ayarıyla oynamışşın düzen tutturmayınca karbratördedki rolanti vidaysıyla uğraşmışşın
bunu düzgün yapabilmen için karbratör kapağını tamamen aç filitreyi al karbratör ağzı tamamen açıkken ortam oksijenini alırken önce
motor çalışırken gaz beyin üzerindeki rolanti vidasından normal çalışmaya ayarlayıp sonrada hassas ayar yapmak için karbratör üzerindeki rolanti vidansından ayar yapmak olmalı
rolantide karbratör kapağı kapattığında motor devrinde bir anormalik olmamalı veya kapağı söktüğünde devirde bir anormallik olmamalı .
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti Kindred Brujah » 17 Eyl 2011, 17:41

Arkadaşlar bugün aracı servise götürdüm, hava filtresi değişti bobin ayarı yapıldı, bujileri değişti boğaz kelebeğini temizlettim, bi kaç deneme turu attık araç stop etmeye devam etti bilgisayara bağladık, emme manifoldunun sensörü hata veriyor kısa devre bilmemne falan, çıkma bi sensör bulup onu taktırdım şimdilik araçta sorun yok gibi, 2 tur dolaştık oralarda batıkent civarlarında sorun çıkmadı, eve dönüşümde 15 km kadar, ben dönerkende sorun çıkarmadı, inş. düzelmiştir sorun. bugün akşam sağda solda biraz daha gezeyim , bi kaç gün içinde yazarım sorun olup olmadığını şimdilik araç güzel. Bu arada bujiler tek tırnak takıldı, bu aracın üzerinden 3 tırnak buji çıkmıştı usta fabrikadan tek tırnak çıktığını söyledi, orjinal bujilerini taktı.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti Kindred Brujah » 17 Eyl 2011, 22:32

hiçbişey değişmemiş bir sürü para boşa gitti az önce 3 kere stop etti 2 sinde yolda kaldım 10-15 dk beklemek zorunda kaldım aracın yeniden çalışması için... yokmu fikri olan ? araçta devirde dalgalanma sorunu gitti ama vitesteyken aniden benzin kesiyor sanki :( benzin keserek stop ettikten sonrada marşa basınca marş motoru dönüyor araç benzin almıyor çalışmıyor, uzun bi süre bekleyince bazen çalışıyor bazende devir sensörünü söküp takınca çalışıyor :( arabamı bi türlü benimseyemiyorum bu yüzden, sürekli bi korku içinde sürmekten tadını alamıyorum :(
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti beyazkurt61 » 17 Eyl 2011, 23:22

kardeş ben sana net cozum dedım ben de bokk gıbı para akıttım en sonunda motoru ınad eddım sokdurdum ve sonuc yataklarda aşınma cıkdı yaglamayı krank mılının ordan kacırıor olay oo olay bu yapcan masraf 250 işcilik vercen motoru adan zeye sokdurceksın gerekenlerı degıscen yataklar 75 tlmı ne degiş zıncır de 125 mı ne ocıvarda ben bunları yaptıkdan sora duzeldı aracım
Kullanıcı avatarı
beyazkurt61
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 102
Kayıt: 15 Mar 2011, 00:16
Ad Soyad: çilingiroglu
Nereden: Trabzon
Arabanız: felicia

Sonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir