FELICIA'DA KIŞIN YAKIT TÜKETİMİNİZ NEDİR? -BENZİN İÇİN-

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

FELICIA'DA KIŞIN YAKIT TÜKETİMİNİZ NEDİR? -BENZİN İÇİN-

İleti unknown1 » 06 Şub 2012, 12:13

forman37 yazdı:usta km'de 57 kurus :) :) naptınız sız ya arac felıcıa gorunumlu kaputun altında v12 mi var nedır ?? acılen aracı kontrol ettırın bence aracıma lpg taktırdığım gun aynı dakıkada porcshe cayenne turbo geldı lpg bağlatmak ıcın sahıbıne sordum benzınde ne yakıyo dıye km'de 1 tl deyınce sasırdım ustaya sordum lpg de ne yakıcak dıye 50 kurus en az dedı ..


Abi biz yanlış hesaplıyoruz haliba http://www.olcaysurucukursu.com/tuket.htm Şu siedeki hesaplayıc ile 0.45292237623762377 lira km başına harcama yapmış. Bence normal.


Hesaplarken

10.468 / 100 *4,370 yapmıcakmıyız. yani ıda 45,75 / 100 yapıyo araba 45 kuruş yakmış. Böyle çıkıyor. Aabayı kardeşim kullandı ve şehir içi bence fazlasıyla iyi ibi ama ? Yanlış mı hesaplıyorum ?

Depoyu shell de fulledim tam 101 km sonra tekrar fulledim

Benzin litre fiyatı : 4,370
Aldığı benzin : 10,468
Tutar 45,75 T
 
unknown
unknown1
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 527
Kayıt: 10 Kas 2010, 21:18
Ad Soyad: unknown
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: unknown

İleti emre18 » 09 Şub 2012, 04:31

500 600 kuruş yakıyor benimki imanımı gevretti be neden bukadar çok yakıyor ya 3 yıldır heves ettim felicia diye aldım alacagıma pişman edecek ya sehir içi uzun yol hep aynı
emre18
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 53
Kayıt: 29 Kas 2011, 23:46
Ad Soyad: skoda felicia
Nereden: Ankara
Arabanız: felicia glx i

İleti sparkfire » 17 Şub 2012, 02:17

felicia pick-up şehir içi 40 kurş yaktı
benzinde
lpg de 290 krş yakıyo sanırım fazla dimi?
sparkfire
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 06 Şub 2010, 13:25

İleti Kindred Brujah » 17 Şub 2012, 22:04

Araç kaç motor, karbüratörlümü enjeksiyonlu mu :) Birde kaç kişi biniyor nasıl kullanıyorsunuz? 1.3 Karbüratörlü ise şu hava koşullarında normal.
sparkfire yazdı:felicia pick-up şehir içi 40 kurş yaktı
benzinde
lpg de 290 krş yakıyo sanırım fazla dimi?
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti sparkfire » 20 Şub 2012, 02:15

araç 1,3 karrbüratörlü pickup
araç yüksüz biniliyor 1 veya 2 kişi biniyoruz.
1,3 motor bu kadar yakarsa
1,6 veya daha büyük araç binenleraa allah kolaylık versin diyorum:)
sparkfire
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 12
Kayıt: 06 Şub 2010, 13:25

İleti Kindred Brujah » 20 Şub 2012, 19:39

Bu şekilde yakması normal şu anki havalarda, karbüratörlü ve station olduğu için motor zorlanıyor, normalden fazla benzin püskürtüyor

sparkfire yazdı:araç 1,3 karrbüratörlü pickup
araç yüksüz biniliyor 1 veya 2 kişi biniyoruz.
1,3 motor bu kadar yakarsa
1,6 veya daha büyük araç binenleraa allah kolaylık versin diyorum:)
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti serkan_3838 » 20 Şub 2012, 20:43

hocam ölçümü şöyle yapabilirsiniz sağlıklı bi şekilde, bi yerden deponuzu makina atana kadar doldurtun, sonra 100 kilometre kadar gidin, aynı yerden mümkünse aynı pompadan bir kez daha makina atana kadar doldurun, o aradaki litre /100 km demek oluyor işte mesela shell'den aldınız 4 numaralı pompa, bi 100 kilometre kullandıktan sonra gene aynı pompaya gidin, mesela araç 7 litre alıp makina tekrar atıyorsa, 100 km'De 7 litre yakmışsınız demektir. Işık yanana kadar yapılan ölçüm pek sağlıklı olmuyo felicialarda hep aynı zamanda yakmıyor ışığı sanırım kafasına göre takılıyor
demişsinz ama aynısını yaptım hatta forumda da konu açmıştım 100km de 21.5 krş yapıyo ve bu soğukta ve şehir içinde imkansız.yol bilgisayarı bile 6,6 gösteriyo tabi bende genleşme tankı var fellicia da yoksa bu yöntemde hata olmaz sanırım
serkan_3838
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 188
Kayıt: 17 Arl 2011, 21:24
Ad Soyad: serkan
Nereden: Kayseri
Arabanız: 2005 fabia elegance 1,4 16V 101 bg

İleti Kindred Brujah » 20 Şub 2012, 21:13

Makina atana kadar doldurursanız genleşme tankına yakıt gitmez, ölçümü bozmaz, 21,5 kuruş kış için oldukça zor, dediğiniz 6.6 litre fabia için mümkün ama. Felicialarda en güvenli ölçüm bu şekilde çünkü o lamba gerçekten kafasına göre takılıyor, ben bir kere lamba yaktığında benzin almıştım, 39 litre benzin aldı, makina yani depoda topu topu 3 litre benzin kalmış (enjeksiyonluların deposu 42 litre), oysa çok önceden haber vermesi lazımdı. genleşme tankı felicialarda da olması lazım, emin değilim ama var diye biliyorum.
serkan_3838 yazdı:hocam ölçümü şöyle yapabilirsiniz sağlıklı bi şekilde, bi yerden deponuzu makina atana kadar doldurtun, sonra 100 kilometre kadar gidin, aynı yerden mümkünse aynı pompadan bir kez daha makina atana kadar doldurun, o aradaki litre /100 km demek oluyor işte mesela shell'den aldınız 4 numaralı pompa, bi 100 kilometre kullandıktan sonra gene aynı pompaya gidin, mesela araç 7 litre alıp makina tekrar atıyorsa, 100 km'De 7 litre yakmışsınız demektir. Işık yanana kadar yapılan ölçüm pek sağlıklı olmuyo felicialarda hep aynı zamanda yakmıyor ışığı sanırım kafasına göre takılıyor

demişsinz ama aynısını yaptım hatta forumda da konu açmıştım 100km de 21.5 krş yapıyo ve bu soğukta ve şehir içinde imkansız.yol bilgisayarı bile 6,6 gösteriyo tabi bende genleşme tankı var fellicia da yoksa bu yöntemde hata olmaz sanırım
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti erhan9999 » 21 Şub 2012, 22:33

benzin almayalı çok oldu lpgde uzun yolda 175 krş yakıyor benzinde denemek istemiyor merak etmyior değilim aslında

BiLeCikLi
Kullanıcı avatarı
erhan9999
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 18
Kayıt: 09 Haz 2011, 13:03
Ad Soyad: eran bilecikli
Nereden: Bilecik
Arabanız: felicia

İleti 9köy » 29 Mar 2012, 02:50

merhabalar. bizde felicia 1.3 sahibiyiz. lpg ile kullanıyoruz aracımız karbiratörlü 96 model. 2 saati aşkın yazdım gönderdim yazım güme gitti forumdan düşmüşüm sanırım beni hatırla şıkkını işaretlemdim. çok üzüldüm. gerçekten çok faydalı yazı olacaktı bence.


aynı yazıyı artık yazamam. kısaca şunları söylemek istiyorum skoda konusunda istanbulda en övülen tamircilerden birine gittim 2 makine müh. abimden bilgi aldım. birisi aynı zamanda otogaz ın duayenlerinden. ve motor üzerine eğitimli.. isimde belirtim dh ve homehaber forumda yazıyor nicki kocausta.. diğer mühendis abim de donanım haberde yazıyor. aynı zamanda fotoğrafçı ve şarjlı piller konusunda uzman bir ağabeyimiz.. vede skoda kullanıcısı nicki bipekkan

son olarak en çok tutulan gazcılardan birine bakıttım. onunda ismini vereyim gazcı mucip kartal oto sanayi sitesinde.. tamircim ise osman usta şampiyorn oto pendik velibaba s. sitesinde.. çok iyi usta.. musa usta isimli ortağı varmış oda çok iyi ustaymış ayrılmışlar şuan. bu şekilde söylersem daha açıklayıcı olur..

sonuç şu, felicalar kışın %30 larda felan kalmıyor kısa kullanımlarda %100 fazla yakıyor.

herkez kendi kullanımından bahsediyor haliyle. ben şu şekilde diycem. güleceksiniz 1-2 zam öncesi kmde lpg 475 kuruş yakıyordum iyi bir şöför değilim ama benden kötüsü kardeşim var. fakat osman usta nekadar kötü şöför olursanız olun para olarak 15-25 kuruş fark eder dedi. kendine göre haklıydı.

çünkü ben oraya giderken arabayı sıfırlayıp 5 tl gaz aldım 16km yaptım vardım dükkana osman usta dedi gayet normal 16km yapmışsın ve gazın var hala. buji platin sibop vs ayrlar yapıldı. gazcıya gittik beraber. gazcı dedi çok yakar ayarlar yüksek. (ben içimden inanmıyorum diyorum zamanında bana günahı boynuna bir gazcı kafa değiştirtti gene düzelmedi. sanki şimdi olcak. hala inanmıyorum gaz ayrı okadar önemli değil. kendimle inat ediyorum.. yani sizlere dediğim doğru demiyorum. panatezin konusunu bozuyorum ama önemli.. biz kafa değiştik gene aynı yaktı namussuz. gene kardeşime bir tanıdığı hadi iyi bir gazcı var gidelim yazık senin tüketimine demiş zamanında. gitmişler gzcı demiş jikleli araba ısınana kadar yakar. vs vb dolu örnek var)

neyse ayar yapıldı kalan gazı dolaşıp bitirdik 21 km yaklaşık yaptık. shelden benzin aldık. yine 5 tl denedik ve yine 21 km yaptık. şimdi anlayınız benim inadımı. delirdim resmen ya. sonra çözdüm motor sıcakken araba gayet normal yakıyor. gaz ayarı etkili olsa hadi km artsaydı ya o zaman..

sonra

kocausta hocamız gazcı mak müh. güzel önerilerde bulundu simitte 2 adet musluk vardır onları sıra ile kapat kaçak var büyük ihtimalle bul dedi. durumu osman ustaya aktardım. güzel öneri dedi. ama deneyemedim araba devamlı bende değildi. olsaydıda bu soğukta deneyemezdim.

ben gazcı mucip firmasını aradım. durumu anlattım dedim daha kolay kaçak tespiti nasıl yapabiliriz. alın gelin çok hassas cihazlarımızla buluruz dediler.

götürdüm baş ustalarından birisi ismi unuttum..bana dediki. arabanızı şimdi kontrol ettircem arkadaş bakıcak. ama ben size baştan söyliyim kaçak çıkmayacak. hava karlı ve sizin gibi aynı şikayetle günde sayamayacağımız şekilde araç geliyor.

dedim ustam 475 kuruş normalmi. evet normal demek az kullanıyorsunuz dedi ve kendi aracından yakındı. şahin otosu varmış. 380 kuruş yakıyormuş. kızmış ve benzin kullanmış bir süre 560 kuruş yakmış. bana dedi ben gazcıyım kendi otoma çözüm bulamadım. ustam dedim sizin oto 1,6 bizimki 1,3 bu araç normal değil. bana dedi normal. yazın kullanım değerlerini sordu gayet normal. ozaman anlamasamda ustanın dediklerinin doğru olduğunu sonradan iyice kavradım.

kendi kendime dedim gaz kaçağı varsa bile ben onu bulurum. atarım 5 tl gaz kullanmam 1 hafta benzinde kalırım. sonra sıcak motorla denerim aynıysa yakıt.. kaçak yoktur zaten.

bipekkan hocamız ile yazıştım Allah razı olsun çok yardımcı oldular. şöyle bir konu var. kendilerinden bir yazı yapıştırıp büyütüyorum


Skodanın Felicia dahil en büyük düşmanı hararettir.. özellikle yüklü durumda ortam sıcaklığı 30-35 oC ta aracı uzun yokuş veya rampalara vurursanız motor hararet yapar.
Skoda Üzerindeki termostat 83-88 oC aralığında ve Çekoslavak(Orta Avrupa) iklimine uygundur Yaz sıcağına gelmez. Renault termostatı 69-92oC daha uygundur

ben burdan sizlerede sormak istiyorum. yaz için yazılmış ama kafam karıştı. kış ayları için uyarlarsak.. skoda 83C de ısınıyor ve 88C termostat atıyor. doğrumudur? doğru okuyabiliyorsam yazında dezavantaj. kışında dezavantaj. kışın yakıt tüketimi açısından. doğrumudur sorularım ve cevaplarım. yanlışım varmı?

reno ise 69C-92 c ile yaz kış avantajlı.

zaten sırf bu yıl yakıta takma sebebim reno 9 tüketimidir, bir arkadaşın reno 9 u 100 tl lpg ile 430-435 km yapıyordu. 100 tl dolduruyorum. 450 km yapıyorum 15 kmsini benzinle sabah çalıştırmaya say diyordu.. kışın bu durum yani benim testimle aynı tarihte.. içim gitti ya. reno9 neki skodanın yanında. ben şahsen direksiyonuna sıkışıyorum. kullanamam hiç.

yani gerçekten skoda felicia kışın kısa kullanımda resmen derttir arkadaşlar. gazcı usta çift jikle var aynı zamanda buda bir sebep, diğer arabalara göre dedi. manuel olarak gaz basıp motor ısınınca durdurmak lazım dedi.

önceki yazım daha detaylı ve düzgün kontrol ettiğim bir yazıydı bu yazımda o özen yok fakat yine de anlaşılacağını umuyorum.

birde şunu ekliyim depoyu fulleyip 100-200 km olayı doğrudur. ama ben şahsen deneyemem. kullanım şeklimiz engel buna. ama uzun yol yaptığımız zamanlardaki ölçümümüz ile az yakıt alarak yaptığımız testler aynı bence iddia etmiyorum ama benim için yeterli. birde tüm otoların motorları alüminyuma dönsede bence alüminyum motorda 5 para etmez.
9köy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 29
Kayıt: 09 Oca 2011, 12:42
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia

İleti 9köy » 29 Mar 2012, 02:53

ekliyorum konu benzin için yazılmış. silebilirsiniz yazımı. ben onuda belirtim 600 kuruş.
9köy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 29
Kayıt: 09 Oca 2011, 12:42
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia

İleti scania_seat_skoda » 30 Mar 2012, 22:51

aracımla 4 depodur deniyorum,bir depo 60 litre.56 57 litre ile 600 km yol yapıyorum.araçımı genelde şu şekilde kullanırım sabah 4 km işe gidiş 10 dk sürüyor.akşamda 4 km geliş 10 dk sürüyor.aradada 30 -40 km uzun yol yapıyorum.ayda bir depo fulluyorum.ekranda yakıt ortalamam 9.1 her depoda,şimdiye kadar hep shell den aldım,ilk bugün totaldan fullledim depomu bakalım ne farkedecek.
30-40 km lik uzun yolda ekonomik kullanırsam,110 ila 120 km arası en az % 4.7 litreyi gördü.
devamlı uzun yolda ekonomik kullansam 1200 km yi geçer ama soğuk motor kısa mesafe aracın yakıtını ikiye katlıyor.
bende bu yüzden aracımın yakıtını minibüsle kıyaslıyorum daha ucuza geliyor :D dolmuşla işe gidip gelsem cebimden daha fazla para cıkacak çileside cabası kendimi bu şekilde avutuyorum.
Kullanıcı avatarı
scania_seat_skoda
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 537
Kayıt: 10 Oca 2012, 22:48
Ad Soyad: ufuk usta
Nereden: Kocaeli
Arabanız: 2001 1.9 TDI octavia combi L&K 110 kw 6 vites

İleti serhat_a89 » 31 Mar 2012, 01:12

scania_seat_skoda yazdı:aracımla 4 depodur deniyorum,bir depo 60 litre.56 57 litre ile 600 km yol yapıyorum.araçımı genelde şu şekilde kullanırım sabah 4 km işe gidiş 10 dk sürüyor.akşamda 4 km geliş 10 dk sürüyor.aradada 30 -40 km uzun yol yapıyorum.ayda bir depo fulluyorum.ekranda yakıt ortalamam 9.1 her depoda,şimdiye kadar hep shell den aldım,ilk bugün totaldan fullledim depomu bakalım ne farkedecek.
30-40 km lik uzun yolda ekonomik kullanırsam,110 ila 120 km arası en az % 4.7 litreyi gördü.
devamlı uzun yolda ekonomik kullansam 1200 km yi geçer ama soğuk motor kısa mesafe aracın yakıtını ikiye katlıyor.
bende bu yüzden aracımın yakıtını minibüsle kıyaslıyorum daha ucuza geliyor :D dolmuşla işe gidip gelsem cebimden daha fazla para cıkacak çileside cabası kendimi bu şekilde avutuyorum.


Aynen bende malesef arabayla gidiyorum okula. Çünkü otobüsle gitsem 2 vasıta kullanmam gerekiyor. Ama mesafe kısa yada tek vasıta ile gidilebilse bisiklet veya toplu taşımayı kullanırdım. Otomobile bireysel binmek çevreye çok zararlı motordan salınan zararlı gazlar dünyadaki yaşam dengesini hergün biraz daha bozuyor
Kullanıcı avatarı
serhat_a89
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 642
Kayıt: 05 Mar 2011, 17:17
Ad Soyad: Serhat
Nereden: Kırıkkale
Arabanız: Felicia Safeline(satıldı)

İleti Kindred Brujah » 31 Mar 2012, 23:07

Buraya yazdığım yorum silinmiş, fakat üstündeki konu başlığıyla alakasız lpg ile ilgili olan uzun ve görsel açıdan rahatsız edici yorum silinmemiş. Moderatöre sesleniyorum buradan, sileceksen tam sil, benim yazdığım mesaj en azından konuyu korumaya yönelikti, siyasi-dini vs.. bir taraf savunma saldırı da içermiyordu, üstelik küfür vs..'de yoktu, mesajım neden silindi bilmek istiyorum. Ayrıca benim mesajım silinirken şu bahsettiğim uzun gereksiz mesaj neden silinmedi bunun da cevabını verebilirse moderatör ya da bunu yapan her kimse memnun olurum.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti 9köy » 01 Nis 2012, 00:38

sn Kindred Brujah, ben üstteki yazımı kaldırıcam zaten yazı silinebilir demiştim. ama öyle bir hakaret etmişsinizki ne olgunluğumu bırakmışsınız ne otoriter tehditkarlığımı nede kendinizi benden yüksek görmeyi eksik etmişsiniz. neden ihtiyaç duydunuz anlamadım gerçekten. sonuçta ben diğer arkadaşla biraz şakalaşmıştım onun şakasına karşılık. sizemi düştü cevap vermek, demek istemiyorum. ama siz bana terbiye vermeye konuşmayı öğretmeye kadar gitmişsiniz.

hiç gerek yoktu silin yazınızı. lütfen açıklamaya gerek yok bende sileyim tüm yazılarımı. tartışmanın alemi yok. kendinizi haklı görmek istiyorsanız tamam haklısınız. ben sizden özür dilerim.

sonra insan aşağılamaya ne hakkınız var onuda anlamadım. ayrıca kim kime saldırmışki. bu yazımdan sonrada istediğinizi söyleyebilirsiniz cevap yok. zaten yönetim gereğini yapacaktır.


Kindred Brujah yazdı:Buraya yazdığım yorum silinmiş, fakat üstündeki konu başlığıyla alakasız lpg ile ilgili olan uzun ve görsel açıdan rahatsız edici yorum silinmemiş. Moderatöre sesleniyorum buradan, sileceksen tam sil, benim yazdığım mesaj en azından konuyu korumaya yönelikti, siyasi-dini vs.. bir taraf savunma saldırı da içermiyordu, üstelik küfür vs..'de yoktu, mesajım neden silindi bilmek istiyorum. Ayrıca benim mesajım silinirken şu bahsettiğim uzun gereksiz mesaj neden silinmedi bunun da cevabını verebilirse moderatör ya da bunu yapan her kimse memnun olurum.
9köy
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 29
Kayıt: 09 Oca 2011, 12:42
Nereden: İstanbul (And.)
Arabanız: felicia

İleti hıfzı » 01 Nis 2012, 01:11

arabam 1.6 mpi combi 2000 model ae ww motrlu 75 beygir 75 tl 32 lt lpg ile ş.içi 300 km nasıl =?
hıfzı
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 2
Kayıt: 21 Mar 2012, 23:02
Ad Soyad: hakan canlı
Nereden: Mersin
Arabanız: felicia glxi

İleti Kindred Brujah » 01 Nis 2012, 11:19

Kimseyi aşağılamadım, sadece fikrimi yazdım, hakarette etmedim yazımı okuduysanız, kendimi haklıda görmüyorum, haklı olcak bir durum yok ortada çünkü, tepkim yazınızdaki yaşla ilgili olan kısmaydı ki bende yazımı aynen sizin yazdığınız gibi bitirdim. Eğer kendi yazı stilinize alınıp güceniyor, bunu bir aşağılama olarak görüyorsanız buna otoriter tehditkarlık denmez. Yaşla otorite sağlayamayı oldum olası yanlış buldum ve soğuk baktım. Ha eğer aşağılama olarak " şu bahsettiğim uzun gereksiz mesaj neden silinmedi " sözlerimi düşünüyorsanız, burada da size değil mesajın içeriğine yönelik bir tepki var, benzin konusunda bu kadar uzun ve lpg ile ilgili bir şey dururken gidip benim yorumumun silinmesine kızdım ve evet bunda haklıyım. Ayrıca kaç yaşına gelmişsiniz ben size terbiye veremem, konuşmayı da öğretemem haliyle böyle bir amacım da olmadı. Kendimi sizden yüksek görme olayına gelince, öyle bir şey söylemedim ima da etmedim, bizden büyük olmanız bizden daha iyi olduğunuz anlamına gelmez dedim. Bizden daha iyi değilsiniz ya da ben sizden üstünüm demedim. 2 satırlık forum yazışmasından böyle bir iddiada bulunulmaz zaten. Cevap vermek bana düştü evet, çünkü açtığım başlığın yavaş yavaş lgp ile şakalar ile çöküşünü izlemek istemiyorum. Ben bu başlık için düzenli yakıt ölçümü yaptım, forumdaki arkadaşlara fikir vermek için, yakın zamanda da son 2 ayın ölçümlerini koyacaktım, bir defterde tuttum hepsini ama ne hevesim kaldı ne bir şey. Yönetim gereğini yapsaydı silmişken konuyla alakasız yorumları da siler veya daha uygun bir yere taşırdı. Bence yönetime bu kadar güvenmeyin. Saygılar.

9köy yazdı:sn Kindred Brujah, ben üstteki yazımı kaldırıcam zaten yazı silinebilir demiştim. ama öyle bir hakaret etmişsinizki ne olgunluğumu bırakmışsınız ne otoriter tehditkarlığımı nede kendinizi benden yüksek görmeyi eksik etmişsiniz. neden ihtiyaç duydunuz anlamadım gerçekten. sonuçta ben diğer arkadaşla biraz şakalaşmıştım onun şakasına karşılık. sizemi düştü cevap vermek, demek istemiyorum. ama siz bana terbiye vermeye konuşmayı öğretmeye kadar gitmişsiniz.

hiç gerek yoktu silin yazınızı. lütfen açıklamaya gerek yok bende sileyim tüm yazılarımı. tartışmanın alemi yok. kendinizi haklı görmek istiyorsanız tamam haklısınız. ben sizden özür dilerim.

sonra insan aşağılamaya ne hakkınız var onuda anlamadım. ayrıca kim kime saldırmışki. bu yazımdan sonrada istediğinizi söyleyebilirsiniz cevap yok. zaten yönetim gereğini yapacaktır.


Kindred Brujah yazdı:Buraya yazdığım yorum silinmiş, fakat üstündeki konu başlığıyla alakasız lpg ile ilgili olan uzun ve görsel açıdan rahatsız edici yorum silinmemiş. Moderatöre sesleniyorum buradan, sileceksen tam sil, benim yazdığım mesaj en azından konuyu korumaya yönelikti, siyasi-dini vs.. bir taraf savunma saldırı da içermiyordu, üstelik küfür vs..'de yoktu, mesajım neden silindi bilmek istiyorum. Ayrıca benim mesajım silinirken şu bahsettiğim uzun gereksiz mesaj neden silinmedi bunun da cevabını verebilirse moderatör ya da bunu yapan her kimse memnun olurum.
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

İleti Kindred Brujah » 01 Nis 2012, 11:20

Başlıkta kocaman "BENZİN İÇİN" yazıyor lpg ile ilgili paylaşım yapmayın lütfen.

hıfzı yazdı:arabam 1.6 mpi combi 2000 model ae ww motrlu 75 beygir 75 tl 32 lt lpg ile ş.içi 300 km nasıl =?
The real problem is in the hearts and minds of men. It is not a problem of physics but of ethics. It is easier to denature plutonium than to denature the evil from the spirit of man.

-- Albert Einstein
Kullanıcı avatarı
Kindred Brujah
AMBIENTE
AMBIENTE
 
İleti: 687
Kayıt: 14 May 2011, 14:21
Ad Soyad: Anıl DOĞAN
Nereden: Ankara
Arabanız: Felicia 1.3 Glxi 2000

ÖncekiSonraki

Felicia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir